Danmark kritiseres af FN
Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 18:46

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4352216/

Det er urimligt, at vi som et rigt land ikke evner at tage imod
sådanne mennesker i nød. Hvor langt skal vi gå med fremmedhadet,
før vi siger stop? Aldrig mere krystalnat.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 18:53

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4352216/
>
> Det er urimligt, at vi som et rigt land ikke evner at tage imod
> sådanne mennesker i nød.

Det er jo løgn ifølge dig selv!, der står højt og tydeligt citat:

De irakiske mandæere tilhører en af verdens ældste religioner. Ifølge FN og
Amnesty International bliver de overfaldet og forfulgt i Irak af islamiske
fundamentalister.

Og som du har fastslået så gør muslimer ikke den slags, ergo kan problemet
ikke eksisterere.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 19:18

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>Og som du har fastslået så gør muslimer ikke den slags

Andre trossamfund HAR ret til at eksistere under muslimsk
herredømme

Fra : Jens G

Dato : 15-04-07 19:42

On 15 Apr 2007 18:18:08 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Andre trossamfund HAR ret til at eksistere under muslimsk
>herredømme

Åbenbart ikke.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 19:56

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>:

>Åbenbart ikke.

Hvorfor ikke?

Fra : Jens G

Dato : 15-04-07 20:12

On 15 Apr 2007 18:56:11 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Hvorfor ikke?

Det ved jeg da ikke. Men du kom selv med eksemplet på nogle der
åbenbart ikke har ret til det.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 20:19

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>:

>Det ved jeg da ikke. Men du kom selv med eksemplet på nogle der
>åbenbart ikke har ret til det.

Sjovt nok sker dette under amerikansk herredømme, og ikke under
rent muslimsk

Fra : Jens G

Dato : 15-04-07 20:24

On 15 Apr 2007 19:18:44 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Sjovt nok sker dette under amerikansk herredømme, og ikke under
>rent muslimsk

Så du mener det er amerikanerne der forfølger dem?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 09:56

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>:

>Så du mener det er amerikanerne der forfølger dem?

Nej, men de har haft en indirekte virkning på disse forrykte
menneskers vanvid

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 07:51

Al-Khilafah wrote:

> Sjovt nok sker dette under amerikansk herredømme, og ikke under
> rent muslimsk

Mandæerne er skam flygtet FØR den amerikanske besættelse! Årsagen til at de
forfølges så nidkært af alle muslimske fraktioner er, at de jo ikke tilhører
"bogen". Det er ikke et "trossamfund" i islamisk optik.

Der var mange religiøse retninger omkring år 0, og Jesus og Johannes døberen
var blot to frontfigurer blandt disse retninger. Nogle mener endda at Jesus
var discipel af Johannes. Mandæerne er "efterkommere" af dem, som troede på
Johannes Døberen, medens kristne er "efterkommere" af dem, som troede på
Jesus, forsimplet sagt.

Kristne kan godt påregne *nogen* form for accept blandt muslimer - f.eks få
lov til at leve - mandæere kan slet ikke regne med noget som helst, end ikke
at få lov til at leve, for de er jo kættere/hedninge - og vi ved vist begge
to godt, hvordan en "korrekt troende" muslim i nutidens stadigt mere
fundamentaliserede mellemøsten betragter hedninge.

"Andre trossamfund HAR ret til at eksistere under muslimsk herredømme",
siger du. Javel - men i muslimsk optik er mandæerne ikke et "trossamfund",
men djævleværk. Og det er derfor nærmest forpligtende af rydde dem af vejen.
Hvilket så også sker, systematisk og nådesløst.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 19:47

> Andre trossamfund HAR ret til at eksistere under muslimsk
> herredømme

Hvorfor er de andre ca 24000 så dræbt ?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 19:57

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>Hvorfor er de andre ca 24000 så dræbt ?

Det ved jeg ikke

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 20:07

> Det ved jeg ikke

Nej men så lad mig fortælle dig det, fordi endnu engang vil muslimer
invadere alle andre steder, og har ingen problemer med at dræbe de folk der
allerede bor der, præcis det samme sker når/hvis man indsætter fremmede dyr
i økosystemer, hvor de ikke trives normalt, de "kvæler"/dræber alle de
naturlige dyrearter, og ender med at uddø da der intet er at leve af til
sidst, præcis som man ser med den muslimske hærgen.

Fra : Alucard

Dato : 15-04-07 21:48

On 15 Apr 2007 18:56:30 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det ved jeg ikke

Du ved i det hele taget IKKE ret meget.... Prøv at lægge koranen væk
og slå din egen hjerne til (hvis du overhovedet har nogen).....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 09:59

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Du ved i det hele taget IKKE ret meget....
Nå, hvorfor blev "de 24000" så dræbt?

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 13:57

On 16 Apr 2007 08:58:41 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

> Nå, hvorfor blev "de 24000" så dræbt?

De gav en rimelig god forklaring i "21søndag" i TV i går (kan sikkert
findes på nettet)....

Kort fortalt: Muslimerne forsøger at udrydde alle ikke-muslimer....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 17:02

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>De gav en rimelig god forklaring i "21søndag" i TV i går (kan sikkert
>findes på nettet)....

>Kort fortalt: Muslimerne forsøger at udrydde alle ikke-muslimer....

