/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
"hvorefter de trampede på hans hoved"
Fra : /Peter


Dato : 15-04-07 17:54

Er det ikke signalement nok?

Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/

"De to blev omkring kl. 01,30 overfaldet af tre mænd på Falkoner Allé i
nærheden af Frederiksberg Centret.
Mændene sparkede og slog den yngste af brødrene, hvorefter de trampede
på hans hoved, mens han lå ned. Den anden bror blev skåret i halsen med
en flaske.

De tre mænd blev efter overfaldet set løbe i retning af det nærliggende
Frederiksberg Gymnasium, og Bellahøj Politi vil meget gerne tale med
vidner, som har set, hvad der skete.

Halvanden time efter overfaldet havde politiet ikke nærmere detaljer om,
hvad der evt. lå bag overfaldet, ligesom det kun var i besiddelse af et
meget sparsomt signalement af gerningsmændene."

NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT.

Lad dette være argument nok til at sende de 600 irakiske asylsørgere
tilbage til stenalderen.





 
 
Peter Heide (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 15-04-07 18:27


> Halvanden time efter overfaldet havde politiet ikke nærmere detaljer om,
> hvad der evt. lå bag overfaldet, ligesom det kun var i besiddelse af et
> meget sparsomt signalement af gerningsmændene."
>
> NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT.
>
> Lad dette være argument nok til at sende de 600 irakiske asylsørgere
> tilbage til stenalderen.


og dermed mener du at det er irakiske voldsmænd der står bag den gerning ?

gud fri mig vel et argument. der bliver virkelig skrabet bund hér.



@ (15-04-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 15-04-07 20:08

On Sun, 15 Apr 2007 19:26:53 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>
>> Halvanden time efter overfaldet havde politiet ikke nærmere detaljer om,
>> hvad der evt. lå bag overfaldet, ligesom det kun var i besiddelse af et
>> meget sparsomt signalement af gerningsmændene."
>>
>> NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT.
>>
>> Lad dette være argument nok til at sende de 600 irakiske asylsørgere
>> tilbage til stenalderen.
>
>
>og dermed mener du at det er irakiske voldsmænd der står bag den gerning ?
>
>gud fri mig vel et argument. der bliver virkelig skrabet bund hér.


prøv lige at tænke dig om


hvis en hyæneflok lærer at det er livsfarligt at æde bondens dyr,
fordi bonden skyder dem

så kan muhamedanere vel også lære at det ikke er sundt for deres ret
til at være i Danmark hvis de fortsætter deres ballade

muhamedanere er vel næsten lige så kloge som deres fætre hyænerne?


--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

Kim2000 (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 15-04-07 18:48


"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
news:46225897$0$5054$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Er det ikke signalement nok?
>
> Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/
>
> "De to blev omkring kl. 01,30 overfaldet af tre mænd på Falkoner Allé i
> nærheden af Frederiksberg Centret.
> Mændene sparkede og slog den yngste af brødrene, hvorefter de trampede på
> hans hoved, mens han lå ned. Den anden bror blev skåret i halsen med en
> flaske.
>
> De tre mænd blev efter overfaldet set løbe i retning af det nærliggende
> Frederiksberg Gymnasium, og Bellahøj Politi vil meget gerne tale med
> vidner, som har set, hvad der skete.
>
> Halvanden time efter overfaldet havde politiet ikke nærmere detaljer om,
> hvad der evt. lå bag overfaldet, ligesom det kun var i besiddelse af et
> meget sparsomt signalement af gerningsmændene."
>
> NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT.
>

Ja, det må det, skulle vi holde en indvandredebatfri uge?

> Lad dette være argument nok til at sende de 600 irakiske asylsørgere
> tilbage til stenalderen.
>

Du går altså udfra at hvis man kun har sparsomt signalement så er det
irakere? Og endda at det skulle være en af de 600 afviste? Det formoder du
fordi......?

mvh
Kim



N_B_DK (15-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 15-04-07 18:58

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
news:46226578$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Ja, det må det, skulle vi holde en indvandredebatfri uge?

