MS Windows
briani 27239
IE7 Fedt Microsoft Hmmm..
Fra : -=Madsen=-

Dato : 13-04-07 00:52

Har lige opgraderet til IE7 igennem windows update (win xp dansk)
Sørme om MS ikke instaleret den englske vertion øv..
er der en nem måde at afinstalerer den på igen ?
så jeg kan instalerer den danske

Fra : MJU

Dato : 13-04-07 05:32

"-=Madsen=-" <engelbrechtdk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Har lige opgraderet til IE7 igennem windows update (win xp dansk)
> Sørme om MS ikke instaleret den englske vertion øv..
> er der en nem måde at afinstalerer den på igen ?
> så jeg kan instalerer den danske

Måske en systemgendannelse kan hjælpe dig.

--
M.v.h.

Michal

Fra : Bjach

Dato : 13-04-07 07:50

> [...]
> Sørme om MS ikke instaleret den englske vertion øv..
> er der en nem måde at afinstalerer den på igen ?

Du kan afinstallere IE7 i kontrolpanel tilføj fjern programmer. Og hente IE7
på Dansk her
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=9AE91EBE-3385-447C-8A30-081805B2F90B&displaylang=da
PS: Hvis du bruger win xp mediacenter Er det den engelske version der skal
bruges.
Bc

Fra : MJU

Dato : 13-04-07 14:04

"Bjach" <bjach@SLETpc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> PS: Hvis du bruger win xp mediacenter Er det den engelske version der skal

Hvis det er win xp mediacenter Er det den her.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=BF56C11A-1713-43E0-BDF4-4B5737474AE4&displaylang=en

Den har jeg selv brugt på min win xp mediacenter.

--
M.v.h.

Michal

Fra : -=Madsen=-

Dato : 16-04-07 21:51

> Hvis det er win xp mediacenter Er det den her.
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=BF56C11A-1713-43E0-BDF4-4B5737474AE4&displaylang=en
>
> Den har jeg selv brugt på min win xp mediacenter.
Tak.. der var den
den anden danske ville ikke instalerer