Re: p? tide at fjerne den kriminelle laval~
Fra : Al-Khilafah

Dato : 09-04-07 14:51

Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com>:
>Du tager helt fejl - blottere er ikke n?dvendigvis homoseksuelle
>og man kan ikke "forf?res" til at blive homoseksuel.

De fleste homoseksuelle startede nok deres adfærd i den ikke
kønsopdelte skole og børnehave, hvor kønnene bader sammen, og
hvor drenge skal lege med dukker og bliver forbudt skydevåben
(af plastik). Når der bliver modstæbet at der udvikles
kønsidentitet, er der klart, der vil opstå mere homoseksualitet

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-04-07 18:36

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> (af plastik). Når der bliver modstæbet at der udvikles
> kønsidentitet, er der klart, der vil opstå mere

Ærlig talt - den holder ikke en meter - for hvis det var
tilfældet, ville stort set samtlige børn blive homoseksuelle.
I folkeskolen badede børn sammen i 1.og 2.klasse -evt. 3. -det
er ikke længere så almindeligt, men du vil da for alvor ikke
mene at det at se den nøgne krop skulle gøre folk til
homoseksuelle -tværtimod ville det jo betyde det modsatte: når
de ser andre køn, så vil de netop IKKE blive homoseksuelle,
hvorimod at se deres eget køn ville de blive det.

Den form for seksualforskrækkelse hvor nøgenhed=sex er noget de
fleste moderne mennesker har vendt sig mod forlængst - der er
simpelthen ikke hold i disse påstande.

Og hvad drenge og piger leger med har ikke en pind at gøre med
om de bliver homoseksuelle eller ej - der findes massevis af
eksempler på at drenge og piger har leget med hinandens legetøj
uden at de af den grund er blevet homoseksuelle, så det er altså
ikke noget, du har noget videnskabeligt belæg for at mene.

Kønsrollemønstrene er noget som mennesker har lavet -det er ikke
noget Allah har sat op som et axiom, og du kan garanteret ikke i
koranen eller tilsvarende skrifter finde et eneste sted hvor der
tales om at man bliver homoseksuel fordi man som barn har set en
nøgen mand/kvinde -faktisk ved du lige så godt som jeg, at der
tværtimod er belæg for i de hellige skrifter at man mener at
børn overhovedet ikke har nogen seksual-drift. (At vi ved bedre
ændrer ikke ved de troendes læresætninger) -

Jeg er udmærket klar over at der er både muslimer, jøder og
kristne der har et forkvaklet syn på seksualiteten og det, jeg
selv har imod religionen er at man også vil bestemme over voksne
menneskers seksualitet - men lad det nu ligge. Du må naturligvis
have lov til at mene det, du gør, men når du diskuterer i en
nyhedsgruppe vedr. seksualitet, så bør du nok være forberedt på
at der er mange der vil modsige dig og tage det til indtægt for
at din religion er uhyrlig.

Endelig kan du jo spekulere på det faktum at Muhamed gik i seng
med Aisha da hun var 9 år gammel - og det må nødvendigvis have
ført til at hun skulle blive lesbisk, eftersom du jo
tilsyneladende mener at når børn ser nøgne mennesker, så bliver
de homoseksuelle.

Tilgiv mig -jeg ved godt at det er et kontroversielt emne, men
hvor meget jeg end respekterer din ret til at tro på hvad du
vil -herunder Den store Græskarmand - så kan du ikke forvente at
man skal købe en seksualmoral som var på mode for mere end 100
år siden og som førte til massevis af ulykkelige forhold med
voldtægt, sindssyge etc. Og der er ikke belæg for at antallet af
seksualforbrydelser er steget blot fordi kvinderne går i bikini
eller topløse på stranden ligesom der naturligtvis heller ikke
er noget belæg for at børn bliver homoseksuelle blot fordi de
går i bad sammen - den holder ikke en meter og du kan hverken
sandsynliggøre eller bevise det.

Fra : Alucard

Dato : 09-04-07 23:27

On Mon, 9 Apr 2007 19:36:15 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>er noget belæg for at børn bliver homoseksuelle blot fordi de
>går i bad sammen - den holder ikke en meter og du kan hverken

Det er sket et mirakel..... Wilstrup har skrevet et fornuftigt
indlæg...

Fra : N_B_DK

Dato : 10-04-07 06:57

In news:461a79a4$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com> typed:

Hvis alle dine indlæg havde samme karakter som det du skrev der, ville der
faktisk være en mulighed, for at du var til at føre en samtale med.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.