Re: Irt. §77-Lawbreaker - Was: ET-message ~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-04-07 11:04

"Jesus-loves-you" skrev
6373 ... still NOT on-line, apropos §77 ...

[ ... ]
> Et charterfly med 214 - overvejende

Input (perhaps) de-kryptering:

3162 news:fqnid.62319$Vf.3049977@news000.worldonline.dk

> Danish fireworks-factory blow up (Kolding)
[ ... ]
> Error:
> 4-21
>
> Should have been:
> 4-1
>
> OUTPUT news from Hebrew (the-Temple-of-God-JHVH, Jerusalem):
> 1-4 (read from right-to-left, Hebrew)
[ ... ]
> You are STILL standing in "my" line of fire!

So - if You read 214 from right-to-left the number is 412.

Input 412-markpointer-memory:

0058 news:Xz0p9.87326$Qk5.3981590@news010.worldonline.dk
0090 news:oAEt9.170644$Qk5.5961678@news010.worldonline.dk
0116 news:j19v9.186693$Qk5.6538977@news010.worldonline.dk

> The Word-of-God i alive and can think by Itself (He. 4,12).

The *main*-key (He.4,12) !!!

[ ... ]

and ...

6353 news:7v2Nh.1$Oo5.0@news.get2net.dk

> Tjah ... intelligent kan man jo ikke ligefrem postå, at du er, Mr.
> §77-Lawbreaker !

Input music ...
6017 news:Ji4xh.50$c%3.44@news.get2net.dk

> - " ... (Output Tøsedrengene, 1983, Alle vore håb, Track07) ... "

ET-Break:
(2007-04-10, Tuesday, CET 11:41:50, delay 0, GMT 09:41:50)
- "Fire!"

Learn NOW !!!

-

Last file-OUTPUT:
6373 ... still NOT on-line, apropos §77 ...
6372 news:8wISh.22$_O6.15@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6374

Fra : kk

Dato : 10-04-07 12:27

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> "Jesus-loves-you" skrev
> 6373 ... still NOT on-line, apropos §77 ...
>
> [ ... ]
>
> Input (perhaps) de-kryptering:
>
> 3162 news:fqnid.62319$Vf.3049977@news000.worldonline.dk

...har prøvet, uden held, at afkode dine besynderlige indlæg.
Hvem er egentlig din målgruppe??
mvh
kk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-04-07 11:14

"kk" skrev

[ ... file 6374 ... ]

> ..har prøvet, uden held, at afkode dine besynderlige indlæg.
> Hvem er egentlig din målgruppe??
> mvh
> kk

kk-memory:
1496 news:8aIWb.88937$jf4.5603747@news000.worldonline.dk

Aha ...

Go'dav kk,

Ja, mit indlæg (fil 6374) var noget besynderligt, idet - som jeg
indledningsvis skrev - var det forrige indlæg (fil 6373) endnu ikke kommet
on-line på nyhedsgrupperne klokken Tuesday, April 10, 2007 CET 12:03 PM,
skønt det var afsendt 25 minutter før, altså klokken Tuesday, April 10, 2007
CET 11:38 AM.

Mine grundlovssikrede *rettigheder* (se paragraf 77) til at ytre mig var
således blevet KRÆNKET i mindst 25 minutter !!!

Du kommenterer mit indlæg klokken Tuesday, April 10, 2007 CET 13:26 PM
ifølge din computers tidsangivelse, dvs. givetvis 1 time og 23 minutter
senere.

Spørgsmålet er nu, *om* mit indlæg (altså fil 6373) på daværende tidspunkt
var kommet on-line ?

(I så fald ville du da have mulighed for at finde svaret på din undren.)

Jeg har tidligere haft problemet mht. denne *krænkelse*, i særlig grad under
Muhammed-krisen forrige år, se f.eks. nogle af mine gamle indlæg (som
desværre ikke umiddelbart kan læses på nyhedsgruppernes servere, idet de er
forældede. Men søgemaskinen google kan her benyttes, benyt evt.
link-henvisningerne i mine informationsfiler. Se nederst i dette indlæg) ...

