Min css baggrund forsvinder når jeg insætt~
Fra : Lasse Bruntse

Dato : 08-04-07 12:38

Min css baggrund forsvinder når jeg insætter et billede i html?

Altså jeg havde lavdet den her baggrund i css. og linket til min
css script i html dokumentet. Og det virkede lige intil jeg ville
insætte et billede på min hjemmeside. Man plejer da godt at kunne
insætte et feks. gif billede og lægge den ovenpå sin css baggrund
ikk?
men nu er baggrunden altså hvid.
håber i kan hjælpe mig :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Bruntse

Dato : 08-04-07 12:46

Jeg har løst det nu. Det var en simpel tastfejl.
Undskyld det unødige inlæg.

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-04-07 13:05

Lasse Bruntse skrev:

> men nu er baggrunden altså hvid.
> håber I kan hjælpe mig :)

Lad os se siden, ellers er det vanskeligt at hjælpe.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk