Opladning af K800i?
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 03-04-07 11:11

Hej

Hvor længe skal sådan en K800i lades op første gang?

I gamle dage skulle man jo lade op 16 timer.

Jeg kan dog kun læse mig til 2,5 timer i instruktionen af denne telefon.

Hvem kender svaret?

Rune

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 03-04-07 19:56

On Tue, 3 Apr 2007 12:10:38 +0200, "Rune Vestergaard"
<runev@REMOVErunev.dk> wrote:
> [...]
>
>I gamle dage skulle man jo lade op 16 timer.
>
>Jeg kan dog kun læse mig til 2,5 timer i instruktionen af denne telefon.

De nye Li-battrie er "inteligenta". De er slett omulige at overlade.
Når mobilos siger at batteriet er fuldt då er batteriet fuldt...

Hvis du vil lade i 100 timer, så er det ikke fuldere...

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)