Racistisk kunstøtte
Fra : /Peter

Dato : 03-04-07 14:15

Ref. til TV nyheder, med muhamedanerkælling der ikki ville/kunne arbejde
da hun som hun selv sagde var "kunster", men kunne åbenbart ikke leve af
det, så samfundets mindste-bidrag var ikke nok mente hun.

Mon ikke man kunne dele ud af kunststøtten, til alle muhamedanere der
har et stafeli og lidt oliemaling fra Netto.

PS. Hvor får man lige job som kunster, de giver mere end kontanthjælp?

Fra : Notion

Dato : 03-04-07 14:25

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> et stafeli og lidt oliemaling fra Netto.
>
> PS. Hvor får man lige job som kunster, de giver mere end kontanthjælp?
Og det viser jo, at hun bor i en kommune med svag indsats overfor god
aktivering med mål, at få kontanthjælpsmodtager i arbejde. Hendes holdning
viser jo tydeligt, at hun modarbejder at påbegynde et arbejde, altså har
kommunen sanktionsmulighed mod hende, den bliver så brugt nu, i forbindelse
med 300 timer regelen. Det er en god regel, set på den baggrund, at nu
bliver manden nød til at "frigive" sin kone til arbejdsmarkedet, og jeg er
sikker på at det har hjulpet mange, særlig de indvandrekvinder som ikke har
et netværk, at støtte sig til.

Fra : /Peter

Dato : 03-04-07 14:35

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

>at "frigive" sin kone til arbejdsmarkedet, og jeg er sikker på at det
>har hjulpet mange, særlig de indvandrekvinder som ikke har et netværk,

Ja bestemt, men da hendes primære fomål er at forsyne landet med nye
muhamedanrene der kan opføre sig utilpasset,
opdrage nye koner der gør nøjagtig det samme som deres mor, så tror jeg
ikke at det er ret mange der bliver "frigivet".

Fra : Notion

Dato : 03-04-07 14:58

> [...]
> opdrage nye koner der gør nøjagtig det samme som deres mor, så tror jeg
> ikke at det er ret mange der bliver "frigivet".
Det er jo her en bedre integration vil gavne, nemlig, at arbejde med Dansk
kultur og norm, ( ikke flere børn end man selv er i stand til at forsørge),
at fortælle om den frihedsnorm vi opdrager efter, osv. Det du ikke med en
underskrift og kort sprogskole ophold. Der skal mere til da det skal ses som
en helhed, at blive integreret.