Lasat Speed II - døde analog telefoner
Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 02-07-01 22:15

Min kære nabo har nu 2 gange konstateret, at efter en strømafbrydelse, er
hans analog telefoner døde.

Det nytter intet, at slukke/tænde for TA'en.
"Genoplivning" sker først efter, at PC'en har været startet en gang.
(Behøver ikke at oprette forbindelse til nettet).

TA'en er tilsluttet via USB. Er dette normal funktion?

Med venlig hilsen,
Kjeld
Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk>
(Skrevet d. 02/07-2001 klokken 23:15)

Fra : cr

Dato : 02-07-01 22:31

Næste gang, prøv at trække USB stikket ud af komputeren, unden at tænde den.
Starter LASAT, så er det komputeren der holder den i "reset".

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 03-07-01 00:03

Den 02/07-2001 klokken 23:30, skrev "cr" <a@b.dk>
i <9hqp82$6de$1@sunsite.dk>:

> Næste gang, prøv at trække USB stikket ud af komputeren, unden at tænde
> den. Starter LASAT, så er det komputeren der holder den i "reset".

Det virkede!
Er dette en utilsigtet USB "feature"?
Eller, er der en LASAT indstilling, som vi har overset?

Med venlig hilsen,
Kjeld
Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk>

Fra : cr

Dato : 07-07-01 04:50

Næh men i slukket tilstand er komputeren for dum, til at se, at der er
tilsluttede dimser der vil videre i tilværelsen og visse opfindere har
ikke lige styr på hvordan dimserne, skal funke, uden for lab'et.