MS Windows
briani 27239
Min PC stopper ved opstart?
Fra : Ukendt

Dato : 17-04-07 17:24

Det er nu sket gentagne gange, at min PC (P4, 3,2GHz med XP SP2, version
2002, Home Edition og alle opdateringer er løbende installeret) er gået
i stå under opstarten. Den når frem til at skrive: Velkommen på blå
skærm ... og så sker der ikke mere ... og jeg kan ikke "komme i kontakt
med den" ...

Det eneste, jeg kan finde ud af er, at slukke (ved at holde startknappen
inde et stykke tid) og så prøve igen.

Bortset fra dette, kører den helt fejlfrit.

Nogen der ved hvad problemet er, og hvad jeg kan gøre for at fjerne det?

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 17-04-07 17:51

Sådan gør min hvis min UBC printer er tændt under opstart - er
printeren slukket - ingen problemer

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-07 18:01

"www.netink.dk / www.GPSdebat.dk" <infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i en
meddelelse news:emu9239taeo7ics0ovri23d8evq0mh241b@4ax.com...

> Sådan gør min hvis min UBC printer er tændt under opstart - er
> printeren slukket - ingen problemer
>
> --
>
> Lars Engelhardt
> ADMIN www.GPSdebat.dk

Hej Lars,

Tak for den kommentar. Det havde jeg slet ikke tænkt på, men det er
meget muligt, det er forklaringen, for ofter er min printr tændt ved
opstart af PC'en ...
Andre, der har lignende erfaring? Og er der ikke andet at gøre end at
slukke printeren?

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-07 00:02

Blot en kort tilbagemelding til Lars:
Efter jeg har fulgt dit råd, har min PC startet problemløst. Tak for
tippet!