MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Nogle .jpg kan ikke ses i stifinder
Fra : Langkjær

Dato : 09-04-07 15:12

Hej,

I min desktop har jeg en seperat harddisk (d:) til mine digitale fotos
(.jpg). På denne kan jeg se alle billederne både via mit
billedbehandlingsprogram og via stifinder.
På min laptop, som er forbundet med min desktop via netværk, vil jeg
lejlighedsvis gerne vise billeder til familie og venner, bare via stifinder.
Jeg kan godt se min billedharddisk via stifinder på laptoppen, og jeg kan
også navigere rundt i min filstruktur. Men det er kun billederne i nogle af
mapperne jeg kan åbne ved dobbeltklik (Windows billed- og fax fremviser). De
billeder der ikke kan åbnes, kan jeg heller ikke få vist som billedserie, og
de vises bare med et billedikon og filnavn. Billederne jeg godt kan åbne,
vises med thumbnails.

Begge maskiner kører XP pro sp2, og alle drev er NTFS. Alle billederne er
taget med samme kamera, og lagt over på desktoppen på samme måde.

Hvordan kan jeg løse dette?

/Langkjær

Fra : Langkjær

Dato : 12-04-07 04:55

> Hvordan kan jeg løse dette?

Er løst ved at ændre indstillingerne som mappens sikkerhed.

/Langkjær