Så dit argument "kan sikkert findes på nettet", det lyder ikke
overbevisende

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 17:14

On 16 Apr 2007 16:02:11 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Så dit argument "kan sikkert findes på nettet", det lyder ikke
>overbevisende

Du er da totalt hjælpeløs.....

Det kræver ikke de store evner at gå ind på
http://www.dr.dk/DR1/soendag/ vælge "tidligere udsendelser", klikke
på "se mere" ved det øverste program og vælge "Mandæerne bliver
forfulgt og fordrevet i Irak"....

Se udsendelsen og bliv klogere.....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 17:55

> [...]

>http://www.dr.dk/DR1/soendag/ vælge "tidligere udsendelser", klikke
>på "se mere" ved det øverste program og vælge "Mandæerne bliver

Jeg har ikke javascript på computeren, så det er umuligt

Fra : N_B_DK

Dato : 16-04-07 18:02

> Jeg har ikke javascript på computeren, så det er umuligt

det er også svært at installere.... og dine undskyldninger fortsætter da som
lort fra en spædekalv.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 18:15

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>det er også svært at installere....

Ja

> og dine undskyldninger fortsætter da som
>lort fra en spædekalv.

Det er ikke undskyldninger

Fra : @

Dato : 16-04-07 20:33

On Mon, 16 Apr 2007 19:02:21 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>det er også svært at installere.... og dine undskyldninger fortsætter da som
>lort fra en spædekalv.

han er muhamedaner

så det må være svinelort

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 18:16

On 16 Apr 2007 16:54:48 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Jeg har ikke javascript på computeren, så det er umuligt

Så installer det.... Der er ikke så svært, eller det må du måske ikke
for din imam...??? )))

Du nægter altså BEVIDST at blive klogere...

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 18:35

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Du nægter altså BEVIDST at blive klogere...

Man bliver ikke klogere af at installere java

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 18:49

On 16 Apr 2007 17:34:44 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Man bliver ikke klogere af at installere java

Jo, for så kan du se programmet 21søndag fra i går....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 19:01

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Jo, for så kan du se programmet 21søndag fra i går....

Jeg vil skam gerne se det, men jeg tror ikke, jeg kan installere
java

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 19:48

On 16 Apr 2007 18:00:32 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Jeg vil skam gerne se det, men jeg tror ikke, jeg kan installere
>java

Selv min datter på 7 år kan finde ud af det.....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 10:30

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Selv min datter på 7 år kan finde ud af det.....

Det er umuligt

Fra : N_B_DK

Dato : 17-04-07 10:37

> Det er umuligt

hvorfor er det det ? hvor svært er det at gå ind på
http://www.java.com/en/download/index.jsp ?

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 11:11

On Tue, 17 Apr 2007 11:37:05 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>hvorfor er det det ? hvor svært er det at gå ind på
>http://www.java.com/en/download/index.jsp ?

Det er ikke nævnt i koranen, så det ER umuligt... )))

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 11:19

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>hvorfor er det det ? hvor svært er det at gå ind på
>http://www.java.com/en/download/index.jsp ?

Det fåes ikke til Windows 95

Fra : N_B_DK

Dato : 17-04-07 11:24

> Det fåes ikke til Windows 95

Det må du så ikke fortælle til sun (java)
http://www.java.com/en/download/help/win95.xml

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 12:00

On Tue, 17 Apr 2007 12:24:17 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Det må du så ikke fortælle til sun (java)
>http://www.java.com/en/download/help/win95.xml

ROTFL..... )))

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 15:00

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>Det må du så ikke fortælle til sun (java)
>http://www.java.com/en/download/help/win95.xml

OK, nu har jeg så installeret det, men jeg kan stadig ikke se
filmen

Fra : @

Dato : 17-04-07 11:45

On 17 Apr 2007 10:19:06 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det fåes ikke til Windows 95

du er muhamedaner
så du kan da bare stjæle en nyere version, det vil falde helt
naturligt

eller gå over til Linux

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 12:10

On Tue, 17 Apr 2007 12:44:36 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>du er muhamedaner
>så du kan da bare stjæle en nyere version, det vil falde helt
>naturligt
>
>eller gå over til Linux

Eller downloade Windows 95 versionen...

Fra : John

Dato : 17-04-07 13:02

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Eller downloade Windows 95 versionen...

- eller downloade den gl Microsoft-version (selvom nogle siger,
den er haram):

http://oldversion.com/program.php?n=msjavavm

- og teste, om det virker:

http://www.geocities.com/max1million/javatest.htm

John :)

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 15:02

@ <1@invalid.net>:

>du er muhamedaner
>så du kan da bare stjæle en nyere version, det vil falde helt
>naturligt

Hvad mener du? Tage en piratkopi?

>eller gå over til Linux

Mener du Ubuntu? Jeg bryder mig ikke om forsiden, hvor der er
nøgne mennesker

Fra : @

Dato : 15-04-07 20:29

wrote:

>Andre trossamfund HAR ret til at eksistere under muslimsk
>herredømme

du glemte lige at komentere på din tidligere løgn om at muhamedanere
ikke bruger vold?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 09:58

@ <1@invalid.net>:

>du glemte lige at komentere på din tidligere løgn om at muhamedanere
>ikke bruger vold?

