Den multikulturelle idé har spillet fallit
Fra : /Peter

Dato : 02-04-07 15:51

DF NYT, fornuftig læsning:

"...Intervieweren havde fundet en indhyllet indvandrerkvinde, der kunne
meddele, at det havde været et perfekt multikulturelt arrangement, hvor
der selvfølgelig var blevet serveret halalkød. Det er sagen i en
nøddeskal: Det multikulturelle bliver næsten altid i sin praktiske
udførelse muslimsk. "

Læs hele DF ugebrev
v/ Peter Skaarup på:

http://tinyurl.com/2ftwgm

http://www.danskfolkeparti.dk/sw/frontend/newsletterpreview.asp?id=744&template_id=12&mbid=19083

Fra : @

Dato : 02-04-07 17:03

On Mon, 2 Apr 2007 16:50:34 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

> [...]
>der selvfølgelig var blevet serveret halalkød. Det er sagen i en
>nøddeskal: Det multikulturelle bliver næsten altid i sin praktiske

muhamedanere er i bund og grund en bande ukultiverede mordere og
landevejsrøvere der aldrig vil udføre en dags ærligt arbejde

så de bliver aldrig en del af nogen som helst kultur

/Albert Camus/

Fra : wilstrup

Dato : 03-04-07 18:42

"@" <1[at]invalid.net> skrev i meddelelsen

> muhamedanere er i bund og grund en bande ukultiverede mordere og
> landevejsrøvere der aldrig vil udføre en dags ærligt arbejde

Så må det være dig, der har inspireret dem - for magen til arbejdssky fjols
skal man lede længe efter.

> så de bliver aldrig en del af nogen som helst kultur

I det mindste har de en kultur - det kan man ikke sige om dig.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-07 20:55

In news:461291f7$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.dk> typed:

> I det mindste har de en kultur - det kan man ikke sige om dig.

Hvorfor har du egenligt så stort had til Danmark ?

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : @

Dato : 03-04-07 21:30

On Tue, 3 Apr 2007 21:54:35 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>In news:461291f7$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
>wilstrup <nix@invalid.dk> typed:

>Hvorfor har du egenligt så stort had til Danmark ?

tænk dig da lige om

ingen bevæbnede vagter til at myrde folk som blot vil væk fra landet

ingen plan(løs) økonomi til at køre landet i sænk

ingen fangelejre til systemkritikere

ingen butikkker med tomme hylder

ingen avis til at føre ensidig propaganda for partiet

alle disse ting må en rettroende kommunist da savne

/Albert Camus/

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-07 21:38

In news:v2e513lslj2ndgrld1k1ij8ft068ubrebf@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:

> alle disse ting må en rettroende kommunist da savne

Ja ok, det var min fejl, burde jo have spurgt om hvorfor han bor i DK, og
ikke i et kommunistisk land.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-04-07 18:40

On Mon, 2 Apr 2007 16:50:34 +0200, /Peter skrev:

> [...]
> meddele, at det havde været et perfekt multikulturelt arrangement, hvor
> der selvfølgelig var blevet serveret halalkød.

Haha - hvilken herlig opfattelse af multikulturalisme. Meget
PC.

--
?We must use terror, assassination, intimidation, land
confiscation, and the cutting off of all social services to

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 02-04-07 18:44

/Peter forklarede den 02-04-2007:
> DF NYT, fornuftig læsning:

Som altid, når Skaarup skriver ugebrevet.
Kai

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-07 18:41

On Mon, 2 Apr 2007 16:50:34 +0200, /Peter wrote:

> [...]
> der selvfølgelig var blevet serveret halalkød. Det er sagen i en
> nøddeskal: Det multikulturelle bliver næsten altid i sin praktiske

Vi kan da tage konsekvensen, fremover halalslagter vi vore svin. Det
er vel bedre end at sende dem ud at køre i lastvogn i 4 døgn.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Pernille

Dato : 02-04-07 18:50

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> der selvfølgelig var blevet serveret halalkød. Det er sagen i en
> nøddeskal: Det multikulturelle bliver næsten altid i sin praktiske

Jamen! Hvad er det for noget?! Er det nu en selvfølge, at der bliver
serveret halalkød?!