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-04-07 16:28

"Jesus-loves-you" skrev
6376 news:sx2Th.14$413.11@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
[ ... ]
> Min gode ven Jens Erik har da i hvert fald givet følgende oplysning:

Mit seneste nyhedsindlæg ...

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-04-07 16:49

"Jesus-loves-you" skrev
6378 news:187Th.33$ph6.30@news.get2net.dk

[ ... ]
> Mit seneste nyhedsindlæg ...

Kopiet af fil 6377 kom derimod uhindret igennem klokken Wednesday, April 11,
2007 CET 17:30, GMT 15:30.

Originalen er fortsat censureret her klokken CET 17:47 ...

Hmm ... Det er fristende, ET, at ...

ET-Break:
(2007-04-11, Wednesday, CET 17:39, GMT 15:39)
- "Ready to fire!"

Do You remenber Your own words...

17:42
- "Yea."

6227 news:tWdHh.34$dH.22@news.get2net.dk
6358 news:vr5Nh.13$5C7.5@news.get2net.dk

> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2007-03-24, Saturday, CET 09:33:35-7, delay 0, GMT 08:33:35-7)
> - "I'm gonna smoke you out (now)."

Well, let's smoke them out now ... (code: Borgergade 16, 1990'erne) ...

-

Last file-OUTPUT:
6379 news:ia7Th.35$CR6.0@news.get2net.dk

File-number: 6380

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-04-07 17:47

"Jesus-loves-you" skrev
6380 news:Tr7Th.36$N%6.9@news.get2net.dk

[ ... ]

Originalen var kommet on-line at 2007-04-11, Wednesday, CET 18:12

Hmm ... Så nemt slipper I altså ikke !!!

For hvis I ikke tager ved lære nu, hva' bliver da det næste ? - Apropos
einem Big-Brother-syntax.

ET-Break:
(2007-04-11, Wednesday, CET 18:30, GMT 16:30)
- "Amen."

Det er jo IKKE småtingsafdelingen, disse lovbrud, men derimod
Forfatningsbrud, altså *højforræderi* mod vores (og andres) nation(er).

Don't You remember my (and their) words:

6296 news:iMaHh.7$z66.6@news.get2net.dk
5285 news:44227b84$0$189$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
5274 news:44211258$0$38714$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Interrupt from ...
> 5269 news:44200df4$0$192$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
>
> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-03-22, CET 09:55:12, delay 0)
> - "Yea."

Derfor ... spørg grækerne hvad koden 'borgergade 16' dækker over !!!

18:42
- "Read my libs."

Hmm ... Is 1.Pet.4,17-syntax on ?...

18:45
- "Yep."

FANTASTIC ... tre bja ...

-

Last file-OUTPUT:
6380 news:Tr7Th.36$N%6.9@news.get2net.dk
6377 news:QN6Th.27$_y6.4@news.get2net.dk

File-number: 6381

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-04-07 09:03

"Jesus-loves-you" skrev
6381 news:8i8Th.41$XA7.8@news.get2net.dk

[ ... ang. censur ... ]

[ ... ]
> Originalen var kommet on-line at 2007-04-11, Wednesday, CET 18:12
>
> Hmm ... Så nemt slipper I altså ikke !!!

News:

=== citat start ===

DR1 s148 tor 12 apr (2007, CET) 08:34:31

21.41 (2007-04-11, CET, red.)

Israel: Passagerfly nær skudt ned

Et amerikansk passagerfly på vej til
Tel Aviv fra New York var minutter fra
at blive skudt ned over Middelhavet af
israelske kampfly.

Piloten havde glemt at identificere sig
over for lufthavnen i Tel Aviv, og
fire israelske kampfly blev sendt på
vingerne, da det "tavse" passagerfly
fra Continental Airlines nærmede sig
den israelske kyst.

Ifølge den israelske tv-station kanal-
10, blev premierminister Ehud Olmert og
forsvarsministeren og generalstabs-
chefen varskoet om, at luftvåbnet stod
foran at nedskyde et civilt
passagerfly, som man mistænkte var
faldet i hænderne på terrorister.