Ja den uge kommer når de ikke er indvolveret i kriminalitet i en uge =
aldrig.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


/Peter (15-04-2007)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 15-04-07 19:03

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:46226578$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> news:46225897$0$5054$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> Er det ikke signalement nok?
>>
>> Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/
>>
>> "De to blev omkring kl. 01,30 overfaldet af tre mænd på Falkoner Allé
>> i nærheden af Frederiksberg Centret.
>> Mændene sparkede og slog den yngste af brødrene, hvorefter de
>> trampede på hans hoved, mens han lå ned. Den anden bror blev skåret i
>> halsen med en flaske.
>>
>> De tre mænd blev efter overfaldet set løbe i retning af det
>> nærliggende Frederiksberg Gymnasium, og Bellahøj Politi vil meget
>> gerne tale med vidner, som har set, hvad der skete.
>>
>> Halvanden time efter overfaldet havde politiet ikke nærmere detaljer
>> om, hvad der evt. lå bag overfaldet, ligesom det kun var i besiddelse
>> af et meget sparsomt signalement af gerningsmændene."
>>
>> NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT.
>>
>
> Ja, det må det, skulle vi holde en indvandredebatfri uge?
>
>> Lad dette være argument nok til at sende de 600 irakiske asylsørgere
>> tilbage til stenalderen.
>>
>
> Du går altså udfra at hvis man kun har sparsomt signalement så er det
> irakere? Og endda at det skulle være en af de 600 afviste? Det
> formoder du fordi......?



Heheh du kan vist ikke resonnere, hva?

Det er muhamedaneragtigt at trampe på liggende folks hoveder,
flertallet i Irak er muhamedanere, og så videre ikke

Jo færre fra de arabiske lande der er i landet jo bedre, længere er den
ikke.



Anders M (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Anders M


Dato : 15-04-07 20:43

> Det er muhamedaneragtigt at trampe på liggende folks hoveder,

Ligeså vel som det er rockeragtigt. Jeg fatter ikke din argumentation.



N_B_DK (15-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 15-04-07 20:49

"Anders M" <a.mogensen@FJERN_DET_MED_STORTemail.dk> wrote in message
news:46228084$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
> > Det er muhamedaneragtigt at trampe på liggende folks hoveder,
>
> Ligeså vel som det er rockeragtigt. Jeg fatter ikke din argumentation.

Nej det er bemærket.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Anders M (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Anders M


Dato : 15-04-07 21:08

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:462281cd$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> "Anders M" <a.mogensen@FJERN_DET_MED_STORTemail.dk> wrote in message
> news:46228084$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
>> > Det er muhamedaneragtigt at trampe på liggende folks hoveder,
>>
>> Ligeså vel som det er rockeragtigt. Jeg fatter ikke din argumentation.
>
> Nej det er bemærket.

En artikel beskriver noget med at nogle har trampet på et hoved (senere
fremført at det er danskere - læs ned i tråden). Det bliver straks overført
til at irakere skal hjemsendes.

De to ting har sgutte meget med hinanden at gøre.



Peter Heide (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 15-04-07 21:18


"Anders M" <a.mogensen@FJERN_DET_MED_STORTemail.dk> skrev i en meddelelse
news:46228671$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> news:462281cd$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Anders M" <a.mogensen@FJERN_DET_MED_STORTemail.dk> wrote in message
>> news:46228084$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
>>> > Det er muhamedaneragtigt at trampe på liggende folks hoveder,
>>>
>>> Ligeså vel som det er rockeragtigt. Jeg fatter ikke din argumentation.
>>
>> Nej det er bemærket.
>
> En artikel beskriver noget med at nogle har trampet på et hoved (senere
> fremført at det er danskere - læs ned i tråden). Det bliver straks
> overført til at irakere skal hjemsendes.
>
> De to ting har sgutte meget med hinanden at gøre.

det er jo nok _det_ der er blevet bemærket.



Anders M (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Anders M


Dato : 15-04-07 21:20

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
news:46228857$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Nej det er bemærket.
>>
>> En artikel beskriver noget med at nogle har trampet på et hoved (senere
>> fremført at det er danskere - læs ned i tråden). Det bliver straks
>> overført til at irakere skal hjemsendes.
>>
>> De to ting har sgutte meget med hinanden at gøre.
>
> det er jo nok _det_ der er blevet bemærket.





Kim Larsen (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 15-04-07 21:47

"Anders M" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46228084$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>> Det er muhamedaneragtigt at trampe på liggende folks hoveder,
>
> Ligeså vel som det er rockeragtigt. Jeg fatter ikke din argumentation.

