Sejl Tall Ships' Race med Jens Krogh
Fra : Morten Frederiksen

Dato : 01-04-07 22:33

FDF Aalborg Søkreds ejer og sejler det over 100 år gamle træskib Jens Krogh,
som hvert år sejler Tall Ships' Race.

Tall Ships' Race arrangeres af Sail Training International og har til formål
at uddanne og give unge i alderen 15 til 25 år en sejladsoplevelse.

Vi har i øjeblikket et par ledige pladser på denne sejlads og søger derfor
gaster. Læs mere på http://www.tnb.aau.dk/~mortenf/tsr/tsr2007info.html

Med venlig hilsen
Morten Frederiksen
FDF Aalborg Søkreds

Fra : SørenH

Dato : 01-04-07 22:52

Hej Morten
Tak for din opfordring hér i gruppen!!
Personligt er planerne lagt for sommeren (og de følgende), men ellers
havde jeg gladeligt deserteret fra kone, børn og børnebørn for at være med!
Håber at andre, yngre sejlerkolleger slår til og får en oplevelse for livet!
God vind!
Søren H.
Marie af Næstved

Fra : SørenH

Dato : 01-04-07 22:53

Hej Morten

Fra : HO

Dato : 02-04-07 16:52

"Morten Frederiksen" <nospam@nospam.nospam> skrev i en meddelelse
> FDF Aalborg Søkreds ejer og sejler det over 100 år gamle træskib Jens
> Krogh, som hvert år sejler Tall Ships' Race.
Tænk - hvis nu alle kommercielle skibe der mangler penge / gaster,
reklamerer her i gruppen, så blev det hurtig mange uvedkommende indlæg.
Hans Olsen

Fra : SørenH

Dato : 02-04-07 17:45

HO skrev:
> [...]
> Tænk - hvis nu alle kommercielle skibe der mangler penge / gaster,
> reklamerer her i gruppen, så blev det hurtig mange uvedkommende indlæg.

Jeg kan godt se din pointe Hans, men mener også der skal være plads i
gruppen til en forespørgsel som denne, især når det er en
spejderorganisation som skal deltage i et så berømt stævne.
Der er ganske mange tråde som ikke lige handler om basale
"hvordan-gør-jeg"-emner, og det er da OK og egentlig osse en charme ved
gruppen.
Mig bekendt har der ikke været lignende indlæg før, så vi bliver ikke
ligefrem overrendt.
Endelig kan jeg ikke se at der er andre grupper hvor spørgsmålet mere
naturligt hører hjemme.
Mvh
Søren H.
Marie af næstved

Fra : HO

Dato : 02-04-07 18:04

"SørenH" <soren@FJERNhelefamilien.dk> skrev i en meddelelse
> Endelig kan jeg ikke se at der er andre grupper hvor spørgsmålet mere
> naturligt hører hjemme.
dk.opslag

Fra : Henning

Dato : 02-04-07 19:42

"HO" <ho@vejen-net.kdVENDES> skrev i en meddelelse

> "SørenH" <soren@FJERNhelefamilien.dk> skrev i en meddelelse
> dk.opslag
Den er der da ingen der læser

mvh Henning

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 20:42

> [...]
> Tænk - hvis nu alle kommercielle skibe der mangler penge / gaster,
> reklamerer her i gruppen, så blev det hurtig mange uvedkommende

Hvorfor er søspejdernes indlæg uvedkommende i denne gruppe?

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 21:26

Et klip fra fundatsen for denne nyhedsgruppe:

"Annoncering af stævner og arrangementer er velkomment."

Jeg kunne godt tolke søspejdernes indlæg som tilhørende denne kategori

Fra : HO

Dato : 03-04-07 15:58

> [...]
>
> "Annoncering af stævner og arrangementer er velkomment."
>
> Jeg kunne godt tolke søspejdernes indlæg som tilhørende denne kategori
Hej
Ja det kan du måske, men de søger specifikt gaster til en tur som koster kr.
4000,- pr. deltager, så det må betragtes som kommerciel opslag.

Hilsen
HO

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-07 00:06

> [...]
> Ja det kan du måske, men de søger specifikt gaster til en tur som
> koster kr. 4000,- pr. deltager, så det må betragtes som kommerciel

Er information om stævner eller andre arrangementer - f.eks.
kapsejladserne Sjælland/Fyn/Møn/Hven/Hesselø-Tylö m.fl. rundt - så også
kommercielle opslag?