USA - Nødvendigt med raketskjold
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-04-07 09:05

"Jesus-loves-you" skrev
5590 news:M5ncg.17816$7p2.10576@news.get2net.dk

[ ... ]
> USA: Euro-missilskjold mod Iran
[ ... ]
> Det i forvejen kontroversielle missil-
> skjolds indtog i Østeuropa har skabt
> opstandelse i forsvaret i Rusland.
[ ... ]
> Hmm ... det siger da ellers sig selv, at når man udleverer farlige våben
> til religiøse galninge, da vil ofrene selvfølgelig forsøge at beskytte sig
> selv !
>
> Hvor dum i knolden kan man egentlig være ?

News:

=== citat start ===

DR1 s136 tor 12 apr (2007, CET) 08:40:19

04.35

USA: Nødvendigt med raketskjold

Direktøren for USA's agentur for
raketforsvar, general Henry Obering,
siger, at det er absolut nødvendigt, at
USA opbygger et raketforsvarssystem.

Ved en høring i Senatet henviste
Obering til truslen fra raketter fra
Iran og Nordkorea.

Han siger, at de to lande giver
anledning til stor bekymring, og ikke
mindst Nordkoreas raketprøveaffyring 4.
juli 2005 har gjort det til en
presserende opgave at få opstillet et
amerikansk raketskjold.

-USA skal være i stand til at beskytte
sig mod enhver trussel, siger general
Obering.

=== citat slut ====

Raketskjoldet er et *defensivt* system (Det udgør i sig selv INGEN
angrebstrussel)...

ET-Break:
(2007-04-12, Thursday, CET 08:26:04, delay 0, GMT 06:26:04)
- "Amen."

Det er mildelst talt noget pis, dét den russiske regering har gjort mht. det
iranske atomvåbenprogram, men vi har INTET udestående med det russiske folk.
De er vores venner og er (ligesom vi) inviteret med til det store
interstellare Bryllup ...

Derfor vil det nok være hensigstmæssigt at tilbyde Rusland at indgå som
partner i raketskjoldet. Så kan vi alle sammen være (i nogen grad) beskyttet
overfor sådanne angreb.

Ihukom fx. følgende hypotetiske (?) situation:

6334 news:mk8Mh.35$35.32@news.get2net.dk

and (+) ...

6075 news:i3HAh.35$jq.15@news.get2net.dk

> Og dum som du jo nok er tror du, at det var os, som anbragte atombomben i
> Moskva, så vi skal vel også ha' et par stykker i hovedet ...

CET 08:51:22, delay 0
- "Mother Russia!"

CET 08:51:37, delay 0
- "I'm talk'ing to you."

CET 08:51:53, delay 0
- "Listen ... "

CET 08:52:02, delay 0
- "Please."

CET 08:52:20, delay 0
- "Don't be afraid. I'm your friend."

CET 08:52:44, delay 0
- "In the future ... (you will) ... understand."

Ready to output (Your) files (6385-7), ET...

CET 09:56
- "Just go ahead ... friend."

Okay ...

-

Last file-OUTPUT:
6386 news:SIlTh.7$g87.1@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6387

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-07-07 08:25

"Jesus-loves-you" skrev
6387 news:bLlTh.8$oD6.7@news.get2net.dk

[ ... ]
> Raketskjoldet er et *defensivt* system (Det udgør i sig selv INGEN
> angrebstrussel)...
[ ... ]
> Derfor vil det nok være hensigstmæssigt at tilbyde Rusland at indgå som
> partner i raketskjoldet. Så kan vi alle sammen være (i nogen grad)
> [...]

SVT Text 136 Tis 03 jul (2007, CET) 08:43:58

(Utrikes Publicerad 2 juli)

Motførslag från Putin om robotar

Rysslands president Vladimir Putin
står fast vid sin motvilja mot USA:s
planer på ett forsvarssystem med
robotar i Europa. I frågan om Iran och
dess lærnkraft ær Putin dæremot øver-
ens med USA:s president George Bush.

-Nær Ryssland och USA ær øverens, har
det en tendens att påverka och dærfor
uppskattar jeg Rysslands attityd i
FN, sade USA:s president George Bush.

Vladimir Putin føreslog ett regionalt
samarbete med både EU og Nato.
-Vi støttar idén om ett robotførsvar.
Antallet aktører borde vara fler, sade
president Vladimir Putin.

=== citat slut ====

Som sagt:

Missilforsvarssystemet er et *defensivt* system. Det truer jo ingen. Hverken
storbyer eller militærinstallationer.
Det er angrebsmissilerne, der er de farlige; navnlig dem med
atomsprænghoveder...

ET-Break:
(2007-07-03, Tuesday, CET 08:41:45, delay 0, GMT 06:41:45)
- "Nemlig."

Der er således intet til hindring for, at missilforsvarssystemet også kommer
til at omfatte Rusland.

Systemet skal selvfølgelig være *decentralt*, således at systemet fortsat
virker optimalt, selvom en eller flere enheder (fx. i Europa eller Rusland
eller USA/Canada eller Japan/Syd-Korea eller Australien) af en-eller-anden
grund er sat ud af kraft (fx. pga. terrorisme).

Det vil endvidere være hensigstmæssigt, at systemet også kommer til at
omfatte Sydamerika, Mellemøsten og Afrika samt Kina.

-

Last file-OUTPUT:
6710 news:84bii.56$G24.1@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,