Det har jeg aldirg hævdet

Fra : Alucard

Dato : 15-04-07 21:47

wrote:

>Andre trossamfund HAR ret til at eksistere under muslimsk
>herredømme

Åbenbart IKKE, siden I (de volds-psykopatiske "rettroende" muslimer)
myrder løs af dem....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 10:00

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Åbenbart IKKE, siden I (de volds-psykopatiske "rettroende" muslimer)
>myrder løs af dem....

Der er talrige eksempler på fredelig samfeksistens under muslimsk
herredømme

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 13:58

On 16 Apr 2007 08:59:41 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Der er talrige eksempler på fredelig samfeksistens under muslimsk
>herredømme

Nævn bare ET...!!!

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 15:06

Alucard wrote:

> Nævn bare ET...!!!

En klassisk spørgsmål jeg også har rodet mig ud i gennem tiderne. Der findes
ikke - 7913 - og jeg har ellers en vis historisk pondus og ledt med lys og
lygte - et eneste muslimsk samfund i verdenshistorien hvor kristne er blevet
så godt behandlet, som muslimer bliver det i Danmark, anno 2007. Selv ikke i
en moderne muslimsk stat som Tyrkiet set det bare nogenlunde ud, og i
islamiske foregangslande som Iran, Saudiarabien, Indonesien mv ser det jo
helt forfærdeligt ud. Til overflod er muslimerne begyndt at ødelægge vores
feriemål, Thailand.

Fra : Mark Jensen

Dato : 16-04-07 16:52

On Mon, 16 Apr 2007 16:06:20 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

Jeg kender få som dig Konrad der veksler mellem at være temmelig
islamkritisk og andre tider det stik modsatte.
Det positive er at man ikke fornemmer det er automatpiloten der slår
til i et emne. Det negative er at det kan være lidt svært at blive
klog på dig :)

Fra : N_B_DK

Dato : 16-04-07 16:20

"Mark Jensen" <alternative@available.com> wrote in message
> On Mon, 16 Apr 2007 16:06:20 +0200, "Konrad"
> <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:
>
> Jeg kender få som dig Konrad der veksler mellem at være temmelig
> islamkritisk og andre tider det stik modsatte.

Han er vel radikal, og dem, aner ingen hvor man har.

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 20:30

N_B_DK wrote:
> "Mark Jensen" <alternative@available.com> wrote in message

> Han er vel radikal, og dem, aner ingen hvor man har.

Og du skoser folk for at kalde dig nazist?

Fra : N_B_DK

Dato : 17-04-07 09:58

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Og du skoser folk for at kalde dig nazist?

Du kan da ikke skifte mening så tit som du gør, uden at være radikal (eller
skitzofren).

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 17:18

On Mon, 16 Apr 2007 16:51:48 +0100, Mark Jensen
> [...]

>Det positive er at man ikke fornemmer det er automatpiloten der slår
>til i et emne. Det negative er at det kan være lidt svært at blive

Pudsigt... Det er den samme opfattelse jeg har....

Men det at autopiloten ikke slår til med det samme, er væsentligt
bedre, end at jeg af og til bliver lidt forvirret...

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 20:28

Mark Jensen wrote:
> [...]
> Det positive er at man ikke fornemmer det er automatpiloten der slår
> til i et emne. Det negative er at det kan være lidt svært at blive

Nogle ville kalde det skizofreni - jeg foretrækker det mundrette
"relativisme" .-)

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 17:04

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Nævn bare ET...!!!

Som f.eks i det 11. arhundredes Turkomanien (Tyrkiet), hvor
kristne, jøder og muslimer levede i fred med hinanden

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 18:27

On 16 Apr 2007 16:03:59 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Som f.eks i det 11. arhundredes Turkomanien (Tyrkiet), hvor
>kristne, jøder og muslimer levede i fred med hinanden

Kan du ikke lige linke til noget relevant, for jeg kan ikke finde
noget....

Det eneste jeg kan se er, at du må mene Det Østromerske Kejserdømme
(år 330 - 1453)....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 18:37

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Det eneste jeg kan se er, at du må mene Det Østromerske Kejserdømme
>(år 330 - 1453)....

Ikke det

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 18:51

On 16 Apr 2007 17:37:17 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Ikke det

Hvad så....???

De regerede jo i Tyrkiet i hele det 11. århundrede....

Men kom med et link, hvis du mener at det er forkert....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 19:01

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Hvad så....???

Turkomanien

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 19:51

On 16 Apr 2007 18:01:03 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Turkomanien

Og hvad er så det...???

Når jeg søger (på dansk) på google, kommer der 1 hit (fra en
debatside)....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 10:29

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Og hvad er så det...???

Godt og vel Tyrkiet

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 11:13

On 17 Apr 2007 09:28:48 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Godt og vel Tyrkiet

Bla. bla. bla.....

Det område var i det 11. århundrede en del af Det Østromerske
Kejserdømme.....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 11:17

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Bla. bla. bla.....

>Det område var i det 11. århundrede en del af Det Østromerske
>Kejserdømme.....

Forkert. Der skete en gradvis overtagelse

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 12:02

On 17 Apr 2007 10:17:17 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Forkert. Der skete en gradvis overtagelse

Pladder, Det Østromerske Kejserdømme dækkede flere hundrede år på
begge sider af det 11. århundrede......

Kom med et link der understøtter din påstand, eller indrøm at du
lyver....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 14:56

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Pladder, Det Østromerske Kejserdømme dækkede flere hundrede år på
>begge sider af det 11. århundrede......

