Killingebilleder
Fra : Helle Andersen

Dato : 03-07-01 00:51

Mine små mislinger kan nu ses på:
http://home19.inet.tele.dk/kat/

--
Hilsen Helle
I had to get rid of my husband. The cat was allergic.

Fra : Kirstine

Dato : 03-07-01 07:13

In article <9hr1dt$i96$1@news.inet.tele.dk>, helle-andersen@mail.tele.dk
says...
> Mine små mislinger kan nu ses på:
> http://home19.inet.tele.dk/kat/
>
> --
> Hilsen Helle
> I had to get rid of my husband. The cat was allergic.

De er da bare for kære !!! Især Boogaloo har jeg allerede tabt mit hjerte
til *GG*

Kirstine - som gentager som et mantra "Vi skal ikke have flere katte"...
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Denise

Dato : 03-07-01 07:25

Hej Helle
Ih, hvor er de bare skønne, men som Kirstine, jeg gentager "jeg skal ikke
have flere katte, jeg skal ikke have
flere katte......".
Jeg har skrevet lidt i "sig dine meninger", men rolig, ikke i gæstebogen for
der står jeg jo allerede 2
gange
Hilsen Denise

Fra : Fie & Christian

Dato : 03-07-01 08:09

Hej Helle

*suk* Boogaloo er simplethen for smuk, og Namacoola er en pige-kat efter mit
hjerte i følge din beskrivelse *G*...........jeg skal ikke ha' flere katte,
jeg skal ikke ha' flere katte, jeg skal...........

Har du besluttet dig for, hvem du vil beholde?

Hilsen
Fie

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-07-01 21:15

"Fie & Christian" <cbo@worldonline.dk> skrev i en meddelelse newse07.3337$DJ5.309977@news010.worldonline.dk...
> Har du besluttet dig for, hvem du vil beholde?

Nu skal jeg jo lige blive enig med opdrætteren
først, så....... Men jeg må indrømme, at jeg er
fuldstændig skudt i Kesto. Nok bl.a. fordi at han er
meget afhængig af mig og jagter mig hylende,
hvis jeg går fra ham Og så har han den yndigste
måde, at kysse på. Han komme lige så forsigtigt
med sit lille hoved og vasker mig forsigtigt på
læberne med lukkede øjne mens han spinder
Jeg har aldrig haft en kat, der har gjort lige netop
det - men det er præcis det samme, som mine
ildere altid gør.

Så jeg håber, at opdrætteren mener, at han er den
grimmeste somali, hun nogensinde har set *GG*
--
Hilsen Helle
In the beginning .......

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-07-01 23:21

Jeg har uploaded nogle flere killingebilleder, og nogle billeder af Chabél på hans side.

--
Hilsen Helle
An English professor wrote on the blackboard:
Punctuate this sentence: 'Woman without her man
is nothing'. The men wrote: 'Woman, without her
man, is nothing.' All the women wrote: 'Woman!
Without her, man is nothing.'

Fra : Trine

Dato : 10-07-01 07:19

iiihh altså!! jeg får den "jeg MÅ have en lille misling mere"-fornemmelse i
maven
Hvor _er_de pragtfulde!! og sikke en smuk onkel de har

/Trine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-07-01 21:42

Hej Helle og alle misser & ildere

Nåe de er da bare sødde, det var bestemt ventetiden på billederne værd ;))
Sjovt nok er det hannerne (egentlig er de vel kun drenge endnu) som er mest
udfarende, de gange Melissa har fået mivere har det altid været pigerne som
var først med øjne og ude af kassen...

Vi herfra håber at du får dit ønske opfyldt, så Kesto bliver (selvom Eika
nok ikke bliver så glad..) og stakkels onkel Chabel som nok også får sit hyr
med den..;))

Jeg så på din hjemmeside noget som vist nok er en kravlegård ?? har du bare
ribbet køleskabet for hylder og samlet dem ??

Jeg skulle hilse Eika fra Melissa og miauue at pelsen på maven kommer igen,
når killingerne er færdige med at die..;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa
Som bestemt ikke savner killinger..

Fra : Helle Andersen

Dato : 16-07-01 23:37

"Henrik Pedersen" <misbams-miauu@edb.dk> skrev i en meddelelse news:9ivjg6$59o$1@news.cybercity.dk...
> Vi herfra håber at du får dit ønske opfyldt, så Kesto bliver (selvom Eika
> nok ikke bliver så glad..) og stakkels onkel Chabel som nok også får sit hyr
> med den..;))

Kesto bliver Jeg tror ikke, at Eika får problemer
og onkel Chabél resignerer bare og et eller andet
sted synes han vist også, at de er meget sjove.
Giza bliver lykkelig, for Kesto er blevet hendes
bedste legekammerat. De to fræser efter
hinanden og slås og hygger sig. Jeg er nu ikke
sikker på, at hun vil synes, det er lige så sjovt, når
han bliver større end hende

> Jeg så på din hjemmeside noget som vist nok er en kravlegård ?? har du bare
> ribbet køleskabet for hylder og samlet dem ??

Jeg har lånt den af Camilla (Scharff). Det er et
kaninbur. Likita sælger noget lignende - det er
bare hvalpe-kravlegårde, men det ved misserne jo
ikke

> Jeg skulle hilse Eika fra Melissa og miauue at pelsen på maven kommer igen,
> når killingerne er færdige med at die..;))

Eika er ligeglad. Hun ønsker bare, at de aldrig
bliver ældre

--
Hilsen Helle
Curiosity is the very basis of education and if you

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-07-01 23:35

Helle Andersen skrev bla
snip
>Kesto bliver Jeg tror ikke, at Eika får problemer
snip slut

Det var da godt at høre at Kesto bliver, selvom jeg af egen erfaring ved, at
når mormissen synes at tiden er inde til at de små flytter, bliver hun ret
galsindet på evt stadig hjemmeboende "børn"
Men jeg krydser fingre for at hun tager det let..;))

ny snip
Giza bliver lykkelig, for Kesto er blevet hendes bedste legekammerat.
ny snip slut
Sjovt som de hygger sig på tværs af arterne, hvis vi mennesker bare kunne
lære lidt af det...

ny snip
Jeg har lånt den af
ny snip slut

Smart indretning.. ok, jeg kunne heller ikke lige se dig ribbe køleskabet
for hylder..;))
--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Helle Andersen

Dato : 17-07-01 23:45

"Henrik Pedersen" <misbams-miauu@edb.dk> skrev i en meddelelse news:9j2ejh$13be$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> galsindet på evt stadig hjemmeboende "børn"
> Men jeg krydser fingre for at hun tager det let..;))

Jeg er selvfølgelig ikke sikker på, hvad der vil ske
- det er man jo heldigvis aldrig med katte. Men
Eika har været usædvanlig venlig i forbindelse
med sin fødsel og er mere fredsommelig end hun
nogensinde har været tidligere.

> Smart indretning.. ok, jeg kunne heller ikke lige se dig ribbe køleskabet
> for hylder..;))

Nej vel ? *GG*

--
Hilsen Helle
If the only thing to survive a plane crash is the black box, why don't they make the whole plane out of