Mobil på Korsika ?
Fra : Brother Tuck

Dato : 15-04-07 11:57

Hej NG.

Kan jeg bruge min Nokia 3310 på Korsika ?? -ja jeg vil gerne kunne ringe og
sende SMS'er hjem til danmark.

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-04-07 12:30

Brother Tuck skrev den 15-04-2007 12:56:
> Hej NG.
>
> Kan jeg bruge min Nokia 3310 på Korsika ?? -ja jeg vil gerne kunne ringe og
> sende SMS'er hjem til danmark.

Ja, det burde du kunne, men hvad med dit abonnement?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Brother Tuck

Dato : 15-04-07 13:07

Jeg har abb. hos Telmore

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-04-07 14:12

Brother Tuck skrev den 15-04-2007 14:06:
> Jeg har abb. hos Telmore

Er det ikke noget med, at man lige skal have godkendt udlandstrafik
hos Telmore før det kan lade sig gøre?

Fra : Anders

Dato : 15-04-07 15:17

Hvis det var som dengang jeg var kunde der, så er det noget man skal
tilmelde i sit abb. - så vidt jeg husker kostede det dengang 99,-

Fra : ai

Dato : 15-04-07 15:23

Kan jeg bruge min Nokia 3310 på Korsika ?? -ja jeg vil gerne kunne ringe og
sende SMS'er hjem til danmark.

ring til Telmore på din 3310, så får du det rigtige svar
(forhåbentlig), det er ikke hver dag vi render rundt dernede,

v/h ai