MS Windows
briani 27239
Prøver igen: Kan ikke brænd ebilleder over~
Fra : Jesper

Dato : 05-04-07 11:16

Hej.

En af mine venner har en bærbar HP "et eller andet" og han har en del
billeder liggende, som han gerne vil lave backup af ved at brænde dem over
på en CD/DVD med den interne brænder.

Men af en eller anden årsag så kan han ikke få lov til at overføre
billederne - det er ligesom at billederne er "låst mod kopiering".

Er der nogen som har en ide om hvad jeg skal se efter for at løse denne
udfordering ?- skal besøge ham om lidt........

Håber på nogle gode inputs.

God påske

Mvh

Jesper.

Fra : MJU

Dato : 06-04-07 07:50

"Jesper" <Christop@post1**.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen som har en ide om hvad jeg skal se efter for at løse denne
> udfordering ?- skal besøge ham om lidt........

Du fik ellers et fint svar i den anden tråd du lavede 04-04/2007 fra Allan
Vebel

Men hvis du ikke kan se tråden så er den herunder. Held og lykke

> en del billeder liggende, som han gerne vil lave
> backup af ved at brænde dem over på en CD/DVD
> med den interne brænder.

Er billederne kommet ind, kan de også komme ud.

> Men af en eller anden årsag så kan han ikke få lov
> til at overføre billederne - det er ligesom at billederne
> er "låst mod kopiering".

Kan de heller ikke kopieres over på en usb-pen, eller
anden datakilde?

Går alt andet galt, så pil harddisken ud, og sæt den til
en anden pc.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

--
M.v.h.

Michal

Fra : John

Dato : 06-04-07 14:28

MJU formulerede:

> Du fik ellers et fint svar i den anden tråd du lavede 04-04/2007 fra
> Allan Vebel

Goddag mand økseskaft, Jespers indlæg som du
her svarer på er sendt 5. april 2007 12:16 og det
svar fra Allan Vebel som du henviser til er sendt
6. april 2007 01:56. Så Jesper kan jo af gode
grunde ikke have læst det d. 5. april

Fra : Ole C

Dato : 06-04-07 16:01

John skrev blandt andet:

> [...]
> her svarer på er sendt 5. april 2007 12:16 og det
> svar fra Allan Vebel som du henviser til er sendt
> 6. april 2007 01:56. Så Jesper kan jo af gode

- men det refærdiggør nu ikke at starte en ny tråd om samme emne dagen
efter.....

--
vh
Ole C.

Fra : Jesper

Dato : 06-04-07 16:17

">
> - men det refærdiggør nu ikke at starte en ny tråd om samme emne dagen
> efter.....
>
> --
> vh
> Ole C.

Takker for svarene - det har løst sig.

BEKLAGER MEGET at jeg startede en ny tråd - uha uha uha.......det skal ikke
ske mere.....!!!

Mvh

Jesper

Fra : Henning

Dato : 06-04-07 16:26

On Fri, 6 Apr 2007 17:17:15 +0200, "Jesper"
<Christop@post1**.dknet.dk> wrote:

>">

>Takker for svarene - det har løst sig.

Vil du dele løsningen med os andre?

Fra : JJ

Dato : 06-04-07 19:53

> Vil du dele løsningen med os andre?

Nej - han er blevet skræææmpt laaangt væk.

Fra : Jesper

Dato : 06-04-07 20:58

"JJ" <jjdan@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Nej - han er blevet skræææmpt laaangt væk.

Jo da - jeg tager chancen...

I første omgang havde vi blot markeret alle billederne til kopiering og
ville så blot "sætte dem ind" på DVD, men kunne jo ikke lade sig gøre. Så
prøvede jeg blot at brænde DVD med programmet "Sonic" og det fungerede fuld
ud. Så ret simpelt. Man kan åbentbart ikke bare kopierer direkte over til
DVD - det mener jeg nu jeg har gjort selv uden problemer...men det er da
løst hos min ven, som nu har en backup af hans billeder.

God påske.

Mvh

Jesper

Fra : Rado

Dato : 07-04-07 04:36

On Fri, 6 Apr 2007 21:58:27 +0200, "Jesper"
> [...]

>DVD - det mener jeg nu jeg har gjort selv uden problemer...men det er da
>løst hos min ven, som nu har en backup af hans billeder.

For at kunne kopiere direkte til CD/DVD skal man have et packet
writing program som f.ex. Nero InCD installeret.

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : MJU

Dato : 07-04-07 07:14

"John" <jl.transport@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> her svarer på er sendt 5. april 2007 12:16 og det
> svar fra Allan Vebel som du henviser til er sendt
> 6. april 2007 01:56. Så Jesper kan jo af gode

Sorry det havde jeg ikke lige set i farten.
Men godt du fik det løst

--
M.v.h.

Michal