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 02-04-07 18:59

Pernille skrev:

> Jamen! Hvad er det for noget?! Er det nu en selvfølge, at der bliver
> serveret halalkød?!

Bare rolig, det sker ikke hvor jeg og mine kommende børn skal færdes.
Kai

Fra : @

Dato : 02-04-07 19:29

On Mon, 2 Apr 2007 19:49:31 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Jamen! Hvad er det for noget?! Er det nu en selvfølge, at der bliver
>serveret halalkød?!

eller

hvor ser man det multikulturelle i at dyr bliver slagtet efter
forskrifter givet af en pædofil landevejsrøver fra Mekka?

er journalister efterhånden blot blevet mikrofonholdere?

/Albert Camus/

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-07 19:57

> [...]

> der selvfølgelig var blevet serveret halalkød. Det er sagen i en
> nøddeskal: Det multikulturelle bliver næsten altid i sin praktiske

Hvad er det nu lige at halal-slagtning går ud på?

Hvis det er at hovedpulsåren bliver skåret over i halsen, så har mange
danskere praktiseret dette når de slagtede grise og ville lave
blodpølse (måske var det en ny vare at sælge "halal-slagtet"
blodpølse)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : /Peter

Dato : 02-04-07 20:09

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> danskere praktiseret dette når de slagtede grise og ville lave
> blodpølse (måske var det en ny vare at sælge "halal-slagtet"

Slagtningen udføres under den facistiske ideologi Islams besværgelser,
den fysikse slagtning kan sagtens foregå "humant" som tilfældet er med
halal-slagtede kylinger, så det er denne middelalderlige "heksedoktor"
besværgelse vi bliver påduttet - fy for satan.

Fra : Vidal

Dato : 03-04-07 19:31

/Peter wrote:

> [...]
> halal-slagtede kylinger, så det er denne middelalderlige "heksedoktor"
> besværgelse vi bliver påduttet - fy for satan.

Heksedoktor? Hvad er det for middelalderlige
forestillinger, der kører rundt i DF'ernes
hovedet?
___________________________

Hvordan foregår halal-slagtning?
For det første er det vigtigt at slå fast, at
_slagtemetoden til fjerkræ er nøjagtig den samme,_
_uanset om det er halal-slagtning eller ej._

En af misforståelserne omkring halal-slagtet
fjerkræ er, at man tror, at det ikke bedøves inden
slagtningen. Det er ikke tilfældet, idet alt fjerkræ
ifølge lovgivningen skal bedøves inden slagtning.
Fjerkræ kan under ganske særlige omstændigheder
slagtes uden bedøvelse, men det praktiseres ikke
på de fjerkræslagterier, der er medlem af Dansk
Slagtefjerkræ.

Fjerkræet bedøves til bevidstløs tilstand ved at
føres gennem et strømførende vandbad. Strømstyrken
må ikke være så kraftig, at dyret bliver slået ihjel.

Begge halspulsårer på fjerkræet bliver skåret over
under fuld bedøvelse for at sikre en hurtig aflivning
og afblødning. Slagtningen foretages manuelt eller
med en roterende kniv.

Kan man få fjerkrækød, der ikke er halal-slagtet i
Danmark?
[...]

Allégården landbrug og gårdbutik er det eneste medlem
af Dansk Slagtefjerkræ, som producerer fjerkræ
udelukkende til hjemmemarkedet. Derfor foretager de
ikke halal-slagtning.

http://www.danishmeat.dk/smcms/slagteriteknologi/Videncenter_SF/12723/12724/Index.htm?ID=12724
____________________________

Om dyret bliver dræbt på den ene eller anden måde
er da ligegyldigt. Vigtigere er der, hvordan dets
levevilkår har været indtil det er blevet slagtet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : /Peter

Dato : 02-04-07 20:11

> [...]
> danskere praktiseret dette når de slagtede grise og ville lave
> blodpølse (måske var det en ny vare at sælge "halal-slagtet"

Så vidt jeg ved var grisen død INDEN den blev hængt op i bagbenene,
og derefter fik skåret halsepulsåren over, så blodet kunne løbe ned i et
kar.