=== citat slut ====

Hmm ... syntax-kode memory:

5656 news:7FyJg.246$A34.180@news.get2net.dk

> Hmm ... at bruge deres egne våben mod dem selv...
[ ... ]
> Tja ... hvorfor i grunden ikke. Det er jo en tænkelig mulighed:
>
> " ... de skal rette deres sværd mod hinanden."
> (Ez.38,21b)
[ ... ]
> Men tanken er lidt uhyggelig, fordi ...
>
> Hvor meget kan 'de' så *kontrollere* vores hjerne-aktivitet ?

?

Reason:

6353 news:7v2Nh.1$Oo5.0@news.get2net.dk

> Lonely wolf calling Headquarter: Found Ai-syntax
[ ... ]
> The message to HQ:
>
> Call Your men to order !
[ ... ]
> Please, help Yourselves. Do NOT stand in the line of fire !
>
> Interrupt Joshua-7 over-and-out.

-

Last file-OUTPUT:
6385 news:HHlTh.6$Y57.5@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6386

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-04-07 19:52

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> 6358 news:vr5Nh.13$5C7.5@news.get2net.dk

> Well, let's smoke them out now ... (code: Borgergade 16, 1990'erne)

Jeg blev i dag noget tid før 17:30 ringet op af en veninde. Hun kunne ikke
komme på internettet, endskønt vi i går havde lavet hendes
bredbåndsforbindelse hos Tele2.
Da jeg undersøgte hendes computer og ingen fejl fandt, ringede hun til
internet-udbyderen kl. 20:00. De oplyste, at pga. strømafbrydelse kunne
internet-adgang være forstyrret.
Og da jeg kom hjem sendte jeg et nyhedsindlæg (fil 6392) kl 20:19.
Afsendelsen forløb uden problemer, men den kom IKKE on-line i de første ca.
tyve minutter, jeg var on-line.

Nu her klokken 20:50 er den kommet on-line ...

Gad i grunden vide om Tele2, som jo også er min primære internet-udbyder
OGSÅ har en finger med i spillet (You know: Money-god-worshippers, som
blindt adlyder såkaldte skjulte myndigheder pga. pengenes magt) ?

Tjah ... så mangler vi vel bare, at røgfanerne går til vejrs ...

-

Last file-OUTPUT:
6392 news:xLuTh.590$WI4.395@news.get2net.dk

File-number: 6393

Fra : kk

Dato : 11-04-07 20:07

> [...]
>
> Mine grundlovssikrede *rettigheder* (se paragraf 77) til at ytre mig var
> således blevet KRÆNKET i mindst 25 minutter !!!

Hej,

Du svarer ikke på mit spørgsmål:
Hvem er din målgruppe?

Alle dine andre krumspring er ganske ligegyldige og intetsigende, ihvertfald
for mig.
Jeg kan slet ikke forstå dine besynderlige formuleringer, tror du egentlig,
at nogen har fornøjelse af dem?
Du lægger jo dog trods alt et stort arbejde i at udtrykke dig.
mvh
kk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-04-07 10:08

"kk" skrev

[ ... file 6376 ... ]

> Hej,
>
> Du svarer ikke på mit spørgsmål:
> Hvem er din målgruppe?

Jo, jeg gav faktisk svaret, men ... (som du selv skriver) ...

> Alle dine andre krumspring er ganske ligegyldige og intetsigende,
> ihvertfald for mig.
> Jeg kan slet ikke forstå dine besynderlige formuleringer, ...

.... forstod du åbenbart ikke, hvad jeg sagde/skrev.

Øh ... jeg skal ærlig indrømme, at min skrivestil er en "anelse" speciel,
(men sådan er jeg nu altså engang, og det kan der ikke laves om på).

Jeg tror nu nok, at du har fattet, at det aktuelle indlæg specifikt
omhandlede klage over censur.

Men der hører jo langt mere med til historien.

Baggrunden er følgende:

For nogle år tilbage fik jeg lyst til - inspireret af astronomen Drake - at
skrive et radiobudskab til rummet. Formålet var at forbedre Drakes budskab;
navnlig at *konkretisere* nogle organiske molekyler.

Under dette arbejde konstaterede jeg, at nogle væsentlige tal (i
radiobudskabet) allerede var nævnt i Bibelen.

