hotmail på sonofon/nokia5500
Fra : kenneth.g

Dato : 14-04-07 08:59

Hej
Jeg har en Nokia 5500 og et shake abonnement, er her nogen der ved hvordan
jeg kan komme på nettet og se mine MS Hotmail ?

--
Hilsen Kenneth

kenneth918 (snabeA) msn (prik) com

Fra : Chano Andersen

Dato : 14-04-07 13:21

kenneth.g wrote:
> Hej
> Jeg har en Nokia 5500 og et shake abonnement, er her nogen der ved hvordan
> jeg kan komme på nettet og se mine MS Hotmail ?

Prøv at tage et kig på Opera Mini ( http://www.operamini.com/ ) det er
en webbrowser til mobilen, den er lavet så den tager højde for at man
betaler høj data trafik, og at skærmen på mobiler er mindre end på PC.

Den fungere ved at alle requests sendes via en proxy som står for at
omskrive siderne så de kan vises i opera mini. I processen bliver også
billeder skaleret ned, og komprimeret så de fylder mindre.

Programmet er en java applikation, så kan din mobil kører java
programmer, kan den sikkert kører Oprea Mini.

Jeg har selv stor glæde af programmet til at lave opslag i
rejseplanen.dk og på bane.dk når jeg sidder i toget og ikke lige har
adgang til en computer.

- Chano Andersen.