CMSimple irriterende dobbeltlink..hvordan ~
Fra : michael bs

Dato : 07-04-07 13:56

Jeg er nybegynder ud i hjemmesideproduktion og har brugt CMSimple og en
skabelon fra nettet til at lave følgende hjemmeside:
www.michaelbennati.dk
Hvis man går ind på et hvilket som helst underpunkt, fx Det Kongelige
Teater<Operaen på Holmen<Udsigt II (nyeste) og slipper cursoren, så sker der
det irriternede at i stedet for at åbne galleriet, så fremkommer et link,
som åbner galleriet. Hvordan kan jeg få den til at springe dette led over,
så jeg kan åbne gallerierne dirkte fra menulinien?

på forhånd tak

Michael

Fra : Holst

Dato : 07-04-07 14:03

michael bs wrote:

> [...]
> som åbner galleriet. Hvordan kan jeg få den til at springe dette led over,
> så jeg kan åbne gallerierne dirkte fra menulinien?

Som almindeligt HTML havde det jo sikkert været nemt, men når du nu har
valgt at bruge CMSimple, så er det nok lidt vanskeligere. CMSimple er
godt, synes jeg, men samtidig med at gøre meget nemt, så sætter det også
en lang række begrænsninger.

Jeg synes, du skulle prøve at stille dit spørgsmål i forummet på cmsimple.dk

Fra : michael bs

Dato : 07-04-07 16:34

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en lang række begrænsninger.
>
> Jeg synes, du skulle prøve at stille dit spørgsmål i forummet på

Og der skal man desværre være betalende medlem. Altså have købt licensen til
det reklamefri program.

mvh Michael

Fra : Holst

Dato : 07-04-07 16:54

michael bs wrote:

> Og der skal man desværre være betalende medlem. Altså have købt licensen til
> det reklamefri program.

Nej, det skal man ikke. Du sender blot en mail til Peter og beder om at
få adgang.