MS Windows
briani 27239
Mine ikoner ændre udseende
Fra : Karsten

Dato : 19-04-07 20:16

Hej

Mine ikoner på skrivebordet som jeg selv har downloadet ændre udseende efter
få dage????

Jeg bruger windows Vista, men har også oplevet det med min tidlige
computer(windows XP)

Er der nogen der ved hvorfor ikoner ændre udseenden? og om jeg kan gøre
noget ved det?

Hilsen Karsen

Fra : Henning Larsen

Dato : 20-04-07 16:43

"Karsten" <+++kschaltz@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> computer(windows XP)
>
> Er der nogen der ved hvorfor ikoner ændre udseenden? og om jeg kan gøre

Hvis ikonerne er placeret i mappen med midlertidige internetfiler, vil de
blive erstattet af standardikoner når Windows rydder op i mappen.

Henning