Leopard
Fra : Per Rønne

Dato : 13-04-07 18:18

Mon ikke der vil være nogle der er interesseret i følgende:

<http://blogs.zdnet.com/BTL/?p=4833&tag=nl.e539>

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 14-04-07 08:52

On 13 Apr., 19:17, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
> Mon ikke der vil være nogle der er interesseret i følgende:
>
> <http://blogs.zdnet.com/BTL/?p=4833&tag=nl.e539>
>
> --
> Per Erik Rønnehttp://www.RQNNE.dk

Skide være med Leo, bare jeg ka' få en iPhone!
Gad vide om den bliver solgt af Apple, eller med tilskud af diverse
telefonselskaber?

-Steen

Fra : Henrik

Dato : 15-04-07 11:19

On 2007-04-14 09:52:03 +0200, "Steen Jensen" <isteen@gmail.com> said:

> Skide være med Leo, bare jeg ka' få en iPhone!
> Gad vide om den bliver solgt af Apple, eller med tilskud af diverse
> telefonselskaber?
>
> -Steen

Mit gæt, og det kan jo ikke blive mere, er at det primært bliver gennem
telefon selskaberne, da de jo skal understøtte nogle af funktionerne,
for at man kan have glæde af dem, specielt push mail og telefon svare
delen.

Men som sagt det er et gæt...

Henrik

Fra : Lyrik

Dato : 16-04-07 09:23

Den 13.04.2007 kl. 19:17 skrev "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid>:

> Mon ikke der vil være nogle der er interesseret i følgende:
>
> <http://blogs.zdnet.com/BTL/?p=4833&tag=nl.e539>

+++++++++++++
Jeg har allerede fået nyheden. Men helt ærligt med sådan et suverænt
styresystem som Tiger, hvad skal man så med mere Endvidere så skal et
nyt styresystem jo gerne op i version 2.0 inden det fungerer rigtigt.
Nu forstår jeg at du har bestilt en MacBook, så er det bal jo forbi. Og
hvis du ikke har det i forvejen, Tiger altså, så kan du glæde dig til det.
Iøvrigt tillykke med din nye maskine. Det bliver spændende at se den når
du får den.
Vi ses nok til MacBruger-foreningens Mac-snak sammenkomst iaften. Der kan
du jo nok ikke nå at få den med.

Hilsen
Jens

--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-04-07 09:35

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Jeg har allerede fået nyheden. Men helt ærligt med sådan et suverænt
> styresystem som Tiger, hvad skal man så med mere Endvidere så skal et
> nyt styresystem jo gerne op i version 2.0 inden det fungerer rigtigt.

Jeg vil jo sige at OS X _er_ det nye styresystem og er oppe i version 4
allerede ... 10.5 er jo evolution ikke revolution i forhold til 10.4.

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Lyrik

Dato : 16-04-07 10:31

Den 16.04.2007 kl. 10:34 skrev Thomas von Hassel
<thomas_lists@elements.dk>:

> Jeg vil jo sige at OS X _er_ det nye styresystem og er oppe i version 4
> allerede ... 10.5 er jo evolution ikke revolution i forhold til 10.4.
>
> /thomas
+++++++++++++
Nåh ja! Det kan du jo have ret i. Jeg tænker bare at med en facilitet som
Time Machine kunne man tænke sig alle mulige fejlmuligheder. jeg
foreslår:
Man starter maskinen op og pludselig ved en fejl befinder man sig i en hel
anden tid hvor de nye billeder er forsvundet, mens man kan glæde sig over
billeder man forlængst har slettet.))-And "thimgs like that".

Hilsen
Jens

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-04-07 10:59

Lyrik <lyrik@heaven.dk> writes:

> [...]
> hel anden tid hvor de nye billeder er forsvundet, mens man kan glæde
> sig over billeder man forlængst har slettet.))-And "thimgs like

Jeg vil meget hellere befinde mig i en hel anden tid hvor det kode jeg
skulle skrive allerede på magisk vis er dukket op på harddisken :)

Hvorfor skal man altid BAGUD?
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"