Denne uges Cd'er i rotation
Fra : Peter G.

Dato : 03-07-01 11:06

Min liste af Cd'er der bliver spillet ofte denne uge:

Justin Adams - Desert Road.
Så ham i Ballroom teltet på Roskilde hvor han holdt en utrolig flot,
fængende og medrivende koncert med et tæt backingband. Denne engelske blues
guitarist kan vel nærmest kaldes en herlig blanding af af Ry Cooder, Robbie
Robertson mixet sammen afrikanske rytmer og instrumenter, der giver hans
musik en dejligt jordbunden groove.

Duran Duran - Thank You.
Covernumre hele vejen og de er udemærkede. Ikke specielt nyskabende
fortolkninger men det er en plade, som har en god stemning og vækker gode
minde hos mig. Plus at den fik mig til at åbne øjnene op for Bob Dylan's og
Elvis Costello's musik og tekster.

Neil Young - Live Rust
Efter Roskilde var det helt klart på tide at få købt denne plade som jeg
havde lovet mig selv for længe siden.

TV2 - De Unge År. Et hyggeligt gensyn med denne plade. Fik ikke hørt dem på
Roskilde da vi valgte at høre Arab Strap i stedet. (Virkelig smuk og rørende
koncert forresten. Af en eller anden grund blev jeg dog ret tørstig af den
). Kan det passe at TV2 lavede et cover af Kent's "Om Du Var Här"? Havde
Steffen noget at sige om hvorfor de lavede det cover?

Der er flere, men dette er dem, som ligger i størst rotation.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"Roll Some Bones And Catch A Fire"