Jeg fik derfor en mistanke om, at der bag mange af de religiøse symboler i
Bibelen i virkeligheden var et budskab fra en udenjordisk civilisation. Jeg
besluttede mig derfor at undersøge sagen nærmere.

I de mellemliggende år mener jeg faktisk at have fundet *bevis* på, at
Bibelen indeholder et stjernekort. Og fordi dette stjernekort er opmålt
udfra galaksens centrum - hvilket man for ca. 2000-3000 år siden intet
kendskab havde til - kan oplysningerne kun stamme ét sted fra: En
udenjordisk civilisation !!!

Samtidig er der sket nogle pudsige hændelser, som tilsyneladende blot er
såkaldte tilfældigheder, men som ligeså godt kunne indikere, at denne
udenjordiske civilisation fortsat befinder sig i vort solsystem.

1. hændelse
7 dage *inden* det kraftige jordskælv i Indonesien i december 2004, som
udløste den dødbringende Tsunami, kom der en kraftig eksplosion over
Indonesiens hovedstad Jakarta. Se evt. fil ...
3481 news:wMmxd.76414$Vf.3620617@news000.worldonline.dk

Det var sådan set blot en uddybning af denne hændelse og de følgende, jeg
citerede i mit forrige indlæg til dig, da jeg bl.a. skrev ...
6376 news:sx2Th.14$413.11@news.get2net.dk

> 5676 news:IZTKg.32$lO5.27@news.get2net.dk

[ ... ]

.... for hvorfor gentage sig selv, hvis man blot kan opnå det samme med at
henvise gennem nogle links til de selvsamme oplysninger. Fil 5676 henviser
for øvrigt til en dansk version af disse hændelser.

Formålet var - og er fortsat - at *dokumentere* (om muligt) ETs eksistens,
endog her i vort solsystem.

Og - såfremt dette vitterlig ér tilfældet - da har vi jo at gøre med en af
menneskehedens største nyheder.

Og dermed bliver dit spørgsmål så indirekte besvaret, idet jeg jo så
henvender mig til hele menneskeheden ...

-

Men - kunne du så spørge - hvorfor så denne censur ?

Såfremt min påstand er korrekt, at ET har overbragt os et budskab gennem
Bibelen, da kan jeg som kristen nok tillade mig at opsummere deres budskab:

GTs hovedoverskrift er, at et slavefolk bliver befriet.
NTs hovedoverskrift er, at vi skal behandle hinanden godt, apropos Jesu Ord:

"Gør mod andre mennesker sådan,
som I vil, at de skal gøre mod jer!"
(Luk.6,31)

Alt det religiøse (herunder troen på de dødes opstandelse osv.) har jo INGEN
værdi i sig selv, hvis det ikke omsættes til noget *livsbekræftende*, for
hvorfor fx. have evigt liv hvis formålet blot er at løbe rundt og myrde alle
de andre såkaldte vantro (apropos al-Qaedas vranglære) ?

(Det giver jo ingen mening, vel ?)

ETs budskab er altså (noget i retning af): Frihed under ansvar.

Og se heri ligger der et problem, for langtfra alle mennesker har jo rent
mel i posen, desværre. De ønsker således ikke, hvad der er ret og
rimeligt ...

Som instinkt-forud-programmerede *primitive* dyr på savannen søger de blot
overlevelse apropos No-one at home today (in their brains) !

Men ET må have stilt sig selv spørgsmålet:

"Hvorfor ér jeg (til) ?"
"What is reality ?"...

ET-Break:
(2007-04-12, Thursday, CET 10:59:5x, delay 0, GMT 08:59:5x)
- "Let's find out."
<
Yes, my friend. Let's do that ...

ET ønsker muligvis kontakt med os mennesker på dette "lidt" højere
civiliserede plan ...

> ... tror du
> egentlig, at nogen har fornøjelse af dem?
> Du lægger jo dog trods alt et stort arbejde i at udtrykke dig.

Mht. ET (Aliens, fremmede), dét, at der har været - og muligvis fortsat er -
et udenjordisk besøg fra rummet, håber jeg da sandelig, at nogle mennesker
kan/vil få glæde af det (såfremt der er noget om snakken) ...