FOrkert, de havde mistet det østlige lilleasien

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 16:51

On 17 Apr 2007 13:55:47 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>FOrkert, de havde mistet det østlige lilleasien

Link....???

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 19:13

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Link....???

Jeg har givet ISBN til bog

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 19:27

On 17 Apr 2007 18:13:06 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Jeg har givet ISBN til bog

Hvad skal jeg dog bruge det til...???

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 19:51

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Hvad skal jeg dog bruge det til...???

Du bad om dokumentation, ikke?

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 20:25

On 17 Apr 2007 18:51:02 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Du bad om dokumentation, ikke?

Du er IKKE kommet med dokumentation, men kun et nummer....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 21:19

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Du er IKKE kommet med dokumentation, men kun et nummer....

Et ISBN nummer!

Fra : @

Dato : 17-04-07 23:41

On 17 Apr 2007 20:18:31 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Et ISBN nummer!

hvorfor ikke bare skrive teksten i et indlæg?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 08:15

@ <1@invalid.net>:

>hvorfor ikke bare skrive teksten i et indlæg?

Jeg er ikke din privat lærer. DU fik den dokumentation, du bad
om, men nu flytter du målstængerne

Fra : @

Dato : 18-04-07 09:25

On 18 Apr 2007 07:15:09 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Jeg er ikke din privat lærer. DU fik den dokumentation, du bad
>om, men nu flytter du målstængerne

nej det gjorde jeg netop ikke,

kan du komme med et link til noget om dette af dig opfundne rige på
Internet?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 14:27

@ <1@invalid.net>:

>kan du komme med et link til noget om dette af dig opfundne rige på
>Internet?

Det gider jeg ikke

Fra : @

Dato : 18-04-07 16:28

On 18 Apr 2007 13:27:07 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det gider jeg ikke

altså er dit fantasifoster afsløret som endnu en af dine løgne

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 16:32

@ <1@invalid.net>:

>altså er dit fantasifoster afsløret som endnu en af dine løgne

Jeg bragte dem dokumentation, der blev bedt om, og dette er
svaret?

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 17:49

On 18 Apr 2007 15:32:17 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Jeg bragte dem dokumentation, der blev bedt om, og dette er
>svaret?

Du her ikke dokumenteret en skid,,, Dit ISBN-nummer kan lige så godt
være nummeret på en Anders And bog.....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 20:39

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Du her ikke dokumenteret en skid,,, Dit ISBN-nummer kan lige så godt
>være nummeret på en Anders And bog.....

Nå, jeg går ud fra, min sejr er endegyldig nu, med disse
repetetioner, hurra for kalifatet!

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 21:49

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 09:46

On Wed, 18 Apr 2007 00:41:07 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>hvorfor ikke bare skrive teksten i et indlæg?

Det er nok for svært. eller også har bogen ikke noget med sagen at
gøre....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 14:28

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Det er nok for svært.

Jeg har skrevet alt relevant "fra bogen"

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 15:31

On 18 Apr 2007 13:28:23 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Jeg har skrevet alt relevant "fra bogen"

Aha.... Der var altså INTET relevant...

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 16:33

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Aha.... Der var altså INTET relevant...

Godt, så jeg havde ret i alt?

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 17:51

On 18 Apr 2007 15:32:52 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Godt, så jeg havde ret i alt?

Fatter du intet...???

Du har INTET skrevet og det kalder du for ALT relevant....)

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 20:41

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Fatter du intet...???

>Du har INTET skrevet og det kalder du for ALT relevant....)

Du har åbenbart intet at sige om Turcomanien i det 11.
århundrede, så derfor kan jeg proklamere sejr i diskussion nok en
gang

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 21:51

On 18 Apr 2007 19:41:20 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Du har åbenbart intet at sige om Turcomanien i det 11.
>århundrede,

Næh, for du har ikke bevist at det overhovedet har eksisteret....

>så derfor kan jeg proklamere sejr i diskussion nok en
>gang

Klap du bare dig selv på skulderen, hvis det gør dig glad...

Fra : @

Dato : 18-04-07 22:24

wrote:

>Du har åbenbart intet at sige om Turcomanien i det 11.
>århundrede,

andet end at det er et fantasifoster i en syg muhamedansk hjerne

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 09:46

wrote:

>Et ISBN nummer!

Havde du tænkt dig at jeg skulle købe bogen, bare for at finde ud af
at du lyver....??? Det behøver jeg ikke en bog for at vide....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 14:29

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Havde du tænkt dig at jeg skulle købe bogen, bare for at finde ud af
>at du lyver....??? Det behøver jeg ikke en bog for at vide....

Hviss du ikke vil diskutere, har du automatisk tabt

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 15:32

On 18 Apr 2007 13:29:23 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Hviss du ikke vil diskutere, har du automatisk tabt

Diskutere hvad...??? Et ISBN-nummer...??? ))

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 16:34

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Diskutere hvad...??? Et ISBN-nummer...??? ))

Du mener jeg konskvent lyver -> du umuliggør diskussion

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 17:52

On 18 Apr 2007 15:33:54 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Du mener jeg konskvent lyver -> du umuliggør diskussion

Du VIL altså ikke svare...

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 20:43

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Du VIL altså ikke svare...

Det er temmeligt åbenlyst, hvad vi diskuterer, (eller diskuterer
vi min troværdighed?)

