Dansk topmødemobiliserings og informations~
Fra : cykelanarkister@gmai~

Dato : 10-04-07 14:22

6.-8. juni mødes regeringslederne for verdens otte rigeste lande endnu
engang for at koordinere deres politik og drøfte problemer, som de
selv har skabt. Det afholdes i år nogle få kilometer vestligt for
Rostock i Tyskland - helt præcist i badebyen Heiligendamm.
Som så mange andre år mødes de med protester fra en bred skare af
mennesker og bevægelser.
G8-protesterne er for det første en god anledning til at vise sin
afsky overfor det system, som G8-gruppen repræsenterer - det
kapitalistiske system der på samme tid som det ødelægger folkets ret
til selvbestemmelse også gør de fattige, fattigere og rige, rigere.
Samtidig er det dog også muligt at få nye erfaringer, skabe nye
netværk og blive inspireret til at føre kampen videre på lokalt plan.

Skal du til Heiligendamm? Og vil du være med til at arbejde for
udbredelse af information heromkring?
Hjemmesidens formål er at hjælpe mobiliseringen blandt libertære
kræfter i Danmark på vej. Vi vil bringe info om konkrette aktiviteter
til topmødet og før, baggrundsviden og nyheder på dansk og engelsk, og
der vil specielt være info om den skandinaviske cykelkaravane, der går
tværs gennem Danmark til Rostock igennem Hamburg hvor alle G8-
modstandskaravanerne mødes:

Materialerne, eller informationen, på siden er hentet fra forskellige
kilder, hovedsageligt, i det tyske aktivistmiljø. Noget er oversat,
men vi mangler stadig meget for at være kommet rundt om alt relevant
materiale. Det er politiske opråb, begrundelser for modstanden,
information om systemets forberedelser og om modstandens struktur,
både på gaden og imellemtiden (lejre, mad, bad, kommunikation, det
demokratiske system og alt sådan noget), som vi indtil nu har planer
at bruge siden til at informere om, men ... Meget af det er på tysk og
engelsk ikke dansk, men specielt tysk. Og vi har brug for al den hjælp
vi kan få. Hvis du har tid og er frisk på at oversætte eller bare at
prøve på det, så skriv til os, så finder vi ud af hvad der er mest
brug for sammen, eller hvis du allerede er i gang: Vi vil meget gerne
putte tekster der er relevante for "The summer of resistance".

Rapportager, billeder og lignende ... Åbne vinduer fra topmødet:

Yderligere vil vi få så vidt det er muligt reportere direkte fra
topmødet til sommer i logbogen på siden. Vi opfordrer folk som kan
lide at reportere og ser sig selv som en del af den globale
modstandsbevægelse til at kontakte os for skribentrettigheder her på
siden. Siden vil i det mindste blive opreklameret online, men
forhåbentligt også via plakatopsætning og infodeling til infomøder og
modstandsworkshops rundt omkring i DK. Billeder, Video, Tekst ... Der er
plads til det hele, så hvis i reportere fra topmødeaktiviteterne: Lad
os samle infoen her ... også ...!

Kontakt os hvis du er interesseret ... ligegyldigt om hvad! Og hvem
vil hjælpe?:

Vi kan kontaktes på: cykelanarkister[at]gmail.com.
Desuden så har vi brug for al den hjælp vi kan få fra folk der styrer
hjemmesider: Link til siden! Flere links betyder højere rangering på
søgemaskiner som google.dk, samt flere besøgende fra siderne der
linkes fra.

Fra : cykelanarkister@gmai~

Dato : 10-04-07 14:23
Fra : Jim

Dato : 11-04-07 09:46

<cykelanarkister@gmail.com> skrev i en meddelelse

Mente du?
cykelanarkister@gmail.com
cykelanarkister@gmail.com
cykelanarkister@gmail.com
cykelanarkister@gmail.com
cykelanarkister@gmail.com
cykelanarkister@gmail.com
cykelanarkister@gmail.com
cykelanarkister@gmail.com
cykelanarkister@gmail.com

Ok.. opfordring til uroligheder og samfundsskadelig virksomhed videresendt
til ordensmagten.

Fra : Jens G

Dato : 11-04-07 09:58

On Wed, 11 Apr 2007 10:45:38 +0200, "Jim"
<Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:

><cykelanarkister@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Mente du?
[...]

Det er ligegyldigt med at skrive mailadressen i brødteksten, da den
ikke var sløret i headeren. Hvis der kommer en høster forbi, bliver
den under alle omstændigheder høstet.

