MS Windows
briani 27239
Vista 64bit og flash player?
Fra : Vega

Dato : 06-04-07 10:17

Hey.

Jeg kan ikke rigtigt få dette til at virke på min Vista 64bit.
Prøver på at komme ind på denne side: www.blaupunkt.de
men der sker ikke noget. :(

Nogen der ved hvordan man får flash til at virke?

Mvh. Vega.

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 06-04-07 10:25

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Prøver på at komme ind på denne side: www.blaupunkt.de
> men der sker ikke noget. :(
>
> Nogen der ved hvordan man får flash til at virke?

Prøv at bruge IE 32 bit.

Mogens

Fra : Vega

Dato : 06-04-07 10:58

"Mogens Nielsen" <xxx@xxx.xx> skrev i meddelelsen

> Prøv at bruge IE 32 bit.

Den bruger jeg allerede, virker det hos dig?

Mvh. Vega.

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 06-04-07 11:13

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Mogens Nielsen" <xxx@xxx.xx> skrev i meddelelsen

> Den bruger jeg allerede, virker det hos dig?

Ja, på en Vista Premium 64 bit

Mogens

Fra : Jesper Laursen

Dato : 06-04-07 10:59

> [...]
> Prøver på at komme ind på denne side: www.blaupunkt.de
> men der sker ikke noget. :(
>
> Nogen der ved hvordan man får flash til at virke?

Prøv at gå ind i denne mappe C:\Windows\System32\Macromed\Flash på din pc..
Der skulle flash gerne ligge.

Højreklik og vælg "kør som administrator"..

Denne løsning virkede for mig, så flashplayer virker upåklageligt.

Fra : Vega

Dato : 06-04-07 11:10

"Jesper Laursen" <jesper.laursen[fjern]@cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv at gå ind i denne mappe C:\Windows\System32\Macromed\Flash på din
> pc.. Der skulle flash gerne ligge.
>
> Højreklik og vælg "kør som administrator"..
>
> Denne løsning virkede for mig, så flashplayer virker upåklageligt.

Ok, vil jeg prøve.
Kan du da se den side her? www.blaupunkt.de

Mvh. Vega.

Fra : Jesper Laursen

Dato : 06-04-07 11:07

> Ok, vil jeg prøve.
> Kan du da se den side her? www.blaupunkt.de

Jeps... den kører fint og upåklageligt.

Fra : Vega

Dato : 06-04-07 11:21

> "Vega" <vega84@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeps... den kører fint og upåklageligt.

Hmm, kan simpelthen ikke få det til at køre. :(

Fra : Jesper Laursen

Dato : 06-04-07 11:21

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hmm, kan simpelthen ikke få det til at køre. :(

Glemte at skrive, at du selvfølgelig skal højreklikke på filen
FlashUtil9b.exe inde i mappen... Herefter går den igang med en
installation/update og det er muligt, at du herefter skal genstarte pc'en.

Fra : Vega

Dato : 06-04-07 11:33

> Glemte at skrive, at du selvfølgelig skal højreklikke på filen
> FlashUtil9b.exe inde i mappen... Herefter går den igang med en
> installation/update og det er muligt, at du herefter skal genstarte pc'en.

Har jeg gjort og prøvet. :(
Hvor kan jeg finde 32 bit explorer henne i win mappen. er ikke sikker på at
det den jeg bruger?

Fra : Jesper Laursen

Dato : 06-04-07 11:32

> Har jeg gjort og prøvet. :(
> Hvor kan jeg finde 32 bit explorer henne i win mappen. er ikke sikker på
> at det den jeg bruger?

Rigtig godt spørgsmål, som jeg må melde pas på... Min egen Vista er en 32
bit, men jeg troede ikke der var forskel når vi taler om ovenstående..
Hos mig kører flash ihvertfald upåklageligt.

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 06-04-07 11:46

> Har jeg gjort og prøvet. :(
> Hvor kan jeg finde 32 bit explorer henne i win mappen. er ikke sikker på
> at det den jeg bruger?

32 bit IE "C:\Programmer(x86)\Internet Explorer\iexplore.exe"
64 bit IE "C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe"

Mogens

Fra : Vega

Dato : 06-04-07 11:56

> "Vega" <vega84@gmail.com> skrev i meddelelsen

> 32 bit IE "C:\Programmer(x86)\Internet Explorer\iexplore.exe"
> 64 bit IE "C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe"

Tak, men hjalp ikke desværre. :(

Fra : Jesper Laursen

Dato : 06-04-07 11:58

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Tak, men hjalp ikke desværre. :(

Prøv at gå ind på macromedias hjemmeside og installér flash på ny.. Lige
herefter kunne du så prøve mit forslag mht. "kør som administrator".. Det
lyder mærkeligt, at det så ikke virker.

Det kan også være, at du er nødt til at ændre lidt i sikkerhedsniveauet i
IE.

Fra : Vega

Dato : 06-04-07 14:19

> Prøv at gå ind på macromedias hjemmeside og installér flash på ny.. Lige
> herefter kunne du så prøve mit forslag mht. "kør som administrator".. Det
> lyder mærkeligt, at det så ikke virker.

Den loader den kun sådan halvt. :(

> Det kan også være, at du er nødt til at ændre lidt i sikkerhedsniveauet i
> IE.

Nogen ideér her?

Fra : Jesper Laursen

Dato : 06-04-07 19:54

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Den loader den kun sådan halvt. :(

Da jeg første gang skulle åbne nogle sider med flash på, blev jeg bedt om at
installere. Jeg blev henvist til hjemmesiden og den viste sådan et billede i
toppen af skærmen, hvor der noget a la "if you can read this flash has been
correctly installed".. (eller sådan noget).

Det var bare ikke tilfældet før jeg gjorde, som jeg beskrev for dig
tidligere. Herefter kørte det - mener jeg....

> Nogen ideér her?

........men det kan også være, at jeg ændrede sikkerhedsniveauet til
lav/mellem på sider, som "jeg har tillid til"..