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 21:53

On 18 Apr 2007 19:42:44 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det er temmeligt åbenlyst, hvad vi diskuterer, (eller diskuterer
>vi min troværdighed?)

Næh, jeg venter på at du beviser at dit "Turcomanien" overhovedet har
eksisteret.... Det eneste jeg har set er et tal...

Fra : @

Dato : 18-04-07 16:30

wrote:

>Hviss du ikke vil diskutere, har du automatisk tabt

du kommer med en påstand om et "rige" som DU ikke er i stand til at
dokumentere eksistensen af,

derimod er det temmelig nemt at dokumentere at du lyver

da området i det årsatal du opgiver var en del af det østromerske rige

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 20:44

@ <1@invalid.net>:

>du kommer med en påstand om et "rige" som DU ikke er i stand til at
>dokumentere eksistensen af,

Det blev dokumenteret

>derimod er det temmelig nemt at dokumentere at du lyver

>da området i det årsatal du opgiver var en del af det østromerske rige

Fint, så dokumenter det

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 21:55

On 18 Apr 2007 19:43:46 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det blev dokumenteret

Med et tal...??? )))

http://da.wikipedia.org/wiki/%C3%98stromerske

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 22:02

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Med et tal...??? )))

En bog

>http://da.wikipedia.org/wiki/%C3%98stromerske

Wikipedia er ikke en pålidelig kilde

Desuden siger det intet om grænserne i lilleasien i det 11. arh.

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 07:41

On 18 Apr 2007 21:02:15 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>En bog

Jeg har ikke set nogen bog, kun et tal....

>Wikipedia er ikke en pålidelig kilde

LOL.... Og dit ISBN-nummer er...??? )))

>Desuden siger det intet om grænserne i lilleasien i det 11. arh.

Så kom med bevis for at både jeg og Wikipedia tager fejl....!!!!

Hvis du IKKE kan det, så går jeg ud fra at Wikipedia har ret....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 11:55

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Jeg har ikke set nogen bog, kun et tal....

>Så kom med bevis for at både jeg og Wikipedia tager fejl....!!!!

Bevisbyrden er DIN

>Hvis du IKKE kan det, så går jeg ud fra at Wikipedia har ret....

I hvad?

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 14:33

On 19 Apr 2007 10:54:45 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Bevisbyrden er DIN

Jeg har sgu da lige linket til beviserne.... At DU ikke tror på dem,
eg da ikke mit problem....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 15:14

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Jeg har sgu da lige linket til beviserne.... At DU ikke tror på dem,
>eg da ikke mit problem....

Du ville dokumentere, at jeg "lyver"

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 15:49

On 19 Apr 2007 14:13:53 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Du ville dokumentere, at jeg "lyver"

Du påstår, UDEN at kunne bevise noget som helst af det, at der fandtes
et "Turkomanien" i det 11. århundrede i det område der i dag er
Tyrkiet, hvor muslimer levede fredeligt sammen med andre religioner...

Jeg har BEVIST at det nævnte område i den nævnte tidsperiode, var en
del af det Østromerske Kejserrige....

Konklusion: DU lyver....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 16:06

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Jeg har BEVIST at det nævnte område i den nævnte tidsperiode, var en
>del af det Østromerske Kejserrige....

Hvor?

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 16:14

On 19 Apr 2007 15:06:03 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

> Hvor?

Klik dog på linket klovn.....

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 17:25

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message
> Klik dog på linket klovn.....

Kan han ikke for han har ikke java *G* (eller noget andet der gør han kan
trykke på et link, der er mange undskyldninger endnu)

Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-04-07 18:57

On 19 Apr 2007 14:13:53 GMT, Al-Khilafah wrote:

> Du ville dokumentere, at jeg "lyver"

Heller ikke Encyclopædia Britannica kender noget til et "Turku" (joh,
det gør de så, en finsk by).

Det rige du omtale må have haft et andet navn eller beliggenhed, men
du har rig lejlighed til at forklare nærmere.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 20-04-07 08:12

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk>:

>Det rige du omtale må have haft et andet navn eller beliggenhed, men
>du har rig lejlighed til at forklare nærmere.

Hvorfor skulle jeg gøre det? Tidligere dokumenteringer blev jo
ignoreret

Fra : Alucard

Dato : 20-04-07 09:27

On 20 Apr 2007 07:12:28 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Hvorfor skulle jeg gøre det? Tidligere dokumenteringer blev jo
>ignoreret

Arghhhhhh... Du har jo IKKE dokumenteret noget som helst....

Fra : @

Dato : 18-04-07 16:33

wrote:

>Hviss du ikke vil diskutere, har du automatisk tabt

du er meget fokuseret på at "vinde"

det eneste du hidtil har vundet er prisen som notorisk løgner

men det er vel ikke usædvanligt for en muhamedaner

Fra : @

Dato : 17-04-07 11:22

wrote:

>Godt og vel Tyrkiet

hvornår kommer du med noget der bare ligner dokumentation for dette
Turkomanien?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 14:59

@ <1@invalid.net>:

>hvornår kommer du med noget der bare ligner dokumentation for dette
>Turkomanien?

Johan Henrik Schreiner, Antikkens historie, Oslo, 2006 ISBN
82-991248-3-2

Side 124, 2. afsnit

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 16:55

On 17 Apr 2007 13:58:41 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Johan Henrik Schreiner, Antikkens historie, Oslo, 2006 ISBN
>82-991248-3-2
>
>Side 124, 2. afsnit

Hvad skal vi bruge det til...???