/Peter er uden for pædagogisk rækkevidde, glem det.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




Hr. Jensen (16-04-2007)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 16-04-07 08:01

On Sun, 15 Apr 2007 21:43:02 +0200 "Anders M"
<a.mogensen@FJERN_DET_MED_STORTemail.dk> sent the following smoke
signals:

>> Det er muhamedaneragtigt at trampe på liggende folks hoveder,
>
>Ligeså vel som det er rockeragtigt. Jeg fatter ikke din argumentation.

Har du aldrig hørt om Muhameds Angels?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

N_B_DK (16-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 16-04-07 09:22

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
news:qn76235j847d0n3k1lsem4tvf937ieh0m2@4ax.com
> On Sun, 15 Apr 2007 21:43:02 +0200 "Anders M"
> <a.mogensen@FJERN_DET_MED_STORTemail.dk> sent the following smoke
> signals:
>
> > > Det er muhamedaneragtigt at trampe på liggende folks hoveder,
> >
> > Ligeså vel som det er rockeragtigt. Jeg fatter ikke din
> > argumentation.
>
> Har du aldrig hørt om Muhameds Angels?

De hedder nu altså Muhammeds Death Angels, den del glemte du ;)

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


/Peter (15-04-2007)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 15-04-07 19:06

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:46226578$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Du går altså udfra at hvis man kun har sparsomt signalement så er det
> irakere? Og endda at det skulle være en af de 600 afviste? Det
> formoder du fordi......?

Hvilken udsagn er rigtigst:

Fjern alle vindmøller,
det blæser altid meget når de drejer rundt.

Fjern alle muhamedanere,
der er voldelige overfald i hvor de er.



Malene P (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 15-04-07 18:59


"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
news:46225897$0$5054$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Er det ikke signalement nok?
>
> Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/
>
> "De to blev omkring kl. 01,30 overfaldet af tre mænd på Falkoner Allé i
> nærheden af Frederiksberg Centret.
> Mændene sparkede og slog den yngste af brødrene, hvorefter de trampede
> på hans hoved, mens han lå ned. Den anden bror blev skåret i halsen med
> en flaske.
>
> De tre mænd blev efter overfaldet set løbe i retning af det nærliggende
> Frederiksberg Gymnasium, og Bellahøj Politi vil meget gerne tale med
> vidner, som har set, hvad der skete.
>
> Halvanden time efter overfaldet havde politiet ikke nærmere detaljer om,
> hvad der evt. lå bag overfaldet, ligesom det kun var i besiddelse af et
> meget sparsomt signalement af gerningsmændene."
>
> NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT.
>
> Lad dette være argument nok til at sende de 600 irakiske asylsørgere
> tilbage til stenalderen.

Hvad har det med irakere at gøre?

Malene P



/Peter (15-04-2007)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 15-04-07 19:08

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46226814$0$13982$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>> NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT.
>>
>> Lad dette være argument nok til at sende de 600 irakiske asylsørgere
>> tilbage til stenalderen.
>
> Hvad har det med irakere at gøre?


600 potentielle muhamedaner-hovedtrampere !



Peter Heide (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 15-04-07 19:16


"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
news:462269dd$0$8698$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46226814$0$13982$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>
>>> NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT.
>>>
>>> Lad dette være argument nok til at sende de 600 irakiske asylsørgere
>>> tilbage til stenalderen.
>>
>> Hvad har det med irakere at gøre?
>
>
> 600 potentielle muhamedaner-hovedtrampere !
Når selv Malene P stiller spørgsmål omkring dit indlæg må du sgu for
helvede se at du er galt afmarcheret.



Kim Larsen (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 15-04-07 21:49

"Peter Heide" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46226bd7$0$90264$14726298@news.sunsite.dk:
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> news:462269dd$0$8698$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:46226814$0$13982$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>>
>>>> NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT.
>>>>
>>>> Lad dette være argument nok til at sende de 600 irakiske
>>>> asylsørgere tilbage til stenalderen.
>>>
>>> Hvad har det med irakere at gøre?
>>
>>
>> 600 potentielle muhamedaner-hovedtrampere !
> Når selv Malene P stiller spørgsmål omkring dit indlæg må du sgu for
> helvede se at du er galt afmarcheret.

Nu er du igen ude i at forlange urimeligheder

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




Michael Zedeler (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Michael Zedeler


Dato : 15-04-07 22:19

/Peter skrev:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46226814$0$13982$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>> NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT.
>>>
>>> Lad dette være argument nok til at sende de 600 irakiske asylsørgere
>>> tilbage til stenalderen.
>> Hvad har det med irakere at gøre?
>
> 600 potentielle muhamedaner-hovedtrampere !

