MS Windows
briani 27239
windows mediaplayer 11 vil slette min mobi~
Fra : not@home.se

Dato : 21-04-07 19:41

windows mediaplayer spørger om den skal fjerne filer fra min
memorystick for at kunne synkronisere eller noget ligende , jeg har
efter mange års brug af winamp lige instaleret windowsmediaplayer 11
fordi min mediapad kun kan genkende den, så troede jeg at jeg var
tilfreds men nu viser det sig at når jeg sætter min mobil tlf i
laderen/usb enheden så opdager windows mediaplayer den og spørger om
den skal begynde at slette fra den ?

kan jeg fjerne den ireterende ting ? for hvis jeg trykker forkert en
dag så ødelægger jeg vel min tlf eller begynder at slette software i
den og så skal jeg ind på istedgade og have ny software i den og det
gidder jeg ikke, håber at nogen kan hjælpe mig ellers må jeg jo
instalere winamp igen ... grrrrr er faktisk pisse ireteret over
microsoft kan de ikke bare lave noget simpelt der ikke prøver at lave
om på alt og gå på nettet og hente og registrere og opdatere hele, jeg
vil jo bare høre musik ikke andet, nå nok galde her fra håber at
nogen kan hjælpe tiden