-

Last file-OUTPUT:
6386 news:SIlTh.7$g87.1@news.get2net.dk

File-number: 6387

Fra : kk

Dato : 12-04-07 13:56

> [...]
>
> Jo, jeg gav faktisk svaret, men ... (som du selv skriver) ...

> ... forstod du åbenbart ikke, hvad jeg sagde/skrev.

Mange tak for din uddybning, ikke at jeg forstår dig fuldtud, men nu har jeg
da en ide om, hvad du beskæftiger dig med.
mvh
kk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-04-07 19:20

"kk" skrev

[ ... file 6387 ... ]

> Mange tak for din uddybning, ikke at jeg forstår dig fuldtud, men nu har
> jeg da en ide om, hvad du beskæftiger dig med.

Okay ...

-

Last file-OUTPUT:
6391 news:ospTh.33$vo.20@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6392

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-04-07 07:03

"Jesus-loves-you" skrev
6374 news:niJSh.24$rg7.2@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
>
> [ ... ]
[ ... ]
> So - if You read 214 from right-to-left the number is 412.
[ ... ]
> ET-Break:
> (2007-04-10, Tuesday, CET 11:41:50, delay 0, GMT 09:41:50)
> - "Fire!"

News:

=== citat start ===

TV2 Text (p124, Norway) Tor 12.apr (2007, CET) 21:12:04

En omkom i tysk flystyrt

En person omkom da et tysk krigsfly
styrtet i Sveits torsdag, melder
nyhetsbyrået AP. Krigsflyet er av
typen Tornado og tilhører det tyske
luftforsvaret. En person omkom i
styrten, mens en annen person er
skadd. Årsaken til flystyrten er
foreløpig ikke kjent. Ifølge sveitsisk
tv var flyet på vei tilbake til Tyskland etter en øvelse i luftrommet
over den franske øya Korsika.

=== citat slut ====

6375 news:rr1Th.11$HN2.5@news.get2net.dk

> Du er nu en sjov fyr, ET ...
>
> What will come after 04-11 ?
>
> 10:43
> - "Let me guess ... please."

So the answer is:
04-12 or 2007-04-12, Thursday

(same day as the Tornado from Germany crashed down)

Hmm ... memory on:

6353 news:7v2Nh.1$Oo5.0@news.get2net.dk

[ ... ]
> Vicepræsident ramt af blodprop
[ ... ]
> Gaståg exploderade i USA
[ ... ]
> Bush senior på sykehus
[ ... ]
> Australsk regeringschef nødlandede

and ...

6371 news:huISh.21$YZ6.5@news.get2net.dk

> Nya Zeeland Ett passagerarplan på väg
> från Chile till Auckland på Nya Zee-
> land var i måndags nära att träffas av
> en meteor. ...

and ...

6386 news:SIlTh.7$g87.1@news.get2net.dk

> Israel: Passagerfly nær skudt ned

USA, UK, Australia, New Zealand (?), Israel (?) and now also Germany.

Hmm ... this is perhaps *more* that just NATO!

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-04-07 07:21

"Jesus-loves-you" skrev
6394 news:t2FTh.11$ue3.3@news.get2net.dk

[ ... ]
> Hmm ... Echelon ?...
[ ... ]
> Hmm ... Last time, Sir - when You was going to attack them ...
[ ... ]
> ... there came smoke out:
[ ... ]
[ ... ]
> You could see the smoke from space !!!

Memory on:
> [...]
> internet-adgang være forstyrret.
[ ... ]
> Gad i grunden vide om Tele2, som jo også er min primære internet-udbyder

Hvis Tele2 har haft strømafbrydelser, hvad mon Echelon så har haft ? -
Computer-break-down und so weiter ?

Do You have something to report, Echelon ?

Do You have "something" to tell me ?

You better do it now, *before* ...

ET-Break:
(2007-04-13, Friday, CET 08:11, GMT 06:11)
- "Login."

(file 6393 fortsat:)
> Tjah ... så mangler vi vel bare, at røgfanerne går til vejrs ...

