Samsung D600E ringetone + vibrator samtidi~
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 12-04-07 19:32

Hej!

Er der nogen der har/har haft denne telefon der har haft held til dette?
I menuen har jeg kun følgende muligheder:

Vibrator
Melodi
Vibrator, derefter melodi

Jeg ville meget gerne at den vibrerede OG spillede melodien samtidig...
Er det på nogen måde muligt, evt. med firmware update?
--
Mvh.
Stefan

www.ghashul.dk

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 13-04-07 06:07

Stefan Bruhn wrote:
> [...]
>
> Jeg ville meget gerne at den vibrerede OG spillede melodien
> samtidig... Er det på nogen måde muligt, evt. med firmware update?

Ikke hvad jeg ved af. Det er én af de mere åbenlyse mangler i D600. (Jeg har
dog hørt snak om, at hvis man vælger en bestemt melodi som ringetone,
vibrerer den samtidig, men jeg har ikke prøvet det i praksis, og ved ikke
hvilken melodi det drejer sig om).

mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 15-04-07 22:05

Kim Frederiksen skrev:
> [...]
> dog hørt snak om, at hvis man vælger en bestemt melodi som ringetone,
> vibrerer den samtidig, men jeg har ikke prøvet det i praksis, og ved ikke

Hej Kim, tak for svaret! Det er utroligt at de ikke har overvejet det
inden den blev produceret...
Jeg er nu glad for telefonen på alle andre områder, så må vel overleve...

--
Mvh.
Stefan

www.ghashul.dk