Hvad står der på Side 124, 2. afsnit...???

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 19:14

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Hvad skal vi bruge det til...???

>Hvad står der på Side 124, 2. afsnit...???

Du fik din dokumentation. Vælg selv, om du vil tro mig

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 19:32

On 17 Apr 2007 18:13:54 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Du fik din dokumentation. Vælg selv, om du vil tro mig

Det har da ikke en skid med dokumentation at gøre....

Jeg kunne da også skrive at bogen med ISBN 87-7523-363-0 beviser at
islam er ondskabens ideologi....

Det beviser bare ikke en skid, selvom du sikkert ville have godt af at
læse den bog (den passer til dit mentale stade)...

Fra : @

Dato : 16-04-07 20:52

wrote:

>Turkomanien

jamen så fortæl eller kom med et link til nogle oplysninger om dette
Utopia

Fra : @

Dato : 16-04-07 20:40

On Mon, 16 Apr 2007 19:27:08 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Kan du ikke lige linke til noget relevant, for jeg kan ikke finde
>noget....
>
>Det eneste jeg kan se er, at du må mene Det Østromerske Kejserdømme
>(år 330 - 1453)....

og senere har vi jo fået at vide hvordan det gik de kristne armenere

der blev myrdet en million af dem af de ellers påstået fredelige
muhamedanere

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-04-07 19:25

On 16 Apr 2007 16:03:59 GMT, Al-Khilafah wrote:

> Som f.eks i det 11. arhundredes Turkomanien (Tyrkiet), hvor
> kristne, jøder og muslimer levede i fred med hinanden

Fra år:

Til år:

?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 17-04-07 10:00

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message
> Fra år:
>
> Til år:
>
> ?

År til år ? hold nu op, det er dokumenteret at det var fra tirsdag middag
til torsdag morgen *LOL*

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 11:13

On Tue, 17 Apr 2007 11:00:03 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>År til år ? hold nu op, det er dokumenteret at det var fra tirsdag middag
>til torsdag morgen *LOL*

Og jeg der gik og troede det var mellem 11:30 og halv tolv....

Fra : @

Dato : 17-04-07 11:40

On Tue, 17 Apr 2007 12:13:26 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Og jeg der gik og troede det var mellem 11:30 og halv tolv....

altså mangler vi stadig bare et eneste eksempel på et område hvor
muhamedanere har levet fredeligt side om side med andre

Fra : John

Dato : 15-04-07 22:43

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Andre trossamfund HAR ret til at eksistere under muslimsk
> herredømme

Det kniber tydeligvis for dig at holde styr på dit eget vrøvl.

Har fx kristne i Saudi Arabien ret til at eksistere og dyrke
deres tro.. ?

John

Fra : Malene P

Dato : 15-04-07 18:57

> [...]
> sådanne mennesker i nød. Hvor langt skal vi gå med fremmedhadet,
> før vi siger stop? Aldrig mere krystalnat.

Usammenhængende ævl -hvad har de ting med hinanden at gøre?????

Malene P

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 19:18

Malene P <malenekors@hotmail.com>:

>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Usammenh?ngende ?vl -hvad har de ting med hinanden at g?re?????

Hvilke ting?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-04-07 19:12

Al-Khilafah wrote:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4352216/
>
> Det er urimligt, at vi som et rigt land ikke evner at tage imod
> sådanne mennesker i nød. Hvor langt skal vi gå med fremmedhadet,
> før vi siger stop? Aldrig mere krystalnat.

I betragning af at de mest militante antisemitister i dette land om nogen er
importerede arabiske indvandrere og andre islamister, der som de eneste
direkte chikanerer og overfalder jøder på åben gade, hvordan synes du selv
så dine dine højtsvungne retoriske floskler om nazisternes krystalnat tager
sig ud?

Du har tydeligvis ikke det mindste tjek på din historie, når du kan drage en
så absurd nonsenssammenligning mellem to hinanden fuldstændig uvedkommende
situationer...

Anders Peter Johnsen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 19:20

Anders Peter Johnsen <anderspj@remove_thiswebspeed.dk>:

>I betragning af at de mest militante antisemitister i dette land om nogen er
>importerede arabiske indvandrere og andre islamister

Der er ingen antisemitter blandt muslimer, kun jødekritikere

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 19:30

> Der er ingen antisemitter blandt muslimer, kun jødekritikere

LOL ja når du siger det er det jo nok rigtigt.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 19:57

Fra : Peter Heide

Dato : 15-04-07 19:36

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Der er ingen antisemitter blandt muslimer, kun jødekritikere

DEN holder ikke i byretten !

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 19:46

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> DEN holder ikke i byretten !

Hold da op, rettroende muslimer lyder ikke, så hvis han siger det forholder
sig sådan, så skal du ikke sige det ikke holder.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 19:57

Peter Heide <pheide@ofir.dk>:

>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>DEN holder ikke i byretten !

Hvad er anklagen?