Fra : Alucard

Dato : 02-04-07 20:35

On Mon, 2 Apr 2007 21:10:42 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>Så vidt jeg ved var grisen død INDEN den blev hængt op i bagbenene,
>og derefter fik skåret halsepulsåren over, så blodet kunne løbe ned i et
>kar.

Tja, i de "hjemmeslagtinger" jeg har oplevet, fik grisen først en
riffelkugle i panden hvorefter den blev hængt op i stalddøren, hvor
halspulsåren blev skåret op, så blodet løb ned i en balje....

PS: Jeg får stadig kvalme ved lugten af blodpølse....

Fra : @

Dato : 03-04-07 15:27

On Mon, 02 Apr 2007 21:35:05 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>halspulsåren blev skåret op, så blodet løb ned i en balje....
>
>PS: Jeg får stadig kvalme ved lugten af blodpølse....

du skal da heller ikke lugte til det du skal spise det

en herlig spise

/Albert Camus/

Fra : Alucard

Dato : 03-04-07 16:19

On Tue, 03 Apr 2007 16:26:56 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>du skal da heller ikke lugte til det du skal spise det
>
>en herlig spise

Jeg har ikke lyst til at spise noget, hvor jeg skal holde mig for
næsen, for ikke at kaste op....

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-07 17:53

In news:o1s4135uuf5b9k3ffjm7085tl4nl1jnn53@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Jeg har ikke lyst til at spise noget, hvor jeg skal holde mig for
> næsen, for ikke at kaste op....

Helt enig, det er godt nok heller ikke mig, alene det blodbad der er efter
der er lavet blodpølse, får mig til at væmmes.

Fra : @

Dato : 03-04-07 18:23

On Tue, 03 Apr 2007 17:19:24 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Jeg har ikke lyst til at spise noget, hvor jeg skal holde mig for
>næsen, for ikke at kaste op....

kræsenpind, du sku' tænke på de sultne børn i Afrika, sku' du

spiser du heller ikke haggis?
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=1095

eller
surstrømning?
http://en.wikipedia.org/wiki/Surstr%C3%B6mming

/Albert Camus/

Fra : Alucard

Dato : 03-04-07 18:37

On Tue, 03 Apr 2007 19:23:25 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>kræsenpind, du sku' tænke på de sultne børn i Afrika, sku' du

> [...]

NIX...!!!!!!

Heller ikke balut eller "Soup no 5"...

Fra : Tony

Dato : 02-04-07 23:30

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

Dyret _skal_ bedøves inden man skærer halspulsåren over.

Tony

Fra : Vidal

Dato : 03-04-07 19:33

/Peter wrote:

> Så vidt jeg ved var grisen død INDEN den blev hængt op i bagbenene,
> og derefter fik skåret halsepulsåren over, så blodet kunne løbe ned i et
> kar.

Nogle steder fik svinet et slag for panden
med en hammer, men det betød ikke dyret døde,
kun at det var bedøvet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : /Peter

Dato : 02-04-07 20:21

> [...]
> danskere praktiseret dette når de slagtede grise og ville lave
> blodpølse (måske var det en ny vare at sælge "halal-slagtet"

..... og så er halal-kød IKKE nødvendigvis slagtemetoden der er afgørende
men
kødets oprindelse, f.eks. er svinekød ikke halal (lovligt) og bliver det
aldrig uanset slagetmetoden.

Måske er du også typen der islam som "det gjorde vi også selv engang" og
legaliserer på den måde alt det de "fremmede" gør som ligefrem positivt.

