3½ hk tohatsu
Fra : Lars

Dato : 06-04-07 11:28

Hej

Jeg købte sidste sommer en fabriksny Tohatsu påhængsmotor på 3½ hk
(2004-model som havde ligget på hylde i et par år).

Efter at have brugt den et par gange var den pludselig noget svær at starte.
Jeg regnede med at det var skidt i karburatoren og tog den derfor af og
blæste den igennem med en kompressor. Jeg tappede desuden benzinen af den og
hældte nyt på. Den starter nu udmærket, men er ikke så tilbøjelig til at
tage gassen uden choker. Der er som om den får for lidt benzin.

Nogen der har et bud på hvad der kan være galt?

MVH Lars
(slet "Fjerndette" i email ved svar)

Fra : Rochy Nielsen

Dato : 07-04-07 08:37

Helt klart der er stadig skidt i karburatoren du må rense den igen

mvh Rochy

Fra : Per Christiansen

Dato : 07-04-07 21:20

Du har måske fået stillet på luftskruen .