Re: Lexmark model. MARKNet Xle -need drive~
Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 05-01-01 17:38

Tak for info Jan

Har hentet softwaren på Lexmark's HP [Netwn32e] Når jeg forsøger at komme i
forbindelse med Printserveren på dens UAA Network address kommer den med
"Communication error".

Kan det evt. være fordi denne sw ikke understøtter denne pserver.

Er der nogen i gruppen her som kender Print-serveren, mrk. MARKNet Xle
4033-202. 2 X parralelport
Eller en IBM Lexmark 4033-002. 1 X Parralel port og 1 X Serielport.

Jeg har hverken Software eller Dokumentation på nogen af disse to Pservere.
Kan nogen hjælpe med dette?? På forhånd tak.........

Hans Lykke Jørgensen
Alias OZ1GVJ

Mailto.: hansjo@get2net.dk eller oz1gvj@qsl.net

SYSop på Digipeater OZ8PAC APRS