Dér krydsede du grænsen fra latterlig til hysterisk morsom.

Mvh. Michael.
--
Which is more dangerous? TV guided missiles or TV guided families?
I am less likely to answer usenet postings by anonymous authors.
Visit my home page at http://michael.zedeler.dk/

Jens G (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 15-04-07 19:36

On Sun, 15 Apr 2007 18:53:46 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>Er det ikke signalement nok?
>
>Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/


http://ekstrabladet.dk/112/article289731.ece
står der bl.a. :
"- Gerningsmændene er danske mænd i 18-20-års-alderen."

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.
Besøg http://voip-user.dk for debat om ip-telefoni og udstyr.

/Peter (15-04-2007)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 15-04-07 19:53

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
news:46257032.43190375@dtext.news.tele.dk...
> On Sun, 15 Apr 2007 18:53:46 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:
>
>>Er det ikke signalement nok?
>>
>>Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/
>
> På
> http://ekstrabladet.dk/112/article289731.ece
> står der bl.a. :
> "- Gerningsmændene er danske mænd i 18-20-års-alderen."


Kan danskere ikke være muhamedanere?
Og hvis ikke, så er den den ene promille af gerningsmænd, med etnisk
dansk herkomst, for en gangs skyld, der har lavet vold af samme karakter
som der er for vane ay blive begået af indvandrere.



Peter Heide (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 15-04-07 20:01


"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
news:46227487$0$8166$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:46257032.43190375@dtext.news.tele.dk...
>> On Sun, 15 Apr 2007 18:53:46 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:
>>
>>>Er det ikke signalement nok?
>>>
>>>Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/
>>
>> På
>> http://ekstrabladet.dk/112/article289731.ece
>> står der bl.a. :
>> "- Gerningsmændene er danske mænd i 18-20-års-alderen."
>
>
> Kan danskere ikke være muhamedanere?
> Og hvis ikke, så er den den ene promille af gerningsmænd, med etnisk dansk
> herkomst, for en gangs skyld, der har lavet vold af samme karakter som der
> er for vane ay blive begået af indvandrere.
det var ikke lige det du har regnet med da du postede dit indlæg, måske du
skulle
holde lidt igen på aftrækkeren næste gang. det ender måske med du bliver
beskyldt
for tilhøre den yderste venstrefløj.



Noreply (16-04-2007)
Kommentar
Fra : Noreply


Dato : 16-04-07 06:38

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:46227668$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> news:46227487$0$8166$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
>> news:46257032.43190375@dtext.news.tele.dk...
>>> On Sun, 15 Apr 2007 18:53:46 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:
>>>
>>>>Er det ikke signalement nok?
>>>>
>>>>Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/
>>>
>>> På
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article289731.ece
>>> står der bl.a. :
>>> "- Gerningsmændene er danske mænd i 18-20-års-alderen."
>>
>>
>> Kan danskere ikke være muhamedanere?
>> Og hvis ikke, så er den den ene promille af gerningsmænd, med etnisk
>> dansk herkomst, for en gangs skyld, der har lavet vold af samme karakter
>> som der er for vane ay blive begået af indvandrere.
> det var ikke lige det du har regnet med da du postede dit indlæg, måske du
> skulle
> holde lidt igen på aftrækkeren næste gang. det ender måske med du bliver
> beskyldt
> for tilhøre den yderste venstrefløj.


Som Neuman skriver:
1. Der er brugt kniv
2. Angreb i flok
3. Tramp på hovede
4. Meget sparsom signalament af gerningsmænd.

At gerningsmændende skulle være 18-20 årige danskere taler sandsynligheden
_SLET_ ikke for.






Kim Larsen (16-04-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 16-04-07 06:56

"Noreply" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46230b3a$0$97044$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:46227668$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
>> news:46227487$0$8166$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:46257032.43190375@dtext.news.tele.dk...
>>>> On Sun, 15 Apr 2007 18:53:46 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail>
>>>> wrote:
>>>>> Er det ikke signalement nok?
>>>>>
>>>>> Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/
>>>>
>>>> På
>>>> http://ekstrabladet.dk/112/article289731.ece
>>>> står der bl.a. :
>>>> "- Gerningsmændene er danske mænd i 18-20-års-alderen."
>>>
>>>
>>> Kan danskere ikke være muhamedanere?
>>> Og hvis ikke, så er den den ene promille af gerningsmænd, med etnisk
>>> dansk herkomst, for en gangs skyld, der har lavet vold af samme
>>> karakter som der er for vane ay blive begået af indvandrere.
>> det var ikke lige det du har regnet med da du postede dit indlæg,
>> måske du skulle
>> holde lidt igen på aftrækkeren næste gang. det ender måske med du
>> bliver beskyldt
>> for tilhøre den yderste venstrefløj.
>
>
> Som Neuman skriver:
> 1. Der er brugt kniv

Render danske unge såmænd også meget ofte med, ikke mindst inde i København.