Det er en stor fejl der bliver begået af rigtig mange og er medvirkende
til landets forfald.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-04-07 04:21

On Mon, 2 Apr 2007 21:21:22 +0200, /Peter wrote:

> .... og så er halal-kød IKKE nødvendigvis slagtemetoden der er afgørende
> men
> kødets oprindelse, f.eks. er svinekød ikke halal (lovligt) og bliver det
> aldrig uanset slagetmetoden.

Så må jeg nok opgive min ide om at dele gratis frikadeller ud under
ramadan (i de lyse timer)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Noreply

Dato : 03-04-07 07:41

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en > Så må jeg nok opgive min
ide om at dele gratis frikadeller ud under
> ramadan (i de lyse timer)

Du må føje dig, ligesom resten af landet, og servere hala-kø-pakker lige som
Frelsens Hær gørr til JUL!
Til jul, vores kristne jul forfordeles muhamedaner-pakket, ved at der tages
særligt hensyn til dem i julen - de fejre overhovedet ikke jul, det er ingen
specile højtid for dem, hvorfor faen skal de så have julepakker, og endda
særlige halalpakker, det må betyde at der er danskere der tvinges til at æde
halal-kød eller må sulte !

Fra : /Peter

Dato : 03-04-07 14:11

"Noreply" <norep@qwsx.ddd> skrev i en meddelelse
> [...]
> julepakker, og endda særlige halalpakker, det må betyde at der er
> danskere der tvinges til at æde halal-kød eller må sulte !

Ja fy for satan, har set muhamedanerkællinger ankomme i taxa,
for at deltage i julepakkeuddelingen, de kunne ikke få nok, når det var
gratis.

Men det var nu nok kunststøtten der var for lille!
Ref. TV2 2/4-07, en muhamedanerkælling kunne ikke lave andet alm.
arbejde for føden,
hun var jo "kunstner", som hun sagde.
Men om hun kunne leve af det? Nej fanden, hun skulle forsørges af
samfundet.

Fra : Vidal

Dato : 03-04-07 19:20

/Peter wrote:

> halalkød.

Da jeg for føje år siden var barn og boede på
landet, foregik alle (hjemme)slagtninger efter
halal-metoden, uden nogen tog skade af det.

Det var et udtalt indremissionsk miljø.

Hvorfor slå plat på en tilfældig slagtemetode?

> Det er sagen i en
> nøddeskal: Det multikulturelle bliver næsten altid i sin praktiske
> udførelse muslimsk.

Ja, eller indremissionsk, hvis slagtemetoder skulle
have nogen betydning for det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 03-04-07 19:36

On Tue, 03 Apr 2007 20:20:00 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Da jeg for føje år siden var barn og boede på
>landet, foregik alle (hjemme)slagtninger efter
>halal-metoden, uden nogen tog skade af det.

i et indremissionsk miljø!!!!!!!!

man vendte dyret med hovedet mod Mekka og udtalte en besværgelse til
en hedensk månegud inden man slagtede

det tror jeg simpelthen ikke på

/Albert Camus/

Fra : Vidal

Dato : 03-04-07 21:33

@ wrote:

> i et indremissionsk miljø!!!!!!!!
>
> man vendte dyret med hovedet mod Mekka og udtalte en besværgelse til
> en hedensk månegud inden man slagtede
>
> det tror jeg simpelthen ikke på

*Metoden* adskiller sig ikke fra muslimsk
praksis, det andet hører hjemme i overtroen.

Det kan du jo godt op i, hvis du vil. Men det
ændrer ikke på kødet, om du drikker en øl, mens
du kigger på slagtningen, eller om du messer noget
muslimsk.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 03-04-07 21:44

On Tue, 03 Apr 2007 22:32:31 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Det kan du jo godt op i, hvis du vil. Men det
>ændrer ikke på kødet, om du drikker en øl, mens
>du kigger på slagtningen, eller om du messer noget

så synes jeg sandelig at muhamedanerne skal stoppe deres hedenske
besværgelser, siden du så kategorisk kan udtale at det ikke ændrer på
kødet

og ligeledes bør fjerkræslageterierne stoppe med at forsyne
indpankningerne med skrevene hedenske besværgelser

/Albert Camus/