And then I heard a voice said:
(2007-04-13, Friday, CET 08:17, GMT 06:17)
- "Smoke them out."

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6395

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-04-07 20:00

"Jesus-loves-you" skrev
6395 news:fjFTh.14$y63.7@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
>
> (file 6393 fortsat:)
>
> And then I heard a voice said:
> (2007-04-13, Friday, CET 08:17, GMT 06:17)

ET-Break:
(2007-04-13, Friday, CET 19:47:18-x, delay 0, GMT 17:47:18-x)
- "Report it (TV2 text s148 and s157)."

Yes, Sir:

=== citat start ===

TV2 TTV s148 Fre 13 Apr (2007, CET) 19.53.00

VisaKortsammenbrud i hele Europa

Danskere, der i dag forsøger at hæve
penge på deres Visakort i udlandet, får
sig en lang næse. Det samme gælder
udlændinge, der prøver at hæve penge på
kortet i Danmark. Visakortsystemet er
nemlig gået ned over hele Europa. det
skriver politiker.dk.

"Hvis du har brug for at hæve penge på
dit Visakort, er du prisgivet for
øjeblikket"," siger pressechef hos PBS,
Søren Winge, til politiken.dk.
Danskere, der har et Dankort eller et
VisaDankort kan dog stadig bruge kortet
inden for landets grænser, da det kører
over Dankortsystemet.

13. apr 15:22 (CET, red.)

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

TV2 TTV s157 Fre 13 Apr (2007, CET) 19.58.36

Problemer med Visakort løst

Danskere i udlandet og udlændinge i
Danmark fik i dag afvist deres trans-
aktioner med Visakort. Først sidst på
eftermiddagen blev problemerne løst, og
driften blev genetableret.

Årsagen var tekniske problemer hos Visa
International, oplyser PBS.

Problemet ramte hele Europa og stod på
siden i morges kl. 4.49. I løbet af
dagen blev vanskelighederne stadig
større, og siden middag blev alle
transaktioner afvist, indtil det sidst
på eftermiddagen lykkedes at udbedre
fejlen.

13. apr 18:29

=== citat slut ====

Hmm ... Det kunne godt tyde på en computer-orm.

and ...

=== citat start ===

BBC WORLD 112 13 Apr (2007, CET) 20:14/27

Technical hitch hits Visa cards

A technical hitch has affected Visa
transactions across Europe, leading to
some cards being declined.

London-based Visa confirmed it had
first noticed problems with
transactions early on Friday morning.

It added that immediate action was
being taken to resolve the problem, but
it was unable to put a figure on the
number of transactions affected.

Central Europe and Nordic countries
have been the areas most affected by
the problem.

=== citat slut ====

But what's going on, Sir ?

I do still remember this news:

(MetroXpress, Mandag, 26. marts 2007, side 24)

=== citat start ===

Danske Bank ramt af it-nedbrud

IT Danske Bank var i går ramt af it-problemer. Ifølge bankens pressechef,
Jonas Torp, betød det et delvist nedbrud for et ukendt antal netbank-kunder
i tidsrummet klokken 7-14. "Nogle af serviceydelserne var ramt, blandt andet
pengeoverførsler," siger Jonas Torp, der ikke ved, hvor mange der blev ramt.
Han kan ikke sige noget om den konkrete årsag til it-problemerne.

Ritzau

=== citat slut ====

CET 20:25:06, delay 0
- "What's your opinion ?"

I don't know, Sir! I don't understand the connection.

Hmm ... memory on:

6394 news:t2FTh.11$ue3.3@news.get2net.dk

Are the money-god-worshippers involved ?

20:26:46, delay 0
- "Indeed."

Does they break our §77-Law, Sir ?

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6396

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-04-07 20:55

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> (file 6393 fortsat:)
>
> And then I heard a voice said:
> (2007-04-13, Friday, CET 08:17, GMT 06:17)

Mister §77-Lawbreaker !

(The *escape from Ai)

You must understand óne thing:

This program is NOT a normally program.

(We got ET-Interrupts on.)

Maybe You're not a religious, but I do believe, that You still are inable to
understand the picture from the book of Joshua.