Fra : @

Dato : 15-04-07 20:30

On 15 Apr 2007 18:20:27 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Der er ingen antisemitter blandt muslimer, kun jødekritikere

igen en muhamedanerløgn

Fra : @

Dato : 15-04-07 20:12

On 15 Apr 2007 17:45:57 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4352216/
>
>Det er urimligt, at vi

det vil være komplet tåbeligt at importere mere af det satans yngel

det løser ingen problemer overhovedet,

det skaber tværtimod flere problemer

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 20:20

@ <1@invalid.net>:

>det vil være komplet tåbeligt at importere mere af det satans yngel

Det er vesten, som med sin krig-for olie har skabt disse problmer
- og dermed er det vores ansvar

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 20:35

> Det er vesten, som med sin krig-for olie har skabt disse problmer
> - og dermed er det vores ansvar

Aha så det er vestens skyld nu ? hvornår i alverden lærer I at tage ansvar
for jeres handlinger ?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 10:01

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> hvornår i alverden lærer I at tage ansvar
>for jeres handlinger ?

Det gør vi bestemt allerede

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 10:58

Al-Khilafah wrote:

> Det gør vi bestemt allerede

Nu mener N_B_K vist her i jordelivet.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 11:05

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com>:

>Nu mener N_B_K vist her i jordelivet.

Det samme gør jeg

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 11:15

Al-Khilafah wrote:

> Det samme gør jeg

Du tager ikke ansvar for en skid. Det eneste jeg har set dig gøre er totalt
at afvise en hvilken som helst problemstilling der relaterer til
indvandring, og i øvrigt besvare ethvert spørgsmål med et andet - og ofte
retorisk -spørgsmål. Helt som dine åndsfæller på højrefløjen.

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 14:01

On Mon, 16 Apr 2007 12:15:00 +0200, "Konrad"
> [...]

>indvandring, og i øvrigt besvare ethvert spørgsmål med et andet - og ofte
>retorisk -spørgsmål. Helt som dine åndsfæller på højrefløjen.

Nu vrøvler du....

De største kritikere af "kaliffens" retorik, er netop højrefløjen,
mens venstrefløjen klapper ham på skulderen og siger "det er godt nok
synd for dig"... )))))

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 15:09

Alucard wrote:

> Nu vrøvler du....
>
> De største kritikere af "kaliffens" retorik, er netop højrefløjen,
> mens venstrefløjen klapper ham på skulderen og siger "det er godt nok
> synd for dig"... )))))

Kortspillet Sorteper rinder mig i hu - ved ikke helt hvorfor.

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 17:19

On Mon, 16 Apr 2007 16:08:44 +0200, "Konrad"

>Kortspillet Sorteper rinder mig i hu - ved ikke helt hvorfor.

Måske "kaliffen" ligner sorteper (ingen vil have ham)....???

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 20:31

Alucard wrote:

> Måske "kaliffen" ligner sorteper (ingen vil have ham)....???

Netop. Hvem vil spille Kalif? Anyone? Ingen nationalstater? Øv. Og nu havde
jeg lige prøvet at gøre mig venner med alle.

Hilsen
Danmark.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 17:07

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com>:

>Du tager ikke ansvar for en skid. Det eneste jeg har set dig g?re er totalt
>at afvise en hvilken som helst problemstilling der relaterer til
>indvandring

Det er forkert observeret

>, og i ?vrigt besvare ethvert sp?rgsm?l med et andet - og ofte
>retorisk -sp?rgsm?l. Helt som dine ?ndsf?ller p? h?jrefl?jen.

Det er sjældent man får et ligetil spørgsmål, og derfor er det
GOD debatteknik at spørge IND

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 20:33

Al-Khilafah wrote:

> Det er sjældent man får et ligetil spørgsmål, og derfor er det
> GOD debatteknik at spørge IND

Så lad mig spørge ind til dig, med et helt enkelt spørgsmål :

Hvordan mener du islam kan berige det danske samfund, anno 2007

?????

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 10:28

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com>:

>S? lad mig sp?rge ind til dig, med et helt enkelt sp?rgsm?l :

>Hvordan mener du islam kan berige det danske samfund, anno 2007

Du spåørger ikke ind, men spørger om et ganske andet emne, men
jeg svarer alligevel:

Islamisk tro i sig selv er den højeste levevis et menneske kan
manifestere

Fra : hanzen

Dato : 17-04-07 11:14

> Du spåørger ikke ind, men spørger om et ganske andet emne, men
> jeg svarer alligevel:
>
> Islamisk tro i sig selv er den højeste levevis et menneske kan
> manifestere

Og julemanden er en lesbisk neger.
--
hilzen
hanzen

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 11:15

On 17 Apr 2007 09:27:43 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Islamisk tro i sig selv er den højeste levevis et menneske kan
>manifestere

Du har da vist lige vendt din målestok forkert....

Fra : @

Dato : 17-04-07 11:43

On Tue, 17 Apr 2007 12:14:44 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Du har da vist lige vendt din målestok forkert....

muhamedanismen er roden til alt ondt

slaveri
kvindeundertrykkelse
massemord
fordummelse
og
umenneskelighed

med fare for at lægge mig ud med store dele af dansk landbrug -

muhamedanere er denne klodes svin

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 15:05

@ <1@invalid.net>:

> [...]

>og
>umenneskelighed

>med fare for at lægge mig ud med store dele af dansk landbrug -

Det er mange ting, som er os muslimer skyld. Du overdriver jo
ekstremt

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 15:04

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Du har da vist lige vendt din målestok forkert....

Hvad mener du?

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 16:56

On 17 Apr 2007 14:04:02 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Hvad mener du?

Du har byttet om på højeste og laveste...

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 19:13

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Du har byttet om på højeste og laveste...

Det har jeg ikke

Fra : @

Dato : 17-04-07 19:29

On 17 Apr 2007 18:12:37 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det har jeg ikke

mener du i ramme alvor at
massemord
plyndring
religiøs undertrykkelse
kvindeundertrykkelse
voldtægt af niårige piger
samt stening af mennesker
som muhamedanismen altid har stået for

skulle være udtryk for andet en det rene uforfalskede barbari?

og du kan godt spare dine evindelige løgne om at sådan er
muhamedanismen ikke

1350 års historie viser netop at sådan ER muhamedanismen

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 19:33

wrote:

>Det har jeg ikke

Måske ikke inde i dit tomme hovede, men i den virkelige verden, JO...

Fra : @

Dato : 17-04-07 11:21

wrote:

>Islamisk tro i sig selv er den højeste levevis et menneske kan
>manifestere

der blev spurgt til berigelse, ikke til hvordan man omdanner et
samfund til en mødding

Hvordan mener du islam kan berige det danske samfund, anno 2007?

hvorfor tror du folk frygter fra muhamedanske lande til vesteuropa?

Fra : @

Dato : 15-04-07 20:50

On 15 Apr 2007 19:19:45 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det er vesten, som med sin krig-for olie har skabt disse problmer
>- og dermed er det vores ansvar

pladder

det er muhamedanske mordere der sprænger bomber i masevis i Iraq og
masser af andre steder

den der sprænger bomben har ansvaret

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 10:02

@ <1@invalid.net>:

>den der sprænger bomben har ansvaret

Mener du de vestlige piloter i bobmbefly

Fra : N_B_DK

Dato : 16-04-07 11:46

> Mener du de vestlige piloter i bobmbefly

Så nu er det vestlige bombefly der binder en bombe om folk og kaster dem ned
? kan du ikke selv se hvor langt ude dine påstande om skyld er ?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 17:09

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>Så nu er det vestlige bombefly der binder en bombe om folk og kaster dem ned
>? kan du ikke selv se hvor langt ude dine påstande om skyld er ?

Hvilken påstand? Det var jo et spørgsmål

Fra : @

Dato : 16-04-07 11:56

On 16 Apr 2007 09:02:07 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Mener du de vestlige piloter i bobmbefly

nej jeg mener muhamedanske hyæner som helt bevist sprænger skolebørn i
luften

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 17:11

@ <1@invalid.net>:

>nej jeg mener muhamedanske hyæner som helt bevist sprænger skolebørn i
>luften

Det er jeg bestemt imod. Er det dem, som har hele ansvaret?

Fra : @

Dato : 16-04-07 20:21

On 16 Apr 2007 16:10:44 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det er jeg bestemt imod. Er det dem, som har hele ansvaret?

ja

en person som fuldt bevist bærer en bombe ind i en bus og detonerer
den har selv 100% ansvar for egen handling

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 10:25

@ <1@invalid.net>:

>ja

Også for skandalen hvor amerikanske soldater voldtog og myrdede
en irakisk pige?

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 11:16

On 17 Apr 2007 09:25:03 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Også for skandalen hvor amerikanske soldater voldtog og myrdede
>en irakisk pige?

Er de da ikke blevet straffet for deres udåd...???

(Jeg mener den ene med nød og næppe undgik dødsstraf)....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 15:08

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Er de da ikke blevet straffet for deres udåd...???

SÅ hvis man bliver straffet, har man mistet ansvarspligt?

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 16:59

On 17 Apr 2007 14:07:48 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>SÅ hvis man bliver straffet, har man mistet ansvarspligt?

Det har da ikke noget med sagen at gøre.... De amerikanske soldater
der lavede den udåd, er da stadig ansvarlig for deres egne handlinger
og er blevet straffet for udåden....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 19:12

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Det har da ikke noget med sagen at gøre....

Det var da det, du sagde

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 19:33

On 17 Apr 2007 18:12:07 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det var da det, du sagde

Nu lyver du igen...

Fra : Bruno Christensen

Dato : 17-04-07 19:18

On 17 Apr 2007 14:07:48 GMT, Al-Khilafah wrote:

> SÅ hvis man bliver straffet, har man mistet ansvarspligt?

Ikke forstået?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 08:14

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk>:

>Ikke forstået?

Også min reaktion

Fra : N_B_DK

Dato : 18-04-07 10:46

> Også min reaktion

Forstår godt du ikke selv forstår det sludder du skriver.

Fra : @

Dato : 17-04-07 11:19

wrote:

>Også

har de mere på samvittigheden?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 15-04-07 21:43

On 15 Apr 2007 19:19:45 GMT, Al-Khilafah wrote:

> Det er vesten, som med sin krig-for olie har skabt

mulighed for

>disse problmer
> - og dermed er det vores ansvar

Det er stadig muslimer der gør det. i navnet af Fredens Religion

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Alucard

Dato : 15-04-07 21:45

wrote:

>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4352216/
>
>Det er urimligt, at vi som et rigt land ikke evner at tage imod
>sådanne mennesker i nød. Hvor langt skal vi gå med fremmedhadet,
>før vi siger stop? Aldrig mere krystalnat.

Det er da vist det største SELVMÅL lavet herinde... ))

Hvem er det lige der er skyld i disse menneskers nød...???

Det er såmænd "rettroende" muslimer....!!!!!!!