MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Program starter men viser ikke UI
Fra : Bo Nielsen

Dato : 11-04-07 11:07

Er der en her der har en ide om følgende problem.

Jeg installerer et program på min win xp maskine og det fungerer fint.
Pludselig en dag sker der ikke noget når jeg
dobbeltklikker på programfilen for at starte programmet.
Jeg kikker i procesoversigten og der kører programmet, men brugerfladen (UI)
vises ikke.
Prøver jeg igen at starte programmet kører der nu 2 processer med samme
navn, men der sker intet. Nårmalt åbnes
brugerfladen til programmet og man kan betjæne de funktioner der er i
programmet.

Jeg har prøvet at afinstallere det og slette alt i registrengsdatabasen, og
installerer på en frisk, men resultatet er det samme.

Alle andre programmer på maskinen virker fint.

Skulle der være en med en god ide..

Bo

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-07 11:30

"Bo Nielsen" <B.Nielsen@C.dk> wrote in message
> Skulle der være en med en god ide..

Nr. 1: Hvilket program er der tale om?
Nr. 2: Generelt kan der være tale om at programmet har lagt sig udenfor
skærmen. Du skriver IKKE om programmet normalt vises i task-baren, men hvis
det gør og det er der, så højreklik på programmet og vælg move, tryk på en
piletast og flyt så musen rundt indtil vinduet kommer til syne.
Nr. 3: Det kan være pga. inkompabilitet. Måske du har installeret andre
programmer som har fjernet noget dit program skal bruge. Prøv det på en
anden pc og se om det virker der. Afhængigt af resultat, kan du overveje at
genetablere systemet (udføre en "system restore") til en dato hvor det
stadig virkede og tage den derfra.

mvh
///M