Logon på webside
Fra : Jens Rex Bræmhøj

Dato : 02-07-01 22:24

På min webserver har jeg lavet en password beskyttet side, fordi der
ligger en admin ting på adressen, som jeg ikke mener at hele verden har
noget at bruge til. Jeg har sat den til at bruge NT userdatabasen, og da
jeg testede det på min stationære, så fik jeg en fin password box op
hvor jeg kunne skrive mit login, og alt var fryd og gammen. Men da jeg
så skulle teste på min laptop, så fik jeg med det samme en side frem,
der på høflig manér informerede mig om at jeg bestemt ikke havde ret til
at se denne side. Ingen password box her. Jeg har rodet med nogen
settings i Internet Explorer, da jeg tænkte det var der hunden lå
begravet, men det har ikke nyttet noget. Kan ikke lige greje den her.
Jeg prøvede også at genstarte min laptop, og prøve en gang til, men det
duede ikke.

Begge computere kører Windows 2000 SP2 og Internet Explorer 5.5 SP1.

Xpostet til: d.e.i.software.browser og d.e.s.ms-windows.server
FUT: dk.edb.internet.software.browser

--
Hilsen Jens.