> 2. Angreb i flok

De var 3 personer, dette er set før i voldelige overfald fra dansk-etniske
unge.

> 3. Tramp på hovede

Heller ikke helt ukendt opførsel fra dansk-etniske unge.

> 4. Meget sparsom signalament af gerningsmænd.

Men dog tydeligt nok til at de kendetegnedes ved at være udseende af
dansk-etniske unge.

> At gerningsmændende skulle være 18-20 årige danskere taler
> sandsynligheden _SLET_ ikke for.

Så er det bare rigtig rigtig surt for dig hvis det viser sig at være
dansk-etniske unge som har begået denne udåd - hvor skal vi sende dem hen i
så fald ? (de fremmedetniske skal jo altid sendes et eller andet sted hen i
følge visse skribenter når det frådende fremmedhad skal luftes i dk.politik)

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




Neuman (16-04-2007)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 16-04-07 08:22

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:evv343$362$1@news.datemas.de...
>
> Så er det bare rigtig rigtig surt for dig hvis det viser sig at være
> dansk-etniske unge som har begået denne udåd - hvor skal vi sende dem hen
> i så fald ? (de fremmedetniske skal jo altid sendes et eller andet sted
> hen i følge visse skribenter når det frådende fremmedhad skal luftes i
> dk.politik)
>

Det interessante er jo hvad KL agter at gøre når det viser sig der ikke er
tale om danskere.
Vende den anden kind til eller straffe dem for derefter at importere flere
af deres venner?



Noreply (16-04-2007)
Kommentar
Fra : Noreply


Dato : 16-04-07 08:40

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:evv343$362$1@news.datemas.de...
>
> Så er det bare rigtig rigtig surt for dig hvis det viser sig at være
> dansk-etniske unge som har begået denne udåd - hvor skal vi sende dem hen
> i så fald ? (de fremmedetniske skal jo altid sendes et eller andet sted
> hen i følge visse skribenter når det frådende fremmedhad skal luftes i
> dk.politik)

Så er der tale om enkeltstående tilfælde, og da de er etniske danskere skal
de da ikke sendes nogen steder hen.





Kim Larsen (16-04-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 16-04-07 08:43

"Noreply" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:462327cf$0$72884$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:evv343$362$1@news.datemas.de...
>>
>> Så er det bare rigtig rigtig surt for dig hvis det viser sig at være
>> dansk-etniske unge som har begået denne udåd - hvor skal vi sende
>> dem hen i så fald ? (de fremmedetniske skal jo altid sendes et
>> eller andet sted hen i følge visse skribenter når det frådende
>> fremmedhad skal luftes i dk.politik)
>
> Så er der tale om enkeltstående tilfælde, og da de er etniske
> danskere skal de da ikke sendes nogen steder hen.

Skal de ikke ? Det kan da ikke passe !?! Det er altså forskelsbehandling
som opprioriteres i denne her nyhedsgruppe --------- nååååårh ja, det havde
jeg glemt, det er det da også, det er jo det racismen blandt andet går ud
på.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




Noreply (16-04-2007)
Kommentar
Fra : Noreply


Dato : 16-04-07 08:58

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:evv9do$kcn$1@news.datemas.de...
>> Så er der tale om enkeltstående tilfælde, og da de er etniske
>> danskere skal de da ikke sendes nogen steder hen.
>
> Skal de ikke ? Det kan da ikke passe !?! Det er altså forskelsbehandling
> som opprioriteres i denne her nyhedsgruppe --------- nååååårh ja, det
> havde jeg glemt, det er det da også, det er jo det racismen blandt andet
> går ud på.

Fatter du intet, jeg skrev:
Der er tale om enkeltstående tilfælde, og da de er etniske
danskere så de skal ikke sendes nogen steder hen!

Fosto do?

