Cirkus Brixtofte forsætter.
Fra : Tveskaeg

Dato : 10-04-07 13:47

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4343224/

Nu med 4 års ubetinget fængsel i bagagen.

Klik foriøvrigt på billedet af Brixtoftes forsvarer, Rene Offersen.

Hvis det ikke er en toupe så ved jeg ikke hvad en toupe er.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 10-04-07 13:53

Tveskaeg wrote:

> Hvis det ikke er en toupe så ved jeg ikke hvad en toupe er.

LOL!

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : qx

Dato : 10-04-07 22:59

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4343224/
>
> Nu med 4 års ubetinget fængsel i bagagen.
>
> Klik foriøvrigt på billedet af Brixtoftes forsvarer, Rene Offersen.
>
> Hvis det ikke er en toupe så ved jeg ikke hvad en toupe er. :-

Hm ja - gad vide hvad det er. Det ligner en damehat fra 1945.

qx

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-04-07 17:36

Tveskaeg skrev:

> Klik foriøvrigt på billedet af Brixtoftes forsvarer, Rene Offersen.
>
> Hvis det ikke er en toupe så ved jeg ikke hvad en toupe er.

Og det er relevant, fordi?

--
Kurt Lund