BÅD-EXPERT SØGES
Fra : Peter D. Mortensen

Dato : 11-04-07 21:20

jeg har kike på et par wingaer i øst-danmark... men mangler en "bådkyndig"
til at råde mig om det rette køb--- er der een her?
Betaler naturligvis for tjenesten.. om in´kke andet med en flok gode rødvine
eller en rigtig god dunk whisky ?*S*

Fra : ThomasB

Dato : 11-04-07 23:49

"Peter D. Mortensen" <peter@avidedit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Betaler naturligvis for tjenesten.. om in´kke andet med en flok gode
> rødvine eller en rigtig god dunk whisky ?*S*

Hvor i østdanmark?

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-04-07 00:14

Hvorfor ikke vælge en professionel nu du alligevel vil betale for det?

Du har ingen steder at gå hen hvis du får en "kammarat" til at kigge på
det... og det viser sig at der alligevel er noget galt med båden, motoren
m.v.

Mvh
JR

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Henning

Dato : 12-04-07 22:53

> [...]
> Betaler naturligvis for tjenesten.. om in´kke andet med en flok gode
> rødvine eller en rigtig god dunk whisky ?*S*

Prøv at læse her:
http://www.danmarkstursejlerforening.dk/html/medlems_service.htm

Det er dyere end en flaske rødvin, men jeg ved at forsikringsselskaberne
benytter ham.

mvh Henning