Hvis ikke, så skal du forstå at de muhamedanerdyrene gør af voldelige
overgreb mod folkedanskeren er racistisk, og de skal derfor sendes et
passende sted hen.
og hvis du ikke ved hvad en folkedansker er, er det fordi du ikke er en af
dem, som diskuteret i et andet emne.



N_B_DK (16-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 16-04-07 09:24

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:evv9do$kcn$1@news.datemas.de
> Skal de ikke ? Det kan da ikke passe !?! Det er altså
> forskelsbehandling som opprioriteres i denne her nyhedsgruppe
> --------- nååååårh ja, det havde jeg glemt, det er det da også, det
> er jo det racismen blandt andet går ud på.

Hvad kalder du det så når de aller dårligst stillet (indvandrere) nu vil
kunne komme gratis på privatskole betalt af kommunen ? det er ikke
forskelsbehandling eller ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Michael Zedeler (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Michael Zedeler


Dato : 15-04-07 22:28

/Peter skrev:
> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:46257032.43190375@dtext.news.tele.dk...
>> On Sun, 15 Apr 2007 18:53:46 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:
>>
>>> Er det ikke signalement nok?
>>>
>>> Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/
>> På
>> http://ekstrabladet.dk/112/article289731.ece
>> står der bl.a. :
>> "- Gerningsmændene er danske mænd i 18-20-års-alderen."
>
> Kan danskere ikke være muhamedanere?
> Og hvis ikke, så er den den ene promille af gerningsmænd, med etnisk
> dansk herkomst, for en gangs skyld, der har lavet vold af samme karakter
> som der er for vane ay blive begået af indvandrere.

Du er da en oplagt kandidat til at være en af de første indfødte
dansker, der kan prøve at tage indfødsretstesten og dernæst blive smidt
ud, hvis du dumper.

Hvor kunne du godt tænke dig at flytte hen?

Jeg har hørt at der er mangel på ufaglært arbejdskraft i Rumænien.

Mvh. Michael.
--
Which is more dangerous? TV guided missiles or TV guided families?
I am less likely to answer usenet postings by anonymous authors.
Visit my home page at http://michael.zedeler.dk/

Hr. Jensen (16-04-2007)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 16-04-07 08:07

On Sun, 15 Apr 2007 23:28:23 +0200 Michael Zedeler <michael@zedeler.dk>
sent the following smoke signals:

>Du er da en oplagt kandidat til at være en af de første indfødte
>dansker, der kan prøve at tage indfødsretstesten og dernæst blive smidt
>ud, hvis du dumper.
>
>Hvor kunne du godt tænke dig at flytte hen?

Hvad med smølfeland?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Arne H. Wilstrup (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 15-04-07 22:31

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
news:46227487$0$8166$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:46257032.43190375@dtext.news.tele.dk...
>> On Sun, 15 Apr 2007 18:53:46 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail>
>> wrote:
>>
>>>Er det ikke signalement nok?
>>>
>>>Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/
>>
>> På
>> http://ekstrabladet.dk/112/article289731.ece
>> står der bl.a. :
>> "- Gerningsmændene er danske mænd i 18-20-års-alderen."
>
>
> Kan danskere ikke være muhamedanere?

nej, det kan ingen være!

> Og hvis ikke, så er den den ene promille af gerningsmænd, med
> etnisk dansk herkomst, for en gangs skyld, der har lavet vold
> af samme karakter som der er for vane ay blive begået af
> indvandrere.

for en gangs skyld? LOL! Du følger vist ikke ret meget med i
medierne, vel?
>
>




Kim Larsen (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 15-04-07 22:42

"Arne H. Wilstrup" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:462299b7$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> news:46227487$0$8166$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
>> news:46257032.43190375@dtext.news.tele.dk...
>>> On Sun, 15 Apr 2007 18:53:46 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail>
>>> wrote:
>>>
>>>> Er det ikke signalement nok?
>>>>
>>>> Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/
>>>
>>> På
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article289731.ece
>>> står der bl.a. :
>>> "- Gerningsmændene er danske mænd i 18-20-års-alderen."
>>
>>
>> Kan danskere ikke være muhamedanere?
>
> nej, det kan ingen være!
>
>> Og hvis ikke, så er den den ene promille af gerningsmænd, med
>> etnisk dansk herkomst, for en gangs skyld, der har lavet vold
>> af samme karakter som der er for vane ay blive begået af
>> indvandrere.
>
> for en gangs skyld? LOL! Du følger vist ikke ret meget med i
> medierne, vel?

