Forsiktig nå
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 06-04-07 03:11

Forsiktig nå
Skrevet av 'Lykten', 5.april.2007, kl.22:14

Når du bruker utrykk s om "Jøden Silverstein eide bygget hvor CIA
hadde hemmelige kontorer" kan du bli stemplett som antisemitt eller
kommunistisk nazist.
http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=3500000000000013&conference=299&posting=20500000002027961

Skrevet av 'trond-halvorsen', 5.april.2007, kl.23:31

Jeg har fått IP-adressen blokkert på Loose Change Forums, 9-11 Truth
Movement Forums, Alex Jones, The British 9/11 Truth Campaign og JREF
for å si noe liknende. Det er visse sannheter som er litt for sant for
sannhetsbevegelsene :)

Jeg skrev på usenet for en stund siden, og C Lund følte for å blande
seg inn:

Jøden Paul Wolfowitz skrev i et dokument fra 1992 at han ville
invadere Irak. I september 2000 skrev han i PNAC-dokumentet at USA
trengte en "catastrophic and catalyzing event - like a new Pearl
Harbor." Et år senere var den der. Israeli Prime Minister Ariel
Sharon: "we the Jewish people control America."
-------------

C Lund:

Du verden...

Når jeg kritiserer Israelsk politikk blir jeg anklaget av diverse
nyttige idioter for å være jødehater. Men når du poster den lysebrune
smørja der så sier ingen et pip.
--------------

Noe som er typisk for endel av disse jødene er at de later som de
kritiserer Israel noen ganger. C Lund har også latet som han har
diskutert med RasistKongen Georg Lavik, for å gi inntrykk av at han
selv ikke er rasist.

Alle jøder er klar over at 9/11 var en jødejobb, og de dekker over det
ved å lyve bevisst. Har støtt på mange av dem på usenet. Folk jeg har
diskutert med i mange år. Jeg har tidligere ikke skjønt hvorfor de
lyver så veldig og er så ekstremt selvmotsigende, hvorfor de aldri
skjønner de enkleste ting. De er ikke naive, slik som jeg først
trodde. De er noen jævla jøder.

Jøder = løgnere

Du kan se et eksempel på et tragisk forsøk av noen jøder her i tråden:
JØDE ETTERSØKT FOR MASSEMORD

Et tappert, men tragisk forsøk på å overbevise om at
Holocaust-eventyret er sant.

Til Jødiske Christopher på MySpace:
Hitler was controlled by Jewish assholes, just like Bush is.

Christopher:
Well I new all that when I was 12years old, what's your point?

--
Trond Halvorsen

Fra : Terje Henriksen

Dato : 06-04-07 19:00

"Trond Halvorsen" <trond-h@chello.no> skrev i melding
> [...]
>
> Christopher:
> Well I new all that when I was 12years old, what's your point?

Det er du som er en løgner. Løgnene velter ut av deg så raskt at folk ikke
gidder å protestere. Det er sikkert typisk for løgnere å anklage andre for å
være løgnere for å unngå anklager mot egen person.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Fra : Chrisjoy

Dato : 06-04-07 19:14

On Apr 6, 4:10 am, Trond Halvorsen <tron...@chello.no> wrote:

> Jøder = løgnere

Morsom hypotese.
Hvis jeg finner så lite som ett menneske som lyver, men
som ikke er jøde,så har jeg falsifisert og forfeilet den.

Trond synes sikkert det er morsomt å være mentalt tilbakestående.