samsung E370 ris/ros
Fra : Snuden

Dato : 07-04-07 19:26

Nogen der har erfaringer med en Samsung E370 ? Det lader umiddelbart til at
være en god telefon med gode batteritider?! Hvordan er den at betjene?

Snuden

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 08-04-07 06:53

Har haft en, men den solgte jerg hurtugt igen...

Den er ufattelig kompakt, og ikke til at skrive SMS'er på, hvis man har
normale fingre....

Lyd og kvalitet, det er det sædvanlige gode fra Samsung's side...

Det er en tøse telefon, ikke en mande telefon.

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-07 14:23

"Snuden" <snudens@gmail.com> wrote in message
> Nogen der har erfaringer med en Samsung E370 ? Det lader umiddelbart til
> at være en god telefon med gode batteritider?! Hvordan er den at betjene?

Den er lidt klein i konstruktionen - kan godt føles lidt for plasticagtig.
Slidemekanismen føles sprød og præcis. Skærmen er i god kvalitet, som altid
hos Samsung, men dog i den lave opløsning som man så på bl.a. D500. Lyden er
efter min mening RIGTIG god, faktisk klasser bedre end på min SE K800i.
Kameraet er ret standard, men absolut brugbart. Standbytiden ok.
Funktionsmæssigt ligger telefonen på linie med de andre Samsung produkter,
dvs. intet nyt under solen her de sidste 3 generationer.

mvh.
Kim Frederiksen