MS Windows
briani 27239
Windows 98 snavs-ware service pack 2
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-07 18:50

Er der nogen som kender noget til den her side. Kan det være noget
snavs-ware ?

Hilsen Åge

Fra : Hans

Dato : 18-04-07 18:54

meddelelse news:46265a13$0$72306$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Er der nogen som kender noget til den her side. Kan det være noget
> snavs-ware ?
>
> Hilsen Åge

Måtte man spørge, hvilken side der henvises til?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-07 19:05

_____

Undskyld. Den er her: http://exuberant.ms11.net/98sesp.html

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-04-07 19:09

Åge Halldorsson skrev:

>Den er her: http://exuberant.ms11.net/98sesp.html

Er det en engelsk windows 98 du har ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-07 19:16

> Er det en engelsk windows 98 du har ?
____

Nix. Det er altså ikke noget jeg kan bruge når jeg har dansk Windows 98 ???

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 18-04-07 19:13

Åge Halldorsson formulerede:

> _____
>
> Undskyld. Den er her: http://exuberant.ms11.net/98sesp.html

Undskyld jeg spør', men kan du engelsk, for
ellers har du æ møj å bruke det tæ

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-07 19:18

"John" <jl.transport@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld jeg spør', men kan du engelsk, for
> ellers har du æ møj å bruke det tæ

_____

Naj, det ka` a`æ`. A ka`snak wejst-jysk. A bouer nemli i Wejst-jylland. haha

Hilsen Åge

Fra : Ole C

Dato : 18-04-07 20:11

Åge Halldorsson skrev blandt andet:

> _____
>
> Undskyld. Den er her: http://exuberant.ms11.net/98sesp.html

Siden ser umiddelbart meget uskyldigt ud, men det er vel egentlig bare det
samme du opnår ved at gå ind på Windows Update, hvor det stadig kan lade sig
gøre at føre sin Windows98 op til det niveau hvor Microsoft forlod den
sidste sommer.

--
vh
Ole C.

Fra : John

Dato : 18-04-07 19:02

Åge Halldorsson formulerede:
> Er der nogen som kender noget til den her side. Kan det være noget
> snavs-ware ?
>
> Hilsen Åge

Alt efter hvor det ligger på harddisken så
kan det godt være *underWare*

Fra : Finn 3200

Dato : 18-04-07 20:21

mener godt du kan bruge den uanset dansk el. engelsk udgave -
installerede den selv på ældre bærbar - dansk udgave - fungere fint.
Gode opdateringer bl.a. usb 2.0 etc - den ændre dog et og andet
men kan ikke huske hvad - imidlertid var det ikke vigtigt og kunne
rettes
mvh
Finn