Afvikle video uden at MSIE blokerer for de~
Fra : bitsnedker

Dato : 16-04-07 11:20

Jeg har indsat en stump video vha flg. object kode:

<object id="Player" classid="clsid:6BF52A52-394A-11d3-
B153-00C04F79FAA6"
height="244" width="224">

<param name="uiMode" value="full" />

<param name="autoStart" value="true" />

<param name="URL" value="testvideo.wmv" />

</object>

Jeg brænder html koden ned på en CD rom og afvikler den på den måde -
jeg vil gerne gerne have at videoen autostarter (se object koden) men
problemet er at MSIE 7 går ind og siger at det må jeg ikke og forsøger
at blokere for videoen.

På hjemmesiden: www.verona.dk kan jeg se at det også er object koden
der er blevet brugt men der bliver ikke indsat en blokering - kan
nogen hjælpe mig?

mvh Bitsnedker :)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-04-07 18:15

"bitsnedker" <torbenmoeller@gmail.com> skrev :

> [...]
>jeg vil gerne gerne have at videoen autostarter (se object koden) men
>problemet er at MSIE 7 går ind og siger at det må jeg ikke og forsøger

Internetindstillinger => Avanceret => Sikkehed => Tillad aktiv
indhold fra cd'er ...

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : mc´eren

Dato : 16-04-07 19:23

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Internetindstillinger => Avanceret => Sikkehed => Tillad aktiv
> indhold fra cd'er ...
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende