Antonio Currás mordere?
Fra : El Trabajador

Dato : 01-04-07 17:33

De to unge muhamedaner-fætre som i august 2003 myrdede den dengang 19-årige
italienske turist Antonio Currá på Nørrebro i København er vel snart ved at
være på fri fod igen, efter at have afsonet de få år, de fik for mordet på
ham. De blev dømt til udvisning af Danmark efter endt afsoning, men nu er
dét at blive dømt til udvisning, jo ikke det samme som at man rent faktisk
bliver sendt ud af Danmark. Vi kender det også med hensyn til at kun meget
få afviste asylansøgere rent faktisk også kommer til at forlade Danmark.

Hvordan med disse to mordere? Er de færdige med at afsone deres dom, og er
de rent faktisk blevet sendt ud af Danmark, eller er pladderhumanisterne
ved at sørge for at de to muhamedanerdyr kan få lov til at blive i Danmark
og fortsætte deres respektløse myrderier på dansk grund?

Det er på tide at vi for sat en stopper for morderiske muhamedanernes
hærgen her i Danmark.
--
El Trabajador

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-04-07 17:58

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og fortsætte deres respektløse myrderier på dansk grund?
>
> Det er på tide at vi for sat en stopper for morderiske muhamedanernes

Ja det er forfærdeligt at tænke på her burde en slags særlig Muhamedanerlov
træde i kraft, men politikerne tør jo ikke at gribe ved problemets rod,
sørgeligt.

Fra : Konrad

Dato : 11-04-07 19:50

Poul Nielsen wrote:

> Ja det er forfærdeligt at tænke på her burde en slags særlig
> Muhamedanerlov træde i kraft, men politikerne tør jo ikke at gribe
> ved problemets rod, sørgeligt.

Ja - netop. Som min these altid har været : Hvis, og såfremt, vi nogensinde
får "muhamedanske" tilstande - hvilket jeg oprigtigt betivler- så bliver det
næppe muhamedanernes fortjeneste.

Det bliver derimod de "kræfter", som i deres vansind danser efter selvsamme
muhamedanernes pibe, endda uden at vide det - sådan nogle som dig - eller
danser imod, blot med røg fra en anden tobak - og mere eller minsdre
kløgtigt får indført religiøse domstole, eller for den sags skyld
kreationisme, morgensang eller tvungen familieplanlægning som
seksualundervisning i skolen.

Ja - hvorfor dog ikke få en shariadomstol for "muhamedanerne" - sharia er
ondt, derfor vil en sharia domstol rettet imod vore muslimske medborgere
være en god ide - naturligvis. Et fremskridt...

Fra : Konrad

Dato : 11-04-07 19:45

El Trabajador wrote:
> [...]
> 19-årige italienske turist Antonio Currá på Nørrebro i København er
> vel snart ved at være på fri fod igen, efter at have afsonet de få

Der går 6 år, mener jeg, før den første kan gøre sig håb om benådelse.

>De blev dømt til udvisning af Danmark
> efter endt afsoning, men nu er dét at blive dømt til udvisning, jo
> ikke det samme som at man rent faktisk bliver sendt ud af Danmark.

Jo. De har appeleret til Menneskerettighedsdomstolen og fik *blankt* afslag.

[snip fordomsfuldt ævl]