Roskilde koncerter på P3
Fra : Thomas Rosenkrantz H~

Dato : 03-07-01 10:58

Hej!

Jeg er lige kommet hjem fra en genial festival, med en masse fede koncerter,
så jeg ville høre om der var nogen som ikke var afsted, som optog nogle af
koncerterne fra radioen??

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

Fra : nikolaj borg

Dato : 03-07-01 11:15

"Thomas Rosenkrantz Helgesen" <thomas-r-h@get2net.dk> wrote in message
> Jeg er lige kommet hjem fra en genial festival, med en masse fede
koncerter,
> så jeg ville høre om der var nogen som ikke var afsted, som optog nogle af
> koncerterne fra radioen??

Tjoh, en enkelt eller to blev det da til, primært fra P3's telt.

/Nikolaj

Fra : Thomas Rosenkrantz H~

Dato : 03-07-01 19:15

Okay..... hvilke? -og var det digitalt?

-Thomas

Fra : nikolaj borg

Dato : 03-07-01 20:41

> Okay..... hvilke? -og var det digitalt?

De største var (rent pladsmæssigt):

Freestylers, King Kahn, Wyclef Jean (jeg er bange for, at jeg desværre ikke
fik den bid med, hvor han i sin store koger råbte "Germany is no. 1" 10
gange i træk - indtil han fik at vide, at han var i DK. Red Warszava
unplugged (skummelt), Tim Christensen Unplugged, Hell on Wheels, The Hives,
og Swan Lee.

Og jeps, det blev suget ned på puteren fra radioen, så det er temmeligt
digitalt

/Nikolaj

Fra : Gunnar Holse

Dato : 04-07-01 10:38

Fik du Queens of the Stone Age med? Det bedste jeg har set og hørt på
Roskilde i flere år. Forsanger/guitarist Josh Homme meddelte fra starten at
"it's good to be drunk here in Roskilde" og det lød jo som noget standard
rock'n'roll lir. Men han var rent faktsik skidefuld efter det slørede og
våde blik at dømme. Under alle omstændigheder leverede de en præcis og
stemningsfuld koncert mens solen bagte og vinden blæste. Hele turen værd.

--
Hilsen
Gunnar