Vinteropbevaring
Fra : Claus

Dato : 03-04-07 10:33

Jeg ved godt, jeg er i god tid, men alligevel.
Er der nogen der er interesserede i at få del i en tør hal på 200
kvadratmeter. Den kan kun lejes på helårsbasis, hvis vi er 5 bliver lejen
pr. båd pr. år ca. 15000. Nogen interesserede?

P.S. Ligger i Nordsjælland, 15 minutters kørsel fra Helsingør.

Mvh

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-07 00:34

Der kan, såvidt jeg lige umiddelbart se, lige "knibes" fem både med en
længde på godt 30 fod og en bredde på godt tre meter ind i hallen, hvis
den er ca. 10 * 20 m ...
Hvilken bådstørrelse? Længe/bredde/højdebegrænsning? Kan man f.eks.
bruge sit nuværende bådstativ? Er der 240V el? Vand? Hvad med
bundbehandling? Skal det f.eks. foregå uden for hallen? ... Hvor langt
kører man på 15 minutter fra Helsingør?

Jeg ville - som du kan se - godt vide lidt mere, så du er velkommen til
at "bryde min kodede" (den er nemmere end din!) e-mail-adresse og sende
mig en mail direkte ...

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'