K800i
Fra : SB

Dato : 07-04-07 13:51

Hej har købt en SE K800I for nyligt og er ret godt tilfreds med den, men
håber at der er nogen som kan hjælpe mig med et par småting.

Når man lægger opgaver ind i ens kalender og tidspunktet kommer, hvor
telefonen skal give signal om at man har en opgave.

Mit problem er at jeg ikke kan ændre signal typen til noget andet, den
giver kun en kort lyd, og den når man ikke at opfatte, hvor ændre jeg
signalet?

Og en anden ting, ikke fordi jeg har behov for det, men kan det passe at
det næsten er umuligt at åbne klappen ind til batteriet og sim kortet,
har forsøgt nogle gange, men er ikke lykkes for mig endnu, er der et tip.

På forhånd tak for svarerene.

--
SB

Fjern "mk", hvis du vil sende en mail direkte til mig

Fra : SB

Dato : 07-04-07 13:55

Ups Fejl