Motorola Razr V3 Pink
Fra : Pia

Dato : 05-04-07 13:00

Hej alle

Er der nogle der har erfaringer med Motorola Razr V3 Pink?

Er der nogle der ved om den har samme BIB funktion når man har fået en SMS
eller opringning og man ikke har set den?

Denne funktion er jeg nemlig ret vild med:)

God påske
Pia

Fra : Henrik

Dato : 05-04-07 17:25

On 2007-04-05 14:00:18 +0200, "Pia" <no@nomail.dk> said:

> [...]
> SMS eller opringning og man ikke har set den?
>
> Denne funktion er jeg nemlig ret vild med:)

Hej Pia

Ja den er flot, havde selv en vinrød V3i m for et stykke tid siden, når
du har fået en sms eller har et ubesvaret opkald, så bliver den ved med
at bibe med 5-10 min mellemrum til du acceptere den.. Kan være lidt
irriterende hvis du ikke slukker telefonen om natten.....

Min blev skiftet after jeg havde fået skiftet batteriet 2 x skiftet
telefone 1 x og den stadig kun holdt strøm i lidt under 48 timer...

Men som sagt den er flot.

Held og lykke..

Henrik
SE K610i

Fra : jens

Dato : 06-04-07 09:23

"Henrik" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Min blev skiftet after jeg havde fået skiftet batteriet 2 x skiftet
> telefone 1 x og den stadig kun holdt strøm i lidt under 48 timer...

ja min kone har også sådan en pink tlf
Den er købt i elgiganten på nettet for 999 kr uden abb

Fra : Kenned

Dato : 06-04-07 23:53

Pia wrote:
> [...]
> en SMS eller opringning og man ikke har set den?
>
> Denne funktion er jeg nemlig ret vild med:)

Ja jeg har lige pæcis sådan en og ligger på min hylde... og der bliver den
liggende....
Det er en fed telefon i et smadder lækkert design, men den kan bare for
lidt.

Dårligt Kamara
Næsten ingen hukommelse og den kan ikke udvides
Ingen mulighed for egne SMS toner...
Skærmen på min fryser en gang i mellem (måske et software problem)
Dårlig Speaker...

Det er mine erfaringer med V3... som nu er udskiftet med en SE W850i

Kenned
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.