Få en side tilknyttet min hjemmeside
Fra : Hanne Wittus Hansen

Dato : 13-04-07 18:15

Hej Alle

Jeg håber at en af jer kan hjælpe mig med et problem jeg har! Jeg
er ikke nogen HTML haj, så det skal sikkert skæres ud i pap for
mig!

Jeg har en hjemmeside hvor jeg gerne vil have tilnyttet en side
til. Jeg har fået menupunktet op at stå, men når jeg trykker på
menupunktet, dukker denne besked op i en boks:

File not found
The requested URL was not found on this server.

Inde i filemanagement hvor jeg kan hente siderne frem, står der
under "file type" - unknown!! På de andre sider står der HTML
file.

Så hvordan får jeg aktiveret min side??

Håber virkelig en af jer kan hjælpe mig

Mange hilsner Hanne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 18:22

"Hanne Wittus Hansen" <info@hwh.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg håber at en af jer kan hjælpe mig med et problem jeg har! Jeg
> er ikke nogen HTML haj, så det skal sikkert skæres ud i pap for
> mig!

Vil da gøre et forsøg

> Jeg har en hjemmeside hvor jeg gerne vil have tilnyttet en side
> til. Jeg har fået menupunktet op at stå, men når jeg trykker på
> menupunktet, dukker denne besked op i en boks:

Må vi se denne side for ellers bliver det lidt af noget gætværk?

> File not found
> The requested URL was not found on this server.

Det menupunkt du har fået lavet stemmer ikke overens med filens navn

> Inde i filemanagement hvor jeg kan hente siderne frem, står der
> under "file type" - unknown!! På de andre sider står der HTML
> file.

Kunne tyde på at filen mangler .html som endelse på filnavnet. Eller hvad
dine andre filer til hjemmesiden nu engang må hedde

> Håber virkelig en af jer kan hjælpe mig

Vi får nok brug for et link til din side

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Arbejde søges!
Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/

Fra : Rune Jensen

Dato : 13-04-07 18:40

"Hanne Wittus Hansen" skrev i en meddelelse...

> Jeg håber at en af jer kan hjælpe mig med et problem jeg har! Jeg
> er ikke nogen HTML haj, så det skal sikkert skæres ud i pap for
> mig!

Lyder fair nok. Har du et link til din side?

MVH
Rune Jensen

Fra : Hanne Wittus Hansen

Dato : 13-04-07 19:13

Rune Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Lyder fair nok. Har du et link til din side?
>
> MVH
> Rune Jensen

Tak til jer begge 2 for hurtigt at respondere )

Her er min hjemmeside www.hwh.dk. Det er menupunktet ANBEFALINGER.

Fra : jopa

Dato : 13-04-07 19:19

"Hanne Wittus Hansen" <info@hwh.dk> skrev i meddelelsen
> Her er min hjemmeside www.hwh.dk. Det er menupunktet ANBEFALINGER.

Hvis du er Clairvoyant burde det være en nem sag for dig at opklare
mysteriet.
Nu har du jo brugt Frames hvilket er meget dårligt, men det er en anden sag.

Filen ligger ikke på nettet, eller du har kaldt den noget andet end
anbefalinger.html

--
Mvh. John

www.jp-web.dk
www.johns-web.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-04-07 19:29

jopa skrev:

> Filen ligger ikke på nettet, eller du har kaldt den noget andet end
> anbefalinger.html

Den mangler filendelsen .html (og er meget ufærdig).

--
Bertel

Fra : Hanne Wittus Hansen

Dato : 13-04-07 19:42

jopa wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Hanne Wittus Hansen" <info@hwh.dk> skrev i meddelelsen
> >

> Hvis du er Clairvoyant burde det være en nem sag for dig at opklare
> mysteriet.

Det er sgu ikke altid musen kan lugte osten, du!!!

> Nu har du jo brugt Frames hvilket er meget dårligt, men det er en anden sag.

Ja, hende der har lavet hjemmesiden i sin tid har også anbefalet mig at få
lavet noget up to date!! Det er jeg i gang med.

> Filen ligger ikke på nettet, eller du har kaldt den noget andet end
> anbefalinger.html

Tak for det...

Fra : Thrane

Dato : 13-04-07 19:25

"Hanne Wittus Hansen" <info@hwh.dk> wrote in message

> Tak til jer begge 2 for hurtigt at respondere )
>
> Her er min hjemmeside www.hwh.dk. Det er menupunktet ANBEFALINGER.
>
> Mange hilsner Hanne

Har du lagt filen ud til de andre på dit webhotel?
(uploadet via FTP, oprettet forbindelse via Frontpage eller andet)

--
Thrane

Fra : Hanne Wittus Hansen

Dato : 13-04-07 19:43

Thrane wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Hanne Wittus Hansen" <info@hwh.dk> wrote in message

> Har du lagt filen ud til de andre på dit webhotel?
> (uploadet via FTP, oprettet forbindelse via Frontpage eller andet)

Uhh ha, det du skriver nu er sort snak!! Men fejlen er fundet!! Forkert
navngivning af filen....

Tak skal du have.

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 19:31

"Hanne Wittus Hansen" <info@hwh.dk> skrev i en meddelelse

> Her er min hjemmeside www.hwh.dk. Det er menupunktet ANBEFALINGER.

Din fil hedder "anbefalinger" og ikke "anbefalinger.html", så omdøb den til
det sidste, og alt burde virke

Fra : Hanne Wittus Hansen

Dato : 13-04-07 19:40

Carsten Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Hanne Wittus Hansen" <info@hwh.dk> skrev i en meddelelse

> Din fil hedder "anbefalinger" og ikke "anbefalinger.html", så omdøb den til
> det sidste, og alt burde virke

TAAAAk.... nej, hvor er jeg glad ) Det virker bare nu. Fedt, så kan jeg
komme videre.

Jeg er i gang med at få lavet anden hjemmeside, hvis ellers de kan blive
færdige med deres udkast... og jeg er inde hos Dandomain og prøver deres
webedit. Som jeg skriver i indlægget, jeg er ingen haj, men vil frygtelig gerne
- derfor er der også mange ting jeg ikke ved... Mange tak igen til jer alle.

Mange hilsner Hanne

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-04-07 23:36

Hanne Wittus Hansen skrev:

> jeg er ingen haj, men vil frygtelig gerne - derfor er
> der også mange ting jeg ikke ved

Vi har alle været nye i faget engang. Du skal bare
blive ved med at læse med her, så bliver du en dag
den haj der hjælper andre

Velkommen her - bare spørg løs, der er mange der
gerne vil hjælpe dig videre.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Hanne Wittus Hansen

Dato : 16-04-07 22:13

Allan Vebel wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> blive ved med at læse med her, så bliver du en dag
> den haj der hjælper andre
>
> Velkommen her - bare spørg løs, der er mange der

Tak Allan, for din imødekommenhed... Det sætter jeg pris på.

Mange hilsner Hanne

Fra : Hanne Wittus Hansen

Dato : 13-04-07 23:02

> [...]
> det sidste, og alt burde virke
>
> Tak for din måde at skrive det på. Den fes ind!!

Mange hilsner Hanne