Det får du ham aldrig aldrig nogensinde til at indrømme. Hvis det viser sig
at være dansk-etniske unge, så vil han garanteret påstå at de er muslimske
konvertitter (til kristne).

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




Arne H. Wilstrup (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 15-04-07 22:48

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:evu66l$m10$1@news.datemas.de...
."
>>
>>> Og hvis ikke, så er den den ene promille af gerningsmænd,
>>> med
>>> etnisk dansk herkomst, for en gangs skyld, der har lavet
>>> vold
>>> af samme karakter som der er for vane ay blive begået af
>>> indvandrere.
>>
>> for en gangs skyld? LOL! Du følger vist ikke ret meget med i
>> medierne, vel?
>
> Det får du ham aldrig aldrig nogensinde til at indrømme. Hvis
> det viser sig at være dansk-etniske unge, så vil han
> garanteret påstå at de er muslimske konvertitter (til
> kristne).

jeg er sikker på at han med glæde vil acceptere en
pseudoforklaring på at det også var muslimer der stod bag mordet
i Finnerup lade, slog Jesus ihjel og fristede Eva forklædt som
slange i Paradisets have, slog Det Døde Hav ihjel og i
forklædning af Hitler, myrdede løs på jøder og andre af den
ariske "race" afvigere.

Ærlig talt - hvis man ikke bliver træt af ham, så er man
minsandten på stoffer -det, som man i gamle dage kaldte for
"ferietabletter" (amfetamin)




N_B_DK (16-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 16-04-07 09:26

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
news:462299b7$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> > Og hvis ikke, så er den den ene promille af gerningsmænd, med
> > etnisk dansk herkomst, for en gangs skyld, der har lavet vold
> > af samme karakter som der er for vane ay blive begået af
> > indvandrere.
>
> for en gangs skyld? LOL! Du følger vist ikke ret meget med i
> medierne, vel?

Se det er interessant at Wilstrup har tilegnet sig det viden, men i
selvsamme aviser hvor der står spkalte og og spjalte ned om indvandrernes
overfald osv. det er enkeltstående tilfælde.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Neuman (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 15-04-07 20:21

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
news:46257032.43190375@dtext.news.tele.dk...
> På
> http://ekstrabladet.dk/112/article289731.ece
> står der bl.a. :
> "- Gerningsmændene er danske mænd i 18-20-års-alderen."
>

1. Der er brugt kniv
2. Angreb i flok
3. Tramp på hovede
4. Meget sparsom signalament af gerningsmænd.

At gerningsmændende skulle være 18-20 årige danskere taler sandsynligheden
_SLET_ ikke for.



Kim Larsen (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 15-04-07 21:44

"/Peter" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46225897$0$5054$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> Er det ikke signalement nok?
>
> Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/
>
> "De to blev omkring kl. 01,30 overfaldet af tre mænd på Falkoner Allé
> i nærheden af Frederiksberg Centret.
> Mændene sparkede og slog den yngste af brødrene, hvorefter de trampede
> på hans hoved, mens han lå ned. Den anden bror blev skåret i halsen
> med en flaske.
>
> De tre mænd blev efter overfaldet set løbe i retning af det
> nærliggende Frederiksberg Gymnasium, og Bellahøj Politi vil meget
> gerne tale med vidner, som har set, hvad der skete.
>
> Halvanden time efter overfaldet havde politiet ikke nærmere detaljer
> om, hvad der evt. lå bag overfaldet, ligesom det kun var i besiddelse
> af et meget sparsomt signalement af gerningsmændene."
>
> NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT.
>
> Lad dette være argument nok til at sende de 600 irakiske asylsørgere
> tilbage til stenalderen.

Det forlyder at det er tre dansk-etnisk udseende mænd (altså danske unge)
som her gjort dette her, så mon ikke du er ude i noget rod her ? Det er
godt nok surt for dig hvis det holder stik hvis/når de bliver anholdt.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




Dahl (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Dahl


Dato : 15-04-07 22:22


"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i
> Er det ikke signalement nok?
>
> Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/
>
> "De to blev omkring kl. 01,30 overfaldet af tre mænd på Falkoner Allé i
> nærheden af Frederiksberg Centret.
> Mændene sparkede og slog den yngste af brødrene, hvorefter de trampede
> på hans hoved, mens han lå ned. Den anden bror blev skåret i halsen med
> en flaske.
>
> De tre mænd blev efter overfaldet set løbe i retning af det nærliggende
> Frederiksberg Gymnasium, og Bellahøj Politi vil meget gerne tale med
> vidner, som har set, hvad der skete.
>
> Halvanden time efter overfaldet havde politiet ikke nærmere detaljer om,
> hvad der evt. lå bag overfaldet, ligesom det kun var i besiddelse af et
> meget sparsomt signalement af gerningsmændene."
>
>
JA! NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT. De skal bare kastreres når de bliver fundet.
Det skal nok hjælpe.






