Forbinde automatisk til Bluetooth-headset
Fra : Søren Nielsen

Dato : 15-04-07 16:50

Hej

Jeg har en SE K750i og et Bluetooth-headset model HB-608 også fra SE. Det
har fungeret ganske udmærket, lige indtil jeg skulle prøve at forbinde min
telefon til en anden Bluetooth-enhed. Nu skal jeg nærmest forsøge mig frem i
blinde for at forbinde de to enheder - slukke og tænde for headsettet,
fjerne headsettet fra opsætningen i telefonen, slukke og tænde Bluetooth i
telefonen eller forsøge noget helt fjerde, før det virker.
Kan man ikke på en eller anden måde arrangere det sådan, at så snart
telefonen og headset er indenfor rækkevidde, så etableres forbindelsen
automatisk? Jeg synes jeg har kigget begge manualer igennem, uden af finde
noget brugbart....

Søren

Fra : Jean

Dato : 16-04-07 07:54

Søren Nielsen skrev:
> [...]
> telefonen og headset er indenfor rækkevidde, så etableres forbindelsen
> automatisk? Jeg synes jeg har kigget begge manualer igennem, uden af finde

Et forsøg værd:
Du skal finde i manualen, hvor der står hvordan du resetter headsettet. Så
bliver det som du købte det og du kan foretage en almindelige "parring".

Normalt fungerer det jo netop ved at når delene er parret en gang for alle,
så finder finder enhederne selv hinanden (når telefonen er tændt, bluetooth
aktiv, og headsettet er tændt)

Mvh Jean.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-04-07 15:39

Jean wrote:
> Et forsøg værd:
> Du skal finde i manualen, hvor der står hvordan du resetter
> headsettet. Så bliver det som du købte det og du kan foretage en
> almindelige "parring".

Det vil jeg lige afprøve, når jeg kommer i nærheden af manualen. Tak for
forslaget :)

> Normalt fungerer det jo netop ved at når delene er parret en gang for
> alle, så finder finder enhederne selv hinanden (når telefonen er
> tændt, bluetooth aktiv, og headsettet er tændt)

Ja, det var præcist sådan, jeg gerne ville have det til at fungere. Og som
det også har fungeret før.

Søren