'Bådflygtninge angreb spansk patruljeskib'
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 11-04-07 11:10

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4344530/

Hvad mere fra tredjeverdensside skal vi i vestlandenen finde os i ?!?

--

Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration
to the western world! Many danes think the same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals
(third-worlders themselves), in order to make them less visible in the
growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 11-04-07 12:19

On 11 Apr, 12:10, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch805...@yahoo.com.mx> wrote:
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4344530/
>
> Hvad mere fra tredjeverdensside skal vi i vestlandenen finde os i ?!?

Ja, det er jo forferdelig dette. At mennesker virkelig ikke finner seg
i å gå til grunne i fred og ro ii stedet for å gå hen og bli
desperate. Huff og huff.

Mulig gasskammermetoden vil hjelpe??????

Fra : G. Lavik

Dato : 11-04-07 16:05

On 11 Apr 2007 04:18:48 -0700, "Brumle Måseegg"
<herman.brumle@gmail.com> wrote:

>Ja, det er jo forferdelig dette. At mennesker virkelig ikke finner seg
>i å gå til grunne i fred og ro ii stedet for å gå hen og bli
>desperate. Huff og huff.
>
>Mulig gasskammermetoden vil hjelpe??????

Godt forslag! Adolf?

G. Lavik.

---
avast! Antivirus: Utgaende melding renset.
Virus Database (VPS): 000733-0, 11.04.2007
Sist testet: 11.04.07 17:05:08

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-04-07 12:27

Michael Laudahn eOpposition wrote:
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4344530/
>

> Hvad mere fra tredjeverdensside skal vi i vestlandenen finde os i ?!?

Har sådan en patruljebåd ikke en dækskanon?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : N_B_DK

Dato : 11-04-07 12:34

In news:461cc5ff$0$90269$14726298@news.sunsite.dk,
Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> typed:

> Har sådan en patruljebåd ikke en dækskanon?

Eller bare sejle den ned.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 11-04-07 15:40

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> Eller bare sejle den ned.

En kraftig vandkanone kunne også være effektiv. Desuden kunne et større skib
end det åbenbart brugte lægge sig til tværs over bådens kurs, således at
denne ikke kommer videre.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 11-04-07 15:01

dk.politik Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx>:

>Hvad mere fra tredjeverdensside skal vi i vestlandenen finde os i ?!?

Under koloniseringen af disse lande, man nu ser med store
økonomiske problemer, er faktisk EUROPAS ANSVAR at stabilisere,
da det jo var de hvide mænd, som med grov udnyttles skabte dette
kaos

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 11-04-07 15:46

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> økonomiske problemer, er faktisk EUROPAS ANSVAR at stabilisere,
> da det jo var de hvide mænd, som med grov udnyttles skabte dette

Jeg betvivler at du finder mange herinde, som er berede til at skrive under
dine teorier. Vores medlidenhed med den stakkels tredje verden holder sig
indenfor snævre grænser, efter vi pga vores politikers hjemlige aktiviteter
har haft fornøjelsen at stifte tredjeverdensfolks personlige bekendtskab i
årtier.

Hvad synes du om lidt selvkritik - dvs lede efter *jeres egne fejle*, som
leder til at i ikke kan udvikle jeres lande? I har slet ingen ret at være
her hos os. Vi kommer aldrig at acceptere det. Det kunne være en god idé at
forberede sig mentalt på hjemrejsen og måske allerede have kufferten pakket.

Fra : @

Dato : 11-04-07 19:08

On 11 Apr 2007 14:01:18 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

> [...]
>økonomiske problemer, er faktisk EUROPAS ANSVAR at stabilisere,
>da det jo var de hvide mænd, som med grov udnyttles skabte dette

igen en af muhamedanernes mange løgne

det er jo muhamedanere med Saudi-Arabiske penge bagved som i de sidste
år har skabt kaos i mange afrikanske lande

og i århundreder før, har muhamedanske slavehandlere ved deres
rovdrifr på arbejdskraft bevirket at denne arbejdskraft har manglet i
Afrika hvorfor Afrika på mange områder er sakket agterud

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : John

Dato : 11-04-07 20:05

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Under koloniseringen af disse lande, man nu ser med store
> økonomiske problemer, er faktisk EUROPAS ANSVAR at stabilisere

Jaja, selvfølgelig. Den sorte mand har naturligvis slet intet
ansvar.

Afrika med sine enorme naturrigdomme af diamanter, guld, olie mm,
kunne være verdens absolut førende kontinent, men er ødelagt af
korruption, kriminalitet og interne stridigheder, og ikke den
hvide mand.

Muslimer er verdensmestre i at skyde skylden for alle
fortrædeligheder på andre.

Hvor er det dog sølle!

John

Fra : Zigge Zackrisson

Dato : 12-04-07 00:58

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message news:461cea2e$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]

I Yemen har de ordnat flyktingmottagandet.

http://tv4.se/541048.html

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 11-04-07 16:24

On 11 Apr, 16:39, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch805...@yahoo.com.mx> wrote:

> En kraftig vandkanone kunne også være effektiv. Desuden kunne et større skib
> end det åbenbart brugte lægge sig til tværs over bådens kurs, således at
> denne ikke kommer videre.

Jeg nøyer meg med å konstantere at det faktisk finnes i alle fall noen
få "dansker" som er mindre siviliserte enn de innvandrere man støter
på.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 11-04-07 16:35

"Brumle Måseegg" <herman.brumle@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> Jeg nøyer meg med å konstantere at det faktisk finnes i alle fall noen
> få "dansker" som er mindre siviliserte enn de innvandrere man støter
> på.

Hvorfor 'nøjer' du dig med det? Forklar heller hvad der er uciviliseret ved
denne metode. Selvfølgelig bliver de pågældende landes regeringer advarede i
forvejen. Det er så deres ansvar at oplyse deres befolkning.

Jeg fastholder at det ikke er vores opgave, at frelse den tredje verden hos
os. Enten frelser den sig selv, eller det sker overhovedet ikke.

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 11-04-07 16:52

On 11 Apr, 17:35, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch805...@yahoo.com.mx> wrote:

> Hvorfor 'nøjer' du dig med det? Forklar heller hvad der er uciviliseret ved
> denne metode.

Det er og blir usivilisert å drepe andre mennesker. Om du ikke forstår
dette så er det ditt problem.

>Selvfølgelig bliver de pågældende landes regeringer advarede i
> forvejen. Det er så deres ansvar at oplyse deres befolkning.

Det er litt vanskelig når de kommer fra land som ikke har myndigheter
overhodet.

> Jeg fastholder at det ikke er vores opgave, at frelse den tredje verden hos
> os. Enten frelser den sig selv, eller det sker overhovedet ikke.

Da Norge skulle reise seg igjen etter å ha bli brutalt utnyttet av
dine forfedre, og var et lutfattig uland, var den beste hjelp vi fikk
de penger som våre emigranter sendte hjem fra USA. Her i Norden har
vi mer enn nok arbeidsplasser og vil kunne ta i mot svært mange.

Men jeg kan være enig i at vi bør stille krav til våre nye landsmenn.
At de tilegner seg vårt sprog og de viktigste deler av vår kultur, at
de blir lojale til sitt nye fedreland, og at de så fort som mulig
sørger får å bli i stand til å forsørge seg selv ved sitt eget
arbeide.

Fra : @

Dato : 11-04-07 19:17

On 11 Apr 2007 08:51:53 -0700, "Brumle Måseegg"
<herman.brumle@gmail.com> wrote:

>Det er og blir usivilisert å drepe andre mennesker. Om du ikke forstår
>dette så er det ditt problem.

og hvis du ikke fatter at man ikke løser verdens problemer ved at
importere fattigdom elendighed og overskudspopulation fra den tredje
verden er du selvmorder

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 11-04-07 19:45

On 11 Apr, 20:17, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> og hvis du ikke fatter at man ikke løser verdens problemer ved at
> importere fattigdom elendighed og overskudspopulation fra den tredje
> verden er du selvmorder

Da vil jeg minne om at Europas problemer på 1800-tallet ble løst ved
at USA importerte "fattigdom elendighed og overskudspopulation"

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 12-04-07 10:06

> Da vil jeg minne om at Europas problemer på 1800-tallet ble løst ved
> at USA importerte "fattigdom elendighed og overskudspopulation"

Bravo, du har godt lært dine ideologiske tirader udenad. En vigtig forskel
mellem dem du taler om, og dem vi får her i vores dage er, at vores udsendte
var dygtige mennesker. Nutildags får vi 'Krethi & Plethi' - afskummen.

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 11-04-07 21:13

On 11 Apr, 21:05, "John" <n...@pladderballe.ok> wrote:

> [...]
> hvide mand.
>
> Muslimer er verdensmestre i at skyde skylden for alle

Jeg vil nå likevel gi "den hvite mann" en stor del av skylden. Det var
nemlig slik at Sovjets venner og leiesvenner i Vesten satte i gang en
regulær dyrking av studenter fra U-landene, dette for å være Sovjet
behjelpelig med å få fotfeste i Afrika.

Et poeng som var særlig viktig for sosialistene var å bekjempe
"småborgerskapet" og dette kunne da best skje ved å føre grundig
kontroll. Dette fikk da Afrikas håp indoktrinert såvel fra sine
medstudenter som fra katetret.

Verdensdelens store problem er at dets nye ledere trodde på dette.

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 12-04-07 11:25

On 12 Apr, 11:06, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch805...@yahoo.com.mx> wrote:

> [...]
> var dygtige mennesker. Nutildags får vi 'Krethi & Plethi' - afskummen.

Det var nok 'Krethi & Plethi' asom ble eksportert. Men vi fikk bare
høre fra de som gjorde det godt. Og - vi burde lære av USA når det
gjaldt å stille krav til innvandrere, ikke til disse brushodene med
eksamen i samfunnsvitenskap, som systematisk vil skjerme innvandrerne
fra vår kultur.

Jeg kan nevne et eksempel på hva jeg har opplevet i nabolaget, som er
sterkt innvandrerbetont. De var vant til at barna sov "siesta" og var
lenge ute om kveldene. De underholdt seg da gjerne i noe som vel du
muligens oppfatter som en muslimsk uskikk, nemlig ringe på dørklokkene
og så stikke av.

Måtte ikke forstyrre deres naturlige døgnrytme, sa ekspertene. Det
ville være et forferdelig overgrep. Men da foreldrene hadde tilegnet
seg så pass sprog at vi kunne snakke med de direkte, da gikk de
henrykt over til norsk døgnrytme for de små.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 12-04-07 16:51

"Brumle Måseegg" <herman.brumle@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
- afskummen.

[...]

Det var da et glimrende eksempel på vellykket integration. Nu behøver du
bare at forklare, hvorfor de overhovedet er der, i stedet for i deres eget
land, så er jeg helt overbevist af dine teorier.

At vi ikke behøver dem for at financiere vores pensioner (gør det lettere
for vores folk at producere deres egne børn), og at det ikke er forkert hvis
antallet folk i samfundet aftager (vi er alligevel for mange på jorden, lad
os hellere på kontrolleret måde skrumpe/bygge tilbage samfundets
institutioner), anser jeg i øvrigt for selvindlysende.

Fra : Trygve Lillefosse

Dato : 12-04-07 17:15

On 12 Apr 2007 03:24:36 -0700, "Brumle Måseegg"
> [...]

>seg så pass sprog at vi kunne snakke med de direkte, da gikk de
>henrykt over til norsk døgnrytme for de små.

Slik er det vel som regel, om man kommuniserer forsvinner ofte
motsetninger.

En undersøkelse for et par år siden, viste at de som var mest negative
til innvandrere, var folk som bodde på steder uten invandrere og vice
versa.

--
SEE YA !!!
Trygve Lillefosse

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 13-04-07 10:11

"Trygve Lillefosse" <trygve@lillefosse.NOSPAM.org> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
>
> En undersøkelse for et par år siden, viste at de som var mest negative
> til innvandrere, var folk som bodde på steder uten invandrere og vice

Jaja. Du laver dig tingene lidt enkle. Men du er du nok selv klar over,
ikke?

Fra : Roald B. Larsen

Dato : 12-04-07 13:00

On Apr 11, 5:23 pm, "Brumle Måseegg" <herman.bru...@gmail.com> wrote:

> Jeg nøyer meg med å konstantere at det faktisk finnes i alle fall noen
> få "dansker" som er mindre siviliserte enn de innvandrere man støter
> på.

Er du SÅ veldig uheldig???

Jeg anser din bemerkning som tilgrensende rasistsisk, i all
sin negative generalisering mot innvandrerne. Du burde kanskje
ha sett programmet som nettopp gikk om båtflyktningene fra Tampa.
Det var både positivt og rørende å se hvordan New Zealand klarte å
avhjelpe noe av ondskapen til det sterkt konservo-fascistoide
Australia,
som fikk plassert de uskyldige flyktningene (khazarer fra Afghanistan)
i konsentrasjonsleire i Nauru.

--
rL

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 12-04-07 20:13

On 12 Apr, 17:50, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch805...@yahoo.com.mx> wrote:

> Det var da et glimrende eksempel på vellykket integration. Nu behøver du
> bare at forklare, hvorfor de overhovedet er der, i stedet for i deres eget
> land, så er jeg helt overbevist af dine teorier.

De har kommet hit for å legge grunnlaget for et bedre liv for seg og
sine.

> [...]
> os hellere på kontrolleret måde skrumpe/bygge tilbage samfundets
> institutioner), anser jeg i øvrigt for selvindlysende.

Dere hadde ikke det samme behov som Norge for import av mennesker som
hadde peiling på mat som smaker noe, det skal jeg medgi. Men her i
landet var det i høyeste grad nødvendig med impulser utenfra. Ellers
hadde vi fortsatt måttet holde oss til kokt fisk og kjøttkaker
(frikadeller) til søndags, samt ihjelkokte poteter. (Kartofler)

Vi hadde et voldsomt underskudd på arbeidskraft da innvandringen
begynte, og fremdeles er vi i ferreste laget her i landet.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 13-04-07 10:22

> De har kommet hit for å legge grunnlaget for et bedre liv for seg og
> sine.

Det er klart. Men de er ikke kommet til et ubeboet land, men til en
højstående civilisation hvor man ikke helt enkelt indtrænger, breder sig og
fortsætter som hjemme hos dem - og alt dette støttet af 68er-generationens
ideologi, som aktuelt udøver magten og fører politik på bekostning af -
eller selv mod - den egne befolkning, det eget land. Det er forræderi, og
forræderi straffes hårdt. Jeg håber jeg vil opleve dette øjeblik endnu,
historien er ikke slut.

> [...]
> hadde vi fortsatt måttet holde oss til kokt fisk og kjøttkaker
> (frikadeller) til søndags, samt ihjelkokte poteter. (Kartofler)

Er det nødvendigt at importere uforenlige mennesker i stort antal, som
volder større skade til samfundet end de bringer gavn, for at få at vide at
man kan lave mad også på andre måder, og hvordan?

> Vi hadde et voldsomt underskudd på arbeidskraft da innvandringen
> begynte, og fremdeles er vi i ferreste laget her i landet.

Økonomien er meget, men ikke alt i samfundet. Man kan ikke tillade, at
direktørernes - ofte personlige - financielle interesser dikterer
dagsordenen for landets udvikling. En vis grad på samt velordnet
indvandring, som man beholder kontrol over, har jeg ikke noget imod.

I øvrigt har jeg indtrykket, at du har nået enden af din logik nu. Jeg har
svært at forestille mig hvad du vil svare på dette, uden at begynde at
modsige dig selv. 1-0 for mig? >.)

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 13-04-07 15:49

On 13 Apr, 11:21, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch805...@yahoo.com.mx> wrote:

> [...]
> ideologi, som aktuelt udøver magten og fører politik på bekostning af -
> eller selv mod - den egne befolkning, det eget land.

Jeg skal være enig med deg i at 68-generasjonens byråkrater har utøvet
sin makt. Men denne makten har mest gått ut over innvandrerne, som har
blitt "skjermet" mot vår kultur. "Ekspertene" fikk også støtte av
noen imamer og noen talibaninspirerte som drev ren terrortelefon til
de som ble for "vestlige"

Resultatet var at en del av barna havnet i et kulturelt vakuum, som de
så selv forsøkte fylle med videoimportert amerikansk storby-
gjengkultur. Dette ga meget tragiske følger for de få dette gjaldt.

Kulminasjonen jeg selv opplevet var ved en skoleskidag, hvor
innvandrergruppens lærer ville nekte sine elever delta, selv om de kom
på skolen med skiutstyr og tydelig gledet seg. Men nei. Skigåing
hørte ikke til deres naturlige kultur. De skulle gå fottur i stedet.
(Jeg tok de med meg og de hadde det gøy. Men det ble litt av et
etterspill.)

>Det er forræderi, og
> forræderi straffes hårdt. Jeg håber jeg vil opleve dette øjeblik endnu,
> historien er ikke slut.

Deet er to slags forrederi ute og går her. 68-ernes har jeg lettest
for å godta, de er bare slik av gammel vane. Men verre er det de som
grovt forråder hele det vestlige menneskesynet. At ethvert menneske er
unikt, at vi har ulike holdninger, interesser og forutsetninger. At et
hvert menneske har krav på å bli bedømt ut fra seg selv og ikke fra
fordommer.

De mange positive elementer blant innvandrerne fortjener vår støtte,
ikke vår motarbeidelse.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 13-04-07 16:41

[...]

Javel. Kan vi ikke helt enkelt enes om, at det ville være det mest normale,
hvis de standsede i deres egne lande og opførte sig dér kolektivt på en
lignende måde som vi gør, og vedvarende? Så ville de efterhånden få lignende
resultater som vi, men efter deres egen art, og vi ville have vores ro. På
denne måde ville alle være bedst tjent, synes jeg. Men du må selvfølgelig
gerne korrigere mig.

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 13-04-07 19:09

On 13 Apr, 17:40, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch805...@yahoo.com.mx> wrote:

> Javel. Kan vi ikke helt enkelt enes om, at det ville være det mest normale,
> hvis de standsede i deres egne lande og opførte sig dér kolektivt på en
> lignende måde som vi gør, og vedvarende?

Over hodet ikke. For intet verdifullt kommer ut av slik "kollektiv"
oppførsel. Og det er ikke kollektiv oppførsel som har brakt oss dit
vi er. Det er tvert i mot lysten til å gå egne veier, og lysten til å
lære fra andre.

> Så ville de efterhånden få lignende
> resultater som vi, men efter deres egen art, og vi ville have vores ro.

Et annet ord for "ro" er "stagnasjon" På mange måter behagelig, men i
virkeligheten bare en treg omvei til undergangen. Resultater kommer
ikke av å være i ro, men av å forsøke noe nytt.

> På
> denne måde ville alle være bedst tjent, synes jeg. Men du må selvfølgelig
> gerne korrigere mig.

Hadde ikke enkelte nordmenn stadig reist ut av landet, for å lære og
for å utvide vår horisont, da hadde vi fortsatt stått i stampe der vi
var før vikingetiden. Og vi hadde ikke kunnet lære dere dansker
verken å skrive eget sprog eller å seile linjeskip.

De fleste pakistanere i Norge kommer fra to landsbyer i Punjab.
Tidligere var de blant de fattigste, nå er de meget velstående og ikke
minst velutviklede i området.

Den beste form for hjelp vi kan gi til U-landene er å la en del av de
komme hit, arbeide, og sende penger hjem. Ikke til kreti og pleti som
de offentlige instanser gjør, men til personer de kjenner og vet ikke
bruker opp pengene på dill men til fornuftige formål. Det er mitt
syn, som du ser svært ulikt ditt.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 14-04-07 09:37

[...]

At jeg giver afkald på at svare dig i sagen betyder ikke, at du har ret. Jeg
har simpelthen hverken tid eller lyst til at ræsonere endeløst med et
ideologisk indoktrineret sladderhoved, som efter nogen minutters
næsten-normale adfærd nu igen lider af en alvorlig recidivering.