Style . (•)
Fra : Tom

Dato : 07-04-07 08:25

Jeg vil gerne style . (•) så den altid er rød.

Altå, man angiver sin • som normalt uden ekstra koder og
farveangivelser, men den præsenteres rød.

Hvordan gør man det?

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 07-04-07 09:21

Tom skrev:
> Jeg vil gerne style . (•) så den altid er rød.
>
> Altå, man angiver sin • som normalt uden ekstra koder og
> farveangivelser, men den præsenteres rød.
>
> Hvordan gør man det?

Ved altid at skrive

Der ikke nogen måde, hvorpå du ved
hjælp af CSS kan selektere et bestemt
bogstav eller en bestemt tegnkode, medmindre
det er første bogstav i et blokelement.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Tom