Windows Experience Index
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-04-07 21:35

Blot for nysgerrighedens skyld...

Hvad får I i score og med hvilken Vista-version og hardware?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Peter

Dato : 18-04-07 20:36

Samlet 5.4 med Vista Ultimate

Hardware:
ASUS P5BE-PLUS
Intel E6600 2,4 Ghz Core 2 Duo
2x1 Gb DDR2 Ram 800 Mhz
Geforce 8800 GTS 320 Mb
WD Raptor 150 - 10000 rpm

Jeg får følgende score:
CPU 5,4
Ram 5,8
Graphics 5,9
Gaming 5,9
Harddisk 5,9

Mvh

Peter

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-04-07 19:16

Peter skrev:

> Samlet 5.4 med Vista Ultimate

Samme samlet score her med Vista Ultimate 64.

Hardware:
Intel D975XBX2
Intel QX6700 2,66 Ghz Core 2 Quad
4 x 1 GB DDR2 RAM 800 Mhz
Asus X1950 Pro 256 MB
WD Raptor 74 - 10.000 rpm

CPU 5,9
RAM 5,4
Graphics 5,9
Gaming 5,8
Harddisk 5,7

Det undrer mig lidt at RAM ligger på 5,4 hos mig, men man ville
næppe kunne mærke forskel, hvis de kom op på 5,9, som jo indtil
videre er det højeste, man kan få i index.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kim Eichen

Dato : 20-04-07 20:39

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Blot for nysgerrighedens skyld...
>
> Hvad får I i score og med hvilken Vista-version og hardware?

5,7 med Vista Ultimate

Processor Intel(R) Core(TM)2 CPU X6800 @ 2.93GHz 5,7
Memory (RAM) 2,87 GB (PC8000) 5,9
Graphics NVIDIA GeForce 8800 GTS (640 MB) 5,9
Gaming graphics 1407 MB Total available graphics memory 5,9
Primary hard disk 65GB Free (140GB Total) (Raptor 150 GB 10000rpm) 5,9

Mvh Kim