Peter Heide (15-04-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 15-04-07 22:30


"Dahl" <rasmus@dahl.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:46229775$0$57884$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i
>> Er det ikke signalement nok?
>>
>> Ref.: JP http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4351672/
>>
>> "De to blev omkring kl. 01,30 overfaldet af tre mænd på Falkoner Allé i
>> nærheden af Frederiksberg Centret.
>> Mændene sparkede og slog den yngste af brødrene, hvorefter de trampede
>> på hans hoved, mens han lå ned. Den anden bror blev skåret i halsen med
>> en flaske.
>>
>> De tre mænd blev efter overfaldet set løbe i retning af det nærliggende
>> Frederiksberg Gymnasium, og Bellahøj Politi vil meget gerne tale med
>> vidner, som har set, hvad der skete.
>>
>> Halvanden time efter overfaldet havde politiet ikke nærmere detaljer om,
>> hvad der evt. lå bag overfaldet, ligesom det kun var i besiddelse af et
>> meget sparsomt signalement af gerningsmændene."
>>
>>
> JA! NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT. De skal bare kastreres når de bliver
> fundet.
> Det skal nok hjælpe.

Det er du tydeligvis allerede blevet. Forbindelsen til hjernen forsvandt
også
i samme hug.



Hr. Jensen (16-04-2007)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 16-04-07 08:09

On Sun, 15 Apr 2007 23:30:13 +0200 "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> sent
the following smoke signals:

>> JA! NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT. De skal bare kastreres når de bliver
>> fundet.
>> Det skal nok hjælpe.
>
>Det er du tydeligvis allerede blevet. Forbindelsen til hjernen forsvandt
>også
>i samme hug.

Du og dine ligesindede tænker måske kun med kønsdelene, siden du drager
den parallel?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Dahl (16-04-2007)
Kommentar
Fra : Dahl


Dato : 16-04-07 09:14


"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev
> On Sun, 15 Apr 2007 23:30:13 +0200 "Peter Heide"

> >> JA! NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT. De skal bare kastreres når de bliver
> >> fundet. Det skal nok hjælpe.

> >Det er du tydeligvis allerede blevet. Forbindelsen til hjernen forsvandt
> >også i samme hug.
> Du og dine ligesindede tænker måske kun med kønsdelene, siden du drager
> den parallel?
> Thomas
>
Om hjernen forsvand i samme hug eller allerede var væk er et fedt, det er
åbenbart de dyriske homoner der styrer dem. Det er en kendt sag at handyr
der lige får kuglerne skåret af bliver betydelig mindre agressive. - Alene
tanken om risikoen for at miste klunkerne kan sikkert nå ind i lille rest
hjerne hos enhvert voldeligt mennekse-handyr. Bare tænk på status tab hos
rivaler og det modsatte køn.

Mvh RD





Peter Heide (16-04-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 16-04-07 17:08


"Dahl" <rasmus@dahl.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:46233050$0$92443$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev
>> On Sun, 15 Apr 2007 23:30:13 +0200 "Peter Heide"
>
>> >> JA! NU MÅ DET SNART VÆRE SLUT. De skal bare kastreres når de bliver
>> >> fundet. Det skal nok hjælpe.
>
>> >Det er du tydeligvis allerede blevet. Forbindelsen til hjernen forsvandt
>> >også i samme hug.
>> Du og dine ligesindede tænker måske kun med kønsdelene, siden du drager
>> den parallel?
>> Thomas
>>
> Om hjernen forsvand i samme hug eller allerede var væk er et fedt, det er
> åbenbart de dyriske homoner der styrer dem. Det er en kendt sag at handyr
> der lige får kuglerne skåret af bliver betydelig mindre agressive. - Alene
> tanken om risikoen for at miste klunkerne kan sikkert nå ind i lille rest
> hjerne hos enhvert voldeligt mennekse-handyr. Bare tænk på status tab hos
> rivaler og det modsatte køn.
>
i rest my case



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408603
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste