Ny firmware til Nokia 6131
Fra : Ukendt

Dato : 09-04-07 15:13

Hej Gruppe!

Jeg kan på min Nokia 6131 se at den køre firmware v. 3.70. Når jeg så går
ind på telefonen for at opdatere firmware kommer den op og siger at der ikke
er nogle opdateringer til telefonen. Ved at kikke lidt rundt på Nettet kan
jeg se at der firmware versioner helt op til 6.10 til min telefon.

Kan nogle fortælle mig hvorfor min telefon så siger der ikke er nogle
opdateringer.
---
Michael

Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-04-07 18:28

"Michael" <michdoes(snabelA)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefon.
>
> Kan nogle fortælle mig hvorfor min telefon så siger der ikke er nogle

Har via Nokia http://www.nokia.dk/support/software/softwareupdate.php
opdateret til version 5.50.

Men nu er problemet at sproget er engelsk og i Indstillinger > Telefon >
Generelt > Telefonsprog. er dansk ikke en mulighed.
Hvad gør man så ??

Venlig hilsen og på forhånd tak
Jesper c",)