Så er det 'vistnok' 30 år siden....
Fra : Mads Breddam

Dato : 03-07-01 11:22

Ja, hvis ikke jeg tager fejl er det idag 30 år siden Jim Morrison døde. I
hvert fald officielt.... Han er jo på Hawaii sammen med Elvis !

Jeg har lige læst bogen "Ingen slipper levende ud herfra". Der skriver de at
kirkegården vil have ham flyttet når "abbonementet" udløber. Og det gør det
på fredag. Nogen der ved noget om denne sag??

Nå, jeg syntes bare det skulle nævnes.

Det er da idag ik'????

Break un through!

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 03-07-01 15:42

Reverend "Mads Breddam" <breddam@jyde.dk>, High Priest of Bollocks
Talking mumbled:

> [...]
>kirkegården vil have ham flyttet når "abbonementet" udløber. Og det gør det
>på fredag. Nogen der ved noget om denne sag??

Prøv John Densmore's Riders On The Storm. Den er langt mere troværdig,
end alle de andre ghost writer bøger, og stiller ikke Morrison i et
helgenlys, som hans person ikke kan klare.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-07-01 10:30

"Mads Breddam"
> Ja, hvis ikke jeg tager fejl er det idag 30 år siden Jim Morrison døde. I
> hvert fald officielt.... Han er jo på Hawaii sammen med Elvis !

Jo, det var i går.

> Jeg har lige læst bogen "Ingen slipper levende ud herfra". Der skriver de at
> kirkegården vil have ham flyttet når "abbonementet" udløber. Og det gør det
> på fredag. Nogen der ved noget om denne sag??

Iflg. http://www.canoe.qc.ca/JetsetArchives/sept27_jim-rtr.html
har der været en opfordring fra familierne til Morrisons "naboer"
om ikke at lade Morrison blive på stedet. Indtrykket her er dog,
at graven bliver liggende, hvilket Doors-medlemmet Manzarek
også opfordrer til og tror på. Det samme her:
http://www.jim-morrison.de/thedoors/news3.htm

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk