Spil på en Nokia 3210
Fra : BBC

Dato : 03-07-01 14:03

Er det muligt at installere nye spil på en Nokia 3210??
Hvis det er , hvad skal man så bruge , ud over et datakabel???

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 03-07-01 22:19

"BBC" <spawn_b@hotmail.blalbalba.com> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at installere nye spil på en Nokia 3210??
> Hvis det er , hvad skal man så bruge , ud over et datakabel???

et spil?

Mogens

Fra : SYL

Dato : 03-07-01 22:58

"¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨" <mogens"fjern mig"@nielsen.ac> wrote in message

> "BBC" <spawn_b@hotmail.blalbalba.com> skrev i en meddelelse
> >
> et spil?
>
> Mogens

Nej Mogens........

Der er ikke tale om at man lægger spil ind på telefonen. Nokia 3210 med
firmware 5.31 , 5.36 og 6.00 har to ekstra spil i softwaren. Det man så gør
er at åbne op for disse to spil således at de findes i menuen. Jeg bruger
programmet "nkprofile". dette program kan dog ikke kører af sig selv, det
kræver at man har "logomanager" installeret for at kunne kører.

Begge programmer kan findes på http://www.mobile.box.sk

God fornøgelse

--

Mvh.
Søren

----------
Jeg unlocker Nokia og Ericsson telefoner på ved Odense.
Vibratorer monters og batterier (1200mAh 175,-) sælges til Nokia 3210

Fra : Izeqb

Dato : 03-07-01 22:53

>Er det muligt at installere nye spil på en Nokia 3210??
>Hvis det er , hvad skal man så bruge , ud over et datakabel???

Du kan få to nye spil på din 3210, de ligger allerede i tlf. men er
"gemt" væk.

jeg kan ikke lige huske det link til den side jeg fandt forleden, men
du skal ihvertilfald bruge et datakabel