Eu lefler for storkapitalen
Fra : dktekno

Dato : 12-04-07 21:23

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6657397.html?forside

En lov fra EU betyder, at små virksomheder ikke kan sælge deres varer i hele
Danmark. Loven kræver nemlig, at for at må sælge sine varer i hele Danmark,
så skal de godkendes i hele EU. Ellers må man kun sælge det lokalt.

Dette betyder, at små virksomheder, der leverer f.eks. jydsk spegepølse ikke
må sælge det i København.

Det er bare så typisk EU: De lefler for storkapitalen, på bekostning af de
små erhvervsdrivende!

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-07 23:33

> [...]
> må sælge det i København.
>
> Det er bare så typisk EU: De lefler for storkapitalen, på bekostning af de

Ja, der forsvandt så min onkels forretning.

Fucking lorteunion... Tåber. Idioter. Hundehoveder, hængerøve, og elendige
socialdemokrater!

Hvorfor fanden skulle vi stemmes ind i det lort? *suk*