Bortset fra det, så tror jeg det er sjældent der bliver høstet
emailadresser i de danske nyhedsgrupper.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Jim

Dato : 11-04-07 16:35

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den under alle omstændigheder høstet.
>
> Bortset fra det, så tror jeg det er sjældent der bliver høstet
> emailadresser i de danske nyhedsgrupper.

Jo, der bliver også høstet i dk.news-grupper.. ;)

Fra : Jens G

Dato : 11-04-07 17:23

On Wed, 11 Apr 2007 17:34:45 +0200, "Jim"

>Jo, der bliver også høstet i dk.news-grupper.. ;)

Ok, jeg får bare aldrig noget spam på min adresse.

Fra : Jens G

Dato : 11-04-07 17:31

On Wed, 11 Apr 2007 18:23:17 +0200, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

>Ok, jeg får bare aldrig noget spam på min adresse.

Og det gør jeg så alligevel. Havde glemt at tage TDC's spamfilter i
ed. Der lå tre spammails i det til den adresse jeg bruger på usenet.

Fra : Jim

Dato : 11-04-07 17:59

> Og det gør jeg så alligevel. Havde glemt at tage TDC's spamfilter i
> ed. Der lå tre spammails i det til den adresse jeg bruger på usenet.

;0) Der kan man bare se.

Fra : Jim

Dato : 11-04-07 17:58

> Ok, jeg får bare aldrig noget spam på min adresse.

Det er fordi, din udbyder har spamfilter.

Fra : Notion

Dato : 11-04-07 10:01

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> <cykelanarkister@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Mente du?
> cykelanarkister@gmail.com
> cykelanarkister@gmail.com
> cykelanarkister@gmail.com
> cykelanarkister@gmail.com
> cykelanarkister@gmail.com
> cykelanarkister@gmail.com
> cykelanarkister@gmail.com
> cykelanarkister@gmail.com
> cykelanarkister@gmail.com
>
> Ok.. opfordring til uroligheder og samfundsskadelig virksomhed videresendt
> til ordensmagten.
Forklar venligst dette [opfordring til uroligheder og samfundsskadelig
virksomhed] ???

Fra : Jim

Dato : 11-04-07 16:40

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Forklar venligst dette [opfordring til uroligheder og samfundsskadelig
> virksomhed] ???

At opfordre til ulovligheder må da have politiets interesse.
Anarkisme er da et udtryk for, at man ikke ønsker at efterleve lovens
bogstav.
Er det sådan gået hen over hovedet på dig?
Det er jo en opfordring til at samles om at lave ballade ved G8-topmødet.
Og vi kender jo deres måde at lave ballade på.
Har du allerede glemt, hvorledes 69-anarkisterne opførte sig i forbindelse
med rydningen af jagtvej 69?
Skal du selv med til demo mod G8?

Fra : Notion

Dato : 11-04-07 21:43

>>> cykelanarkister@gmail.com
>>> cykelanarkister@gmail.com
>>> cykelanarkister@gmail.com
>>> cykelanarkister@gmail.com
>>> cykelanarkister@gmail.com
>>> cykelanarkister@gmail.com
>>> cykelanarkister@gmail.com

> [...]
> Og vi kender jo deres måde at lave ballade på.
> Har du allerede glemt, hvorledes 69-anarkisterne opførte sig i forbindelse

Der står ikke noget om ballade, men om en dejlig cykeltur.

Fra : Jim

Dato : 12-04-07 09:32

> Der står ikke noget om ballade, men om en dejlig cykeltur.
Så har du ikke lært at læse endnu, bette knøs.

Fra : Notion

Dato : 12-04-07 11:06

> Så har du ikke lært at læse endnu, bette knøs.

Der står [der vil specielt være info om den skandinaviske cykelkaravane, der
går
tværs gennem Danmark til Rostock igennem Hamburg hvor alle G8-
modstandskaravanerne mødes] Resten er informationssamling til deres
hjemmeside, skal det nu forbydes at ytre sig om modstand mod G8. Hvis den
ikke er dømt ulovlig, hvorfor er det lige, at du stejler over at nogen ytre
sig over noget, som du ikke er indforstået med?

Du kan argumenterer mod det, men at du skal dømme, at det er ulovligt, er da
lige lidt ud over dine beføjelser. Er det sådan at DF omvender sine
disciple, at det skal tage loven i egen hånd, at stille op foran
hovedkontoret i uniform og lege politi-mand mellem fast arbejde og
nattesøvnen? Nej kom igen når der opstår noget som kan sidestilles med
terror planlægning.