In the past when the Jewish people was going to attack the city Jericho,
their leader, Joshua, meet someone (Jos.5,13-15). It was an angel or maybe
ET (Aliens from space). This person must have gave some kind of orders to
Joshua, including that *everything* inside the city must be destroyed (Jos.
6,17-18).
From the Bible we know, that someone did NOT ordered this commandment,
and the consequence was horribly (Jos. 7).

And what's the (ET)-point about this picture ?

Will they help us to overcome evil countries with dictatorship (instead of
fair rules), just like they did in the past ?

Yes, of course. You can be 100% sure about this ...

But they will NOT do it in Your way of doing business:

You may NOT touch the things, which are going to be destroyed, including
censor and so on!

Why ?

Because such kind of things are *evil* and a part of the dictatorship.

If You touch them, You will be like them, the evil one's ...

You *must* understand this, because we are talk'ing about Your future.
Please, help Yourselves!

More, ET ?...

ET-Break:
(2007-04-13, Friday, CET 21:49, GMT 19:49)
- "Nej."

6396 news:AqQTh.36$%Q2.34@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6397

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 15-04-07 10:26

"Jesus-loves-you" skrev
6397 news:NeRTh.41$Ew3.12@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
>
> If You touch them, You will be like them, the evil one's ...
>
> You *must* understand this, because we are talk'ing about Your future.

Feedback-news:

6404 news:v4lUh.5$5r6.3@news.get2net.dk

> DR1 s133 søn 15 apr (2007, CET) 09:00:45
[ ... ]
> Menneskelig fejl kostede Mars-sonde
>
> Det var en menneskelig fejl, der betød
> at den amerikanske rumfartsorganisation
> NASA i november sidste år mistede
> forbindelsen til en rumsonde på Mars.
[ ... ]
> Intet svar fra sonden Mars Global Surveyor
> http://ing.dk/article/20061113/RUMFART/61113004/0/OMING
[ ... ]
> Håbet svinder for marssonde
> http://ing.dk/article/20061122/RUMFART/61122002/0/OMING
[ ... ]
> Nasa har siden 2. november sendt over 800 kommandoer til Mars Global
> Surveyor for at få den til at genetablere kontakten med jorden, uden at
> det har givet svar fra rumsonden.
[ ... ]
> Problemer for Nasas seneste marssonde
> http://ing.dk/article/20070210/RUMFART/70209011/0/OMING
[ ... ]
> Nasas seneste marssonde, Mars Reconnaissance Orbiter, har fået problemer
> med to af sine instrumenter.
[ ... ]
> Den fejl er blevet værre, og siden november har den også ramt et andet
> detektorpar.
[ ... ]
> Klima-instrument ude af position
[ ... ]
> I slutningen af december begyndte instrumentet at svigte, så dets synsfelt
> ikke var optimeret. Herefter sendte Nasa en ny scanningstabel op til
> instrumentet, og positionsfejlene forsvandt.
>
> Midt i januar i år begyndte fejlene at komme igen og meget hyppigere. Nasa
> har foreløbig slukket for Climate Sounder, mens problemet undersøges.

Hmm ... 2006-11-02.

Der er nu noget symbolsk over dagen, apropos 112 (DK-emergency-alarm-number,
just like the US-911-number, som al-Qaeda *misbruge*).

112-memory:
0093 news:SAEt9.170647$Qk5.5961578@news010.worldonline.dk

> 5-Copyright, DADDY LIVES 1998-04-10
[ ... ]
> No
> 1-12 (DADDY-"PHONE")).
>
> Den 12. Jan. 98 blev der altså indgivet et ALARM 112 opkald på
> "DADDY-
> PHONE". Responce 1-12 -> CALL 1. Peter 1,12 ...

File x112-searchstring.

Found 16 numbers...
0112 news:pb8u9.177663$Qk5.6112187@news010.worldonline.dk
1112 news:4hIFb.63611$jf4.3803453@news000.worldonline.dk
1120 news:7NrJb.66274$jf4.4239387@news000.worldonline.dk
1121 news:8qyJb.66323$jf4.4246080@news000.worldonline.dk
1122 news:o%zJb.66351$jf4.4250892@news000.worldonline.dk
1123 news:YNAJb.66365$jf4.4254359@news000.worldonline.dk
1124 news:MrBJb.66384$jf4.4257572@news000.worldonline.dk
1125 news:GEBJb.66385$jf4.4258298@news000.worldonline.dk
1126 news:KpCJb.66416$jf4.4260503@news000.worldonline.dk
1127 news:lECJb.66420$jf4.4261085@news000.worldonline.dk
1128 news:a7DJb.66431$jf4.4262176@news000.worldonline.dk
1129 news:cCDJb.66444$jf4.4263113@news000.worldonline.dk
2112 news:VuIoc.163678$jf4.8397440@news000.worldonline.dk
3112 news:yEaed.59563$Vf.2811292@news000.worldonline.dk
4112 news:p6Kbe.74$Fe7.483@news000.worldonline.dk
5112 ... ?
6112 news:e0VEh.20$We1.19@news.get2net.dk

The *missing* file-number is:

5112 ... still NOT on-line, apropos §77 ...

See copy of file-5112 in the backup-file:
5160 news:43ff35bc$0$47089$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
.... which also are destroyed by Mr. §77-Lawbreaker ...

See copy of file-5112 in the backup-file:
5175 news:44082ec6$0$24305$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

The last internal message (einem order) in regard to this was:

5563 news:L8p8g.102$YX5.3@news.get2net.dk

> Du SKAL holde nallerne for dig selv, og du SKAL aflevere *tyvekosterne*
> (file 5101-5173) tilbage !

ET-Break:
(2007-04-15, Sunday, CET 10:54, GMT 08:54)
- "Read my libs!"

Hmm ... Du "leger" jo nærmest med numrene, ET:

5-Copyright ... 112

Hvordan dælen vidste du, *allerede* i 1998 ... Do You have a *time*-mashine,
or what ?

Hmm ... ET-5 memory on:

3654 news:HmaZd.104495$Vf.3998674@news000.worldonline.dk

> Date: 30. september 2002 CET 14:29 (DK-wintertime 2004/2005)
> Subject: Ordet
> 0002 news:ZlYl9.58995$Qk5.2256369@news010.worldonline.dk
[ ... ]
> Astronomers Detect Powerful Bursting Radio Source
> Discovery Points to New Class of Astronomical Objects
>
> ... during a seven-hour period from Sept. 30 to Oct. 1, 2002 - five bursts
> in fact, ...

Our first official *contact* ...

You did also (at that time) point at gate number 5, Sir!

Why ?

(file 6397 fortsat:)

File-number: 6405

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 15-04-07 10:44

"Jesus-loves-you" skrev
6405 news:%cmUh.10$K%7.1@news.get2net.dk

[ ... ]
[ ... ]
> [...]
>
> Der er nu noget symbolsk over dagen, apropos 112
> (DK-emergency-alarm-number, just like the US-911-number, som al-Qaeda
[ ... ]
> [...]
[ ... ]

> ET-Break:
> (2007-04-15, Sunday, CET 10:54, GMT 08:54)

Internal message to US and her friends,

Just relax. You don't have evil things in Your countries like death-camps,
so they (ET, the Aliens from space) are NOT Your enemy...

ET-Break:
(2007-04-15, Sunday, CET 11:34, GMT 09:34)
- "Nydeligt arbejde (the postman-job)."
<
Thank You, Sir ...

Just no more (Danish version) §77-Lawbreak, please ...

(That's the ET-point, as far as I can understand.)

-

[ ... ]
> You did also (at that time) point at gate number 5, Sir!
>
> Why ?

Hmm ... memory on:
5984 news:C8xmh.50$JS.21@news.get2net.dk

> TV4 TEXT (p124, Sweden) Tis 02 Jan (2007, CET) 18:26:13
>
> Piloter vittnar om ufo i Chicago
>
> 10-15 piloter och markanstællda på
> O'Hareflygplatsen i Chicago har sett
> ett flygande føremål. Men ingen i kon-
> trolltornet såg fenomenet den 7. novem-
> ber 2006, ...

The UFO above Chicago came 5 days later!